Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-08, 20:15
  #121
Moderator
kvm3s avatar
Följande trådar sammanfogade:

Frågor om bK-DMBDB
bk-DMBDB (draken) effekt? Dosering?
DiButylone - vad är det?


Rubrik förtydligad.

/Mod
Citera
2014-04-11, 16:01
  #122
Medlem
Jag skulle vilja veta hur ruslängden ser ut på DiButylone?
Tex. hur länge räcker en dos tills man känner att man måste ta en till osv.
Samt hur länge efter senaste dosen har ni somnat?
Citera
2014-04-13, 11:06
  #123
Medlem
Så var första fasen av forskning över för DiButylone.
Poängen med den här fasen är att göra allergitest, lära känna substansen lite och prova batchen/substansens kvalité. Inget super imundigande även fast jag får erkänna att jag är bra sugen.

Har riktigt stora kristaller, den största vägde 800mg och var väll i storlek med, skulle säg lite mindre än en gramsbit hasch. Hårda och packade kristaller det krävs en viss kraft för att krossa dom.
På 0.8grams kristallen så kunde jag inte bryta av delar med bara fingrarna utan var tvungen att hämta kniv.

(Gjorde dagen innan test om den här kunde rökas på folie. La upp runt ungefär 5-10mg på folie och eldade och studerade hur den reagerade.
Min slutsatts är att den inte lämpas att röka, jag vet inte kanske i en glödlampa/methpipa där man kan elda på en stor mängd pulver läng och det kräver ju då en substans med hög förbränningspunkt och det har jag ingen information på gällande denna substans i dagsläget. Eventuellt test med det längre fram.

20mg i snoken gjorde inget. (Ja jag går mot en av mina principer här, att ta stimulanter nasalt eller oralt)
Men då jag knappt hittar info och doseringar hos ett antal personer ville jag vara så varsam jag kunde. Har våg så kan mäta upp det i milligram.

1h senare 100mg rektalt i ca 4-5ml vatten.
Det drog igång en subtil stimulans och jag vart genast sugen på en större dos.

1h senare tar jag dos #3 och även denna gång rektalt, 150mg på 4-5ml vatten.
Mer påtaglig stimulans men LÅNGT ifrån överstimulerad på något vis det ända fysiska jag kände förutom lite mer energi i kroppen var att hjärtat började bulta snabbare men det var aldrig obehagligt som endel andra stimulanter kan vara när man känner hjärtat kicka ígång.
4F-PVP har bland annat den effekten på mig.
Kände en väldigt minimal eufori där för en stund men den kom och gick och sen kom den inte tillbaka efter ca 30-45 minuter. Men jag har endel ångestproblematik som kan spöka med endel stimulanter speciellt om man ligger där precis under aktiv dos.

Här bestämmer jag mig för att sluta med fas 1 så lägger de runt 800mg jag har kvar i förvaring. Kommer inte ha problem att hålla fingrarna i styr i det här stadiet, det är om jag lyckas hitta en gyllene sida bakom gräset som den kan bli farlig. Men det hoppas man ju på vid varje forskning på nya substanser.
Känner att den här kan ge något vid intravenös administrering så det är vad som kommer ske troligtvis om cirka 6-7 dagar om allt går som planerat.

Så fas 2 kommer bestå av IV admin. utav DiButylone och i högre doser för att försöka finna det där paradiset bakom gräset, om denna substans har det att erbjuda eller om det hamnar i samma kategori med andra menlösa substanser.
Citera
2014-04-13, 13:41
  #124
Medlem
narutos avatar
Lee: Ja visst är det något som liksom säger näe nu vill/vågar jag inte ta något mera..

Själv var det hjärtklappningarna som fick mig att sluta på en svag(?) dos.
Citera
2014-04-16, 14:16
  #125
Medlem
weirdbeatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naruto
Lee: Ja visst är det något som liksom säger näe nu vill/vågar jag inte ta något mera..

Själv var det hjärtklappningarna som fick mig att sluta på en svag(?) dos.
Hur mycket tog du då?

Hur tycker ni(och du naruto) hur denna skulle funka som vardagsdrog för att kunna orka jobba och vara pigg och social? 4f pvp är vad jag brukar ta, även om jag blir nojjig och jävlig efter ett tag, det kickar dock igång de rätta receptorerna för mig innan den jävlas i fel del av hjärnan - nu finns ju inte det där jag brukar handla(postförskott), så jag måste ta något annat istället.

Amfetamin är ju nr1 för mig till vardags - i bomb, samt i mindre doser. Jag fattar ju att den här inte är idealisk i sammanhanget, men tror ni det skulle funka som ett dåligt substitut och göra mig råbesviken. Är inte ute efter nån jätteeufori som sagt...
Citera
2014-04-17, 18:32
  #126
Medlem
weirdbeatss avatar
Någon som prövat denna och kan ge mig en utförlig beskrivning av effekterna?
Citera
2014-04-24, 15:51
  #127
Medlem
weirdbeatss avatar
Har precis tagit ≈ 200mg i snoken. Missbedömer storleken på kristallerna hela tiden, blir rejält med pulver när man krossat dom. Hjärtklappningar, lite rastlös, ett visst välbefinnande. Konstig känsla - lite grumlig. Påminner om NEB, men inte lika jävlig… Nu börjar rastlösheten avta något när jag skriver detta. Visst blir man stimulerad, men det är inget raketbränsle direkt.

Hua… inget substitut till 4f pvp, som jag hoppades kunna stå ut med att det inte fanns då jag hade detta och "djävulsnäbben" nej, usch… ska dra en liten till och se vad det ger…
Citera
2014-04-24, 16:04
  #128
Medlem
weirdbeatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weirdbeats
ska dra en liten till och se vad det ger…
Konstigt… varför gör man så, när man ej är nöjd med effekten (tar en liten till för att se vad det ger) så blir det bara extra jobbigt i regel. Nu har jag hursomhelst tagit en "liten till för att se vad det gav" - den gav faktiskt lite, så jag tror jag tar ytterligare en lina "för att se vad den ger" vet inte hur mkt jag nosat i mig so far. När detta är slut kommer självklart näbben fram och det vet ju alla som tagit det att jämföra NEB med tjack är som att jämföra "att gå på tivoli och äta glass" med att "få en liten billig glass av en sur gammal morfar"
Citera
2014-04-24, 23:58
  #129
Medlem
weirdbeatss avatar
Nu sitter man här 600mg dibutylone mer korkad samt 5-600mg neb stissigare. Baaajs… när jag äntligen kom upp i doser så att det gav något, var det slut… kuken…
Citera
2014-04-25, 02:30
  #130
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weirdbeats
Konstigt… varför gör man så, när man ej är nöjd med effekten (tar en liten till för att se vad det ger) så blir det bara extra jobbigt i regel. Nu har jag hursomhelst tagit en "liten till för att se vad det gav" - den gav faktiskt lite, så jag tror jag tar ytterligare en lina "för att se vad den ger" vet inte hur mkt jag nosat i mig so far. När detta är slut kommer självklart näbben fram och det vet ju alla som tagit det att jämföra NEB med tjack är som att jämföra "att gå på tivoli och äta glass" med att "få en liten billig glass av en sur gammal morfar"
Hahaha du verkar larmad Kul att läsa. Substansen verkar dock inget vidare.. Skulle chansa på att samma gäller dess släkting DiMethylone? Kanske bättre eller sämre?
Citera
2014-04-26, 02:39
  #131
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weirdbeats
Nu sitter man här 600mg dibutylone mer korkad samt 5-600mg neb stissigare. Baaajs… när jag äntligen kom upp i doser så att det gav något, var det slut… kuken…
Du är något på spåren där.

Första érfarenheten med DiButylone 100mg rektalt + 150mg rektalt 1h senare.
Här kände jag att jag var "påväg" men kom inte över kullen.

Var meningen att erfara Dibutylone intravenöst då jag har en känsla av att det kan ge något vidare där men något ändrad plan.

Fortsätter utforska Dibutylone rektalt, idag 230mg rektalt på några meter ljummet vatten.
+10-20m senare kickar det in och det första tecknet är att hjärtat börjar pumpa igång på nästa växel, sedan kommer vågen av viss eufori och stimulering.

1h 30m senare löser jag upp 200mg DiButylone kristaller men slänger även in cirkus 40mg 6-MAPB i lösningen och skjuter upp rektalt.

Här förhöjdes det sociala spelet något avsevärt.
OBS Rekomenderar ingen att kombinera substanser men ansåg mig ha såpass koll på yttre faktorer, inre faktorer som doseringar så jag valde att fördjupa mig.


Det negativa med DiButylone som jag ser det just nu är att euforin är relativt kortlivad och man förblir efterstimulerad ett tag (runt 6h kanske) utan någon primär eufori av stimulanten i fråga.
Man förblir alltså pigg och med förhöjt blodtryck utan eufori efter ett tag och även fast återdoseringen fungerade så är 200mg rätt mycket och jag slängde även in lite 6-MAPB som jag vet fått bra respons på annat håll.
Så DiButylone ger en viss eufori i höga doser rektalt (och säkert IV) och den euforin har lyckats klamra sig fast runt 2-3h efter senaste återdosen men enbart pga jag hade yttre stimuli i form av socialt spel.

Ensam skulle den tidsvis subtila euforin slingrat sig iväg mycket snabbare.
Och den "eufori" jag pratar om är INTE i klass med tex. amfetamin.
Det är alltså inget mephedrone eller liknande.
Citera
2015-01-17, 14:44
  #132
Avstängd
Tortyrtorps avatar
är det bra krut i dibutylonet från manson. 149 kr för ett halvt gram är det värt det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback