Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-06-25, 17:23
  #157
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megahallon
Det är väl mycket bättre att nån man känner dömmer en än att nån okännd opartisk person gör det eller hur?

För din del skulle det nog vara en fördel om den som dömer dig inte känner dig

Beslutet var korrekt och nu väntar en ny prövning i sak i hovrätten.
Citera
2009-06-25, 18:14
  #158
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megahallon
Anders Eka som utredde jävsanklagelserna är ju även han med i samma förening som Thomas Nordström. Hade Eka kommit fram till att Nordström var jävig så hade ju även Eka varit jävig i den utredningen han höll i. Han kunde ju således bara komma fram till ett svar, för att undvika att sätta dig sig själv.

Förstår du?

Det finns inga opartiska lagmän i dessa fall.

Men det är bra att veta.
När jag står inför tinget skall min mamma vara dommare och alla mina bästa vänner sitta som nämndemän.

Om det du säger är sant (vilket jag inte betvivlar) så torde ju media älska att ta del av den infon, eller har de redan skrivit om det?
Citera
2009-06-25, 20:46
  #159
Medlem
Pvt. Jokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 237
Om det du säger är sant (vilket jag inte betvivlar) så torde ju media älska att ta del av den infon, eller har de redan skrivit om det?

Media har väl skrivit om det, men anledningen till att det inte har blivit mer liv om det beror nog på att media själva fattar att den kopplingen faktiskt är rätt jävla långsökt.

http://martenschultz.wordpress.com/2...r-bli-lojligt/
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback