Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2010-07-21, 00:26
  #49
Medlem
≈MisterPapa≈s avatar
Bumpelibump!

Någon som har koll på vad den skygga lirare har för sig nu för tiden?
Vilken klubb kör han på?
har han lagt ner helt?
Citera
2010-07-21, 11:35
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ≈MisterPapa≈
Bumpelibump!

Någon som har koll på vad den skygga lirare har för sig nu för tiden?
Vilken klubb kör han på?
har han lagt ner helt?
Han har såvitt jag vet kvar sin klubb vid St Eriksplan där han är tränare. I övrigt vettefan.
Citera
2010-07-21, 16:51
  #51
Medlem
≈MisterPapa≈s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ebert
Han har såvitt jag vet kvar sin klubb vid St Eriksplan där han är tränare. I övrigt vettefan.
Ja juste han startade en egen klubb ja. Samma lokaler som Prana då eller?
Är det bara han där eller är det någon mer kändis som kör där?

Tänkte inte börja där eller något men det är kul med den otroliga mängd MMA klubbar som poppar upp överallt i Sthlm nu.
Citera
2010-07-22, 07:16
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ≈MisterPapa≈
Ja juste han startade en egen klubb ja. Samma lokaler som Prana då eller?
Är det bara han där eller är det någon mer kändis som kör där?
Ja det är samma lokaler. Har tränat lite där själv men då Prana har förstatjing på tiderna så börjar passen på tok för tidigt för att jag ska hinna från jobbet så jag har sökt mig vidare.

Han tränade inte MMA där själv när jag körde där utan var enbart där i egenskap av tränare, dock tror jag han brukar träna BJJ där med Pranakillarna. Var han kör i övrigt vet jag inte.
Citera
2010-07-25, 01:20
  #53
Avstängd
shakademuss avatar
Kör inte "stekis" som han kallas på prana bjj?? Snubben är cool och riktigt shysst tillmötesgående irl.

Hoppas han kommer tillbaks till ufc snart, och hoppas han kör öve bielheden ordentligt.
Citera
2010-07-25, 09:20
  #54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shakademus
Kör inte "stekis" som han kallas på prana bjj?? Snubben är cool och riktigt shysst tillmötesgående irl.

Hoppas han kommer tillbaks till ufc snart, och hoppas han kör öve bielheden ordentligt.

Du drömmer om du tror No Heart och Dykaren någonsin kommer sätta sin fot i UFC igen, vi kan betta om du vill, skulle betta x antal årslöner på att dom aldrig någonsin sätter sin fot där igen.
Citera
2017-07-17, 20:46
  #55
Medlem
Per Eklund åtalad men friad i USA

https://www.kimura.se/svensk-mma-pio...angelse-i-usa/

Måste vara något lurt med detta, är det på väg utför för Eklund?

Att ens vara i en sådan situation säger ju en del.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback