Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2010-07-09, 12:39
  #37
Medlem
BesserWissers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Härligt! säg till när den är full så drar jag med mig pilsner och galanta damer...
Haha. Nu är det ett nytt problem. Min ena hund ville smaka på den uppblåsbara ringen högst upp, så det blev ett hål. Testade först att sätta en bit silvertejp men det läckte, så nu har jag satt dit en sån lapp man har när man lagar punka på cyklar. Hoppas det håller.
Citera
2010-07-11, 18:30
  #38
Medlem
BesserWissers avatar
Här är en bild på poolen färdigfylld och klorad och hela baletten:
http://i122.photobucket.com/albums/o...n/IMG_0066.jpg

Info:

* 3.05m diameter
* 70cm djup
* 28° varmt vatten
Citera
2010-07-11, 21:35
  #39
Medlem
TeEsErs avatar
Kan tänka mig att den används mycket nu när det är stekvarmt.

Själv har man ju legat som en padda i vattnet vid stranden här i Malmö hela dagen. Ett tag låg vi (jag och kompisen) till och med under bryggan, i skuggan, och diskuterade hur VM hade sett ut utan offside-regel.

/T
Citera
2010-07-12, 09:22
  #40
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BesserWisser
Här är en bild på poolen färdigfylld och klorad och hela baletten:
http://i122.photobucket.com/albums/o...n/IMG_0066.jpg

Info:

* 3.05m diameter
* 70cm djup
* 28° varmt vatten
Klipp gräset för helsike!!

Gillar ankan i poolen. Är håven till för om det skulle ske en liten olycka i poolen??
Citera
2010-07-12, 17:28
  #41
Medlem
BesserWissers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Klipp gräset för helsike!!

Gillar ankan i poolen. Är håven till för om det skulle ske en liten olycka i poolen??
Orkar inte klippa i denna värmen. Kan inte klippa det mycket kortare heller. Marken är ojämn och hålig och ställer jag ner klipphöjden på klipparen så tar kniven i marken och motorn stannar. Ankan är en termometer i undercover. "My name is Bond, Duck Bond"

Håven är till för flugor och humlor och annat flygande elände som tvunget ska dränka sig själva i min pool.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback