Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-04-17, 10:07
  #1
Medlem
Wesslanos avatar
Godmorgon gott folk. Idag kom tomten med en försenad julklapp; 3g bK-DMBDB.

Har sökt som ett as efter info kring denna RC och tänkte höra med det goda folket på fb:s Centralstimulantia om ni vet något matnyttigt om detta godis. Gärna självupplevda kunskaper om det.


Det här är vad själv lyckats luska fram:

1-(benzo[d][1,3]dioxol-5-yl)-2-(dimethylamino)butan-1-one (bK-DMBDB)

Other names: 1-(benzo[d][1,3]dioxol-5-yl)-2-(dimethylamino)butan-1-one
alpha-ethyl-beta-keto-3,4-methylenedioxy-N,N-dimethylphenethylamine

CAS #: ...

Formula: ...C13H18NO3

Molar mass: 240.2764 g/mol

Purity: 98+%

Appearance: Pure white, fluffy powder

Picture: http://sv.tinypic.com/view.php?pic=34zwua1&s=5

Det är inte bk-MBDB/butylone utan en ny kemikalie med en extra methyl grupp till nitrogenen


Tacksam för snabba svar, min psykonaut-fingrar kliar otåligt att kasta i mig ett par bomber
Citera
2009-04-17, 11:20
  #2
Medlem
Phibers avatar
Allt jag kan hitta är det här och det är ju typ ingen info alls:
http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?p=7046093

Ja kliar det i fingrarna så har du bara två val, testpilot eller låta det vara ett tag tills mer info finns.
Citera
2009-04-17, 11:52
  #3
Medlem
muxxor918s avatar
Vet du dosering på den?
Isf tycker jag du provar å ger en liten rapport på om det är v ärt å prova
Citera
2009-04-17, 12:21
  #4
Medlem
henke1984s avatar
butylone?

ganska kass i mindre doser, ta en bomb på 200-300 mg då börjar det hända grejjer,

men kommer också hålla i sig väldigt länge så droppa tidigt om du vill kunna sova på natten



Citat:
Ursprungligen postat av Wesslano
Godmorgon gott folk. Idag kom tomten med en försenad julklapp; 3g bK-DMBDB.

Har sökt som ett as efter info kring denna RC och tänkte höra med det goda folket på fb:s Centralstimulantia om ni vet något matnyttigt om detta godis. Gärna självupplevda kunskaper om det.


Det här är vad själv lyckats luska fram:

1-(benzo[d][1,3]dioxol-5-yl)-2-(dimethylamino)butan-1-one (bK-DMBDB)

Other names: 1-(benzo[d][1,3]dioxol-5-yl)-2-(dimethylamino)butan-1-one
alpha-ethyl-beta-keto-3,4-methylenedioxy-N,N-dimethylphenethylamine

CAS #: ...

Formula: ...C13H18NO3

Molar mass: 240.2764 g/mol

Purity: 98+%

Appearance: Pure white, fluffy powder

Picture: http://sv.tinypic.com/view.php?pic=34zwua1&s=5

Det är inte bk-MBDB/butylone utan en ny kemikalie med en extra methyl grupp till nitrogenen


Tacksam för snabba svar, min psykonaut-fingrar kliar otåligt att kasta i mig ett par bomber
Citera
2009-04-17, 12:36
  #5
Medlem
muxxor918s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henke1984
butylone?

ganska kass i mindre doser, ta en bomb på 200-300 mg då börjar det hända grejjer,

men kommer också hålla i sig väldigt länge så droppa tidigt om du vill kunna sova på natten

Somsagt så är det ju inte butylone
Citera
2009-04-17, 13:33
  #6
Medlem
henke1984s avatar
sry, jag som googlade skevt
Citera
2009-04-20, 18:09
  #7
Medlem
Wesslanos avatar
Fick tag på en gammal vän som tillverkat RC förut och han sa så här om BK-DMBDB:

Jag: "Yeah I figured.

Tried to look it up on the internet, but next to none info was to be found. Can you tell me something brief about this?"

Vän: "Not much. It should be related to mephedrone and butylone in its mechanisms."


Vad rekommenderar ni för dosering?
Citera
2009-04-20, 18:19
  #8
Medlem
hoffmanintowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wesslano
Fick tag på en gammal vän som tillverkat RC förut och han sa så här om BK-DMBDB:

Jag: "Yeah I figured.

Tried to look it up on the internet, but next to none info was to be found. Can you tell me something brief about this?"

Vän: "Not much. It should be related to mephedrone and butylone in its mechanisms."


Vad rekommenderar ni för dosering?

jag är nästan lite tveksam till om det är likt mephedrone, jag grundar det bara på en sak o det är att det står benzo i början av allt (se nedan). Men jag är ingen kemist!!

1-(benzo[d][1,3]dioxol-5-yl)-2-(dimethylamino)butan-1-one
Citera
2009-04-20, 20:46
  #9
Medlem
Wesslanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoffmanintown
jag är nästan lite tveksam till om det är likt mephedrone, jag grundar det bara på en sak o det är att det står benzo i början av allt (se nedan). Men jag är ingen kemist!!

1-(benzo[d][1,3]dioxol-5-yl)-2-(dimethylamino)butan-1-one


Inte jag heller, långtifrån.

Men 0,1-0,2g till att börja med?
Citera
2009-04-20, 23:08
  #10
Medlem
Wesslanos avatar
Tripp-rapport

50mg, rizzla-bombat med apelsinjuice

T+ 0 min: Smakar lite lätt med fingerspetsen, metallisk smak.

T+ 30 min: Svag euforisk känsla, hjärtat slår lite snabbare. Litet pirrande pungen. Har förberett 2 bomber till (0,1g som tas T+1h och 0,2g som kanske tas T+1h30min)

T+1h10min: Byter taktik lite och ändrar om 0,1g till 0,15g, denna bomb sväljs också ner med apelsinjuice och en cigg.

(Fick en rejäl skjuts i magen också vid T+45min. Samma sak som jag erfar med amfetamin, en laxerande effekt)

Behagliga rysningar på armar, bröstkorg och rygg. Inte mycket, men litet.
__________________
Senast redigerad av Wesslano 2009-04-20 kl. 23:46.
Citera
2009-04-21, 00:12
  #11
Medlem
Wesslanos avatar
T+ 1h40 min: Varm känsla i kroppen (framförallt kring axlar/nacke), pupillerna utvigdade med c:a 25%.

T+ 2h: Ökad puls, varma vågor av välbefinnande sprider sig över hela kroppen. Ytterligare ett toabesök. Känslan av att någon slagit sönder fördämningarna, som håller inne med seratonins flöde, med en slägga infinner sig. Mår väldigt bra.

Väntar med att pusha på med ytterligare 0,2g
__________________
Senast redigerad av Wesslano 2009-04-21 kl. 00:28.
Citera
2009-04-21, 00:14
  #12
Avstängd
Truce-s avatar
Pass på att ha sex med en kompis.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback