Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-04-21, 23:30
  #1
Medlem
Lucky Retards avatar
Har en Razer Diamondback som jag för övrigt är mycket nöjd med, haft den några månader.

Men sedan några dagar tillbaks har scrollen börjat gnissla, den fungerar normalt men är väldigt irriterande.


Kan jag fixa det här själv?

Om jag skulle lämna in den, är det gratis?
Citera
2009-04-21, 23:36
  #2
Medlem
KaptenHHs avatar
Du har väl garanti?
Citera
2009-04-21, 23:38
  #3
Avstängd
ta isär säkert skräp annars kanske lite symaskinsolja hjälper.
Citera
2009-04-22, 14:32
  #4
Medlem
duuckens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky Retard
Har en Razer Diamondback som jag för övrigt är mycket nöjd med, haft den några månader.

Men sedan några dagar tillbaks har scrollen börjat gnissla, den fungerar normalt men är väldigt irriterande.


Kan jag fixa det här själv?

Om jag skulle lämna in den, är det gratis?

Motorolja för båtmotorer funkar bäst.
Citera
2009-04-22, 14:43
  #5
Medlem
hönsmammas avatar
Hade liknande problem med min deathadder förut men då kom ljudet från att scrollhjulet tog emot nånstans vid höger musknapp men den nöttes ut efter ett tag och slutade låta
Citera
2009-04-22, 15:19
  #6
Medlem
wiegrs avatar
Jag hör mycket fel med Razer Diamondback.. är jag den enda som aldrig haft ett enda problem förutom enstaka hårstrån som lägger sig ivägen för sensorn ? :P
Citera
2009-04-22, 17:21
  #7
Medlem
Niders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky Retard
Har en Razer Diamondback som jag för övrigt är mycket nöjd med, haft den några månader.

Men sedan några dagar tillbaks har scrollen börjat gnissla, den fungerar normalt men är väldigt irriterande.


Kan jag fixa det här själv?

Om jag skulle lämna in den, är det gratis?

Beror på, har du garanti pappret kvar? isåfall byter du, om inte, får du väll leka Mac Gyver testa motorsågsolja!
Citera
2009-04-22, 18:14
  #8
Medlem
apintofstellas avatar
Skruva upp den och kolla ifall nagonting har hoppat snett eller liknande. Tog sjalv upp min MX500 for nagra ar sedan och plockade bort skiten som gor sa scrollen hackar. Valdigt simpelt.
Citera
2009-04-22, 20:59
  #9
Medlem
Lucky Retards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenHH
Du har väl garanti?

Jo, men jag undrar ju ifall garantin täcker en helt ny mus för att den gamla gnisslade.


Ville veta lite mer innan jag körde dit jag köpte den, det är en bit ifrån mitt hem.
Citera
2009-04-23, 11:25
  #10
Medlem
apintofstellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky Retard
Ville veta lite mer innan jag körde dit jag köpte den, det är en bit ifrån mitt hem.
Kan du inte ringa till foretaget och kolla med dem?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback