Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-04-14, 18:16
  #1
Medlem
Drapåtrissors avatar
Algeriern och kemisten Sahnoun Daifalla har dömts till 9 års fängelse efter att systematiskt sprayat ner matvaror i olika butiker med sin egen urin och avföring. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4902412.ab Naturligtvis ligger det ett hat mot västerlänningar bakom och det här var hans sätt att delta i kampen mot väst. Så jävla äckligt så 9 år är nästan i minsta laget eller?
Citera
2009-04-14, 18:29
  #2
Medlem
hängballens avatar
HAHAHAHA vilken jävla pajsare, hade lager av avföring hemma
Citera
2009-04-14, 18:36
  #3
Medlem
Grohls avatar
Tur att han inte hann använda katapulten, då hade det flygit bajs kan jag lova.
Citera
2009-04-14, 19:00
  #4
Medlem
jerros avatar
Fyfan vad äckligt!! Hur gjorde han blandningen spraybar? Körde han skit o piss i en mixer?
Citera
2009-04-14, 19:04
  #5
Medlem
Cranstons avatar
hahaha minus fanskapet i ansiktet så är han identisk med en algerisk tjej som gick i min klass i grundskolan.
Citera
2009-04-14, 19:56
  #6
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cranston
hahaha minus fanskapet i ansiktet så är han identisk med en algerisk tjej som gick i min klass i grundskolan.
Sprayade hon bajs i skolmatsalen
Citera
2009-04-14, 23:01
  #7
Medlem
Cranstons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Sprayade hon bajs i skolmatsalen

haha nee det vette fan han är bara lik henne... eller det vet man ju aldrig! Vi hade en sådan "bajsman" i skolan, jättemysigt. Någon jävel fjölade i lampkupan som han/hon sedan skruvade tillbaka och lämnade lyset tänt till den nästa lyckligt lottade person som skulle använda toan.
Citera
2009-04-14, 23:03
  #8
Medlem
man_över_bords avatar
Han hade passat in i FB-tråden: "Har du blivit lurad av din egen röv?" .

~mand
Citera
2009-04-14, 23:44
  #9
Medlem
NoTruces avatar
Det absolut märkligaste jag läst på mycket länge.
Citera
2009-04-15, 00:56
  #10
Medlem
platyzmas avatar
Haha, asså här VET man att man ska skratta å inte gråta =D
Citera
2009-04-15, 10:40
  #11
Medlem
Ken Drydens avatar
Dumma Aftontrasan skriver att algeriern är "kemist" eftersom de översatt från de engelska nyheterna rakt av utan att begripa vad som står där. Daifallah är "chemist", dvs farmaceut eller apoteksanställd (eller rättare sagt: "unemployed chemist" - som så många muslimer försörjde han sig nämligen via socialbidrag).

Vad gällde föremålen för fekalieattentaten kan man konstatera att det handlade om ett par matvarubutiker där han tycks ha koncentrerat sig på djupfryst pommes frites och vinflaskor; samt en bokhandel där han sprayade ned avdelningen för barnböcker.

Instrumentet var en gatoradeflaska med inbyggt sugrör som stack ut ur en axelremsväska; och blandningen bestod av mald avföring, urin och ett frätande rengöringsmedel. Polisen påträffade dessutom en "kom-i-håg-lista" med ytterligare butiker som skulle angripas i framtiden.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback