Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-04-22, 09:10
  #13
Avstängd
Robinho82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blood.runs.cold
Vi får vänta och se.
Det största amfetamin tillslaget hände väl bara för någon månad sedan i centrala Luleå?

Shiit, vad gör becknarna för fel these days!

Eller vad gör polisen rätt?
För på något vis får dom ju veta saker som folk tror sig göra i största hemlighet.
Personligen bryr jag mig inte så mycket eftersom jag anser att knark är skit, men jag antar att dom som sysslar med det blir lite paranoida.
Citera
2009-04-22, 09:46
  #14
Medlem
Aquabots avatar
Är det okej om man frågar hur länge han har hållt på med dessa saker? Jag kände honom lite halvt back in the day då vi gick på samma skola och hade gemensamma intressen, och tyckte alltid att han var en av de vettigare i hans umgängeskrets. Nu var det flera år sedan jag lämnade Luleå, och ännu längre sedan jag såg honom senast, trist att han skulle åka dit på det här (särskilt om det innebär att han har skulder till fel folk).

Antar att det är amfetamin det rör sig om? Eller så är det bara jag som är skadad och inte kan få ihop hasch med "grovit narkotikabrott"... Är det ett stort beslag av grönt så blir jag och flera av mina kompisar gråtfärdiga.
Citera
2009-04-22, 13:57
  #15
Avstängd
Robinho82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aquabot
Är det okej om man frågar hur länge han har hållt på med dessa saker? Jag kände honom lite halvt back in the day då vi gick på samma skola och hade gemensamma intressen, och tyckte alltid att han var en av de vettigare i hans umgängeskrets. Nu var det flera år sedan jag lämnade Luleå, och ännu längre sedan jag såg honom senast, trist att han skulle åka dit på det här (särskilt om det innebär att han har skulder till fel folk).

Antar att det är amfetamin det rör sig om? Eller så är det bara jag som är skadad och inte kan få ihop hasch med "grovit narkotikabrott"... Är det ett stort beslag av grönt så blir jag och flera av mina kompisar gråtfärdiga.

Gräset har han nog varit på länge.
Om det nu skulle visa sig vara amfetamin så har jag ingen susning om hur länge han sysslat med sånt.
Ja, han är rätt vettig och kul kille som inte ställer till med en massa skit för andra. Fast, även i mitt fall, så är det något år sen jag umgicks i samma kretsar.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback