Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-11, 21:46
  #973
Medlem
Sapphire.Kushs avatar
Folk som inte säger ett skit och bara står och stirrar. Känns obehagligt!
Folk som är snåla.
Folk som skryter.
Folk som leker lärare, visst om man ska lära en färskare men icke mig!

Men brukar oftast inte bry mig, lägger inte ner tid på dom när jag röker!
__________________
Senast redigerad av Sapphire.Kush 2014-03-11 kl. 21:50.
Citera
2014-03-12, 06:31
  #974
Medlem
Scarabeos avatar
Den mest störande typen av folk är dom som av nån anledning blir nojjiga för allt.
Den mest jobbiga måste vara när jag sitter stuvad i min soffa och har en tjackis på besök som pratar tills man vill gråta.
Citera
2014-03-12, 06:33
  #975
Medlem
erkfans avatar
Det värsta som finns är sofftypen, som inte vill göra nått, kommer aldrig med nå kul och vill helt enkelt bara sitta där och stirra. Finns fan inget värre. Det är en sak att ta det lugnt och bara dega, det kan jag gilla, kanske sätta på en bra film, behöver inte snackas mycket alls. Men jävlar va det suger om dom inte vill titta på nån film.

Den andra typen jag ogillar är den som blir sprallig, nästan hetsig, ska hålla på och byta musik konstant, pratar alldeles för mycket om saker man inte kunde bry sig mycket mindre om.

När jag röker vill ja gärna skratta, prata om helt random men roliga saker, lira lite kanske. Spelade NHL för ca en vecka sen, men givetvis tröttnade snubben efter 2 matcher.. Nuförtiden har jag det roligare själv när jag röker, kanske sitta på skype med ett par polare och röka tillsammans på så sätt och kanske lira lite diablo.

Avskyr verkligen att röka med människor som inte kan slappna av.
__________________
Senast redigerad av erkfan 2014-03-12 kl. 06:36.
Citera
2015-08-13, 23:04
  #976
Medlem
Partyknarks avatar
Folk som gör en grej av rökandet. Behöver inte vara något stort, men man märker att det finns en slags hype. Det är störande.

Värsta är dock typen som i kombination med att röka mindre än alla andra hetsar folk till att röka mer. Syftet med detta är att "se hur folk blir". Slutar med att personen sitter och säger saker som:

"Jäääävlar vad bäng du är"
"Kolla dina ögon manneeeen"
"Fan vad vad störda ni är"
"Hörde ni det där ljudet eller? Lät konstigt som faaan hehehe"
Citera
2015-08-14, 03:19
  #977
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
folk som vill lyssna på hiphop megadeth och pantera ska det vara, gillar man det inte ska man lära sig att uppskatta det


Fyhelvete vilken jävla snuskig människa
Citera
2015-08-14, 03:21
  #978
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storsnusarn
Folk som sabbar ens "buzz".

Jag satt med några vänner, helt jättestukade efter bong(b) och gås(g), och skrattade ihjäl oss (sådär härligt som det bara blir av röka), då en nykter vän (rökt förut) kommer in och säger "Vad äre för jävla liv? Trodde ni var lite mer erfarna än såhär"

Sorry snubben men om du aldrig skrattat på cannabis tycker jag synd om dig...

Och folk som somnar på en gång eller inte går att prata med, rätt störande för jag själv brukar bli grymt social och vill diskutera alla möjliga saker. Samtidigt låter jag ju folk vara och hittar på något annat om dom verkligen inte vill göra något annat än att ligga still med stängda ögon.


Hahaha, jag har aldrig hört om en stelare person än han du nämnde, fyfan vilken tråkig kille
Citera
2015-08-14, 17:02
  #979
Medlem
Brukade umgås och röka mycket med en kille förut, på senare tid så har han försökt att få mig att göra skit för honom när vi rökt.

T.ex. så kan han säga att han är så jävla hungrig och orkar inte göra mat, han menar typ här att man ska erbjuda sig. Kan inte förklara det riktigt, men man känner verkligen hur han förväntar sig att man ska göra det. Erbjuder man sig inte det så frågar han en tillslut om man ids göra mat åt honom.
Han är även en sån där som kan visa 10 gamla youtubeklipp och om du själv vill visa något sitter han med mobilen istället.
Han ska även bestämma vilken musik man ska lyssna på och vilken film/serie vi ska kolla på.
Får inte glömma att han ska ha bästa platsen i soffan och ska kunna ligga medans du får sitta obekvämt som fan.

Svarar inte längre när han ringer.
Citera
2015-08-14, 17:35
  #980
Medlem
atomizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Partyknark
Folk som gör en grej av rökandet. Behöver inte vara något stort, men man märker att det finns en slags hype. Det är störande.

Värsta är dock typen som i kombination med att röka mindre än alla andra hetsar folk till att röka mer. Syftet med detta är att "se hur folk blir". Slutar med att personen sitter och säger saker som:

"Jäääävlar vad bäng du är"
"Kolla dina ögon manneeeen"
"Fan vad vad störda ni är"
"Hörde ni det där ljudet eller? Lät konstigt som faaan hehehe"
spot on. Hatar denna typ, dyker även upp vid bruk av andra substanser.

Sedan kan han även fortsätta dagen efter om det varit hård fest.
Citera
2015-08-14, 19:18
  #981
Medlem
Figzys avatar
● Personer som har svårt att sitta still en liten stund, och inte bryr sig om förslag på aktiviteter från andra i sällskapet. Bara deras 'grej' som gäller.

● Personer som älskar skränig musik med högt antal BPM...T ex viss typ av metal (growling), elektronisk musik (rave, hardcore) och vissa former av pop. Inte ok musik när man är vare sig stekt eller bara småflummig. Särskilt när det är så hög volym att man inte hör sin egen samtalston.

● Personer som pratar högt och snabbt...Går oftast hand i hand med tidigare nämnda på min första punkt.

Stressen såna individer utlöser hos en, blir ännu mer påtaglig när man är hög.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback