2009-04-14, 02:10
Medlem
Letar efter jeans som liknar de på den här bilden, är mest färgen jag tänker på. Någon som vet någon modell eller så?

http://upload.snelhest.org/images/090414IMG_8973.jpg
Citera
2009-04-14, 03:14
Medlem
supermassives avatar
Om det är någon viss sorts jeans, märke eller så vet jag inte. Men det ser ju iallafall ut att vara bootcut på dom. Men det kanske inte var det du frågade efter?
Citera
2009-04-14, 07:14
Medlem
Dom ser ganska raka ut tycker ja. ÄR de inte bara beiga jeans? Eller väldigt urtvättade..
Citera
2009-04-14, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supermassive
Om det är någon viss sorts jeans, märke eller så vet jag inte. Men det ser ju iallafall ut att vara bootcut på dom. Men det kanske inte var det du frågade efter?
Mja, det var mest färgen jag tänkte på egentligen. Det ser ju inte riktigt ut som vanliga ljusa jeans brukar se, antar att färgen är typ "ljust stentvättad". Fast jag har inte hittat några som ser ut så när jag tittat i affärer eller i internetbutiker
Citera
2009-04-14, 15:35
Medlem
Patiences avatar
Det där ser ut som mina gamla gamla gamla Nudie som jag råkade hälla batterisyra på.

Du kan få köpa dem, 3 lax, slitna o klara.
Citera
2009-04-14, 18:19
Medlem
Herr_Oins avatar
Jag är ganska säker på att det där är ett par fula jeans.
Citera
2009-04-14, 19:44
Medlem
NashuaMoments avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr_Oin
Jag är ganska säker på att det där är ett par fula jeans.

Jag håller med. En noggrann granskning och många timmars betänkande har lett mig till att de är FULA.

Skämt å sido, jeansen var mycket fula. Jag tycker inte du ska köpa dem, slitna jeans har inte varit modernt på två år.
Citera
2009-04-14, 19:50
Medlem
Krushers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NashuaMoment
Jag håller med. En noggrann granskning och många timmars betänkande har lett mig till att de är FULA.

Skämt å sido, jeansen var mycket fula. Jag tycker inte du ska köpa dem, slitna jeans har inte varit modernt på två år.

Slitna jeans är ju det som är modernt just nu
Citera
2009-04-15, 05:14
Medlem
MUFCFelixs avatar
Citat:

Slitna jeans är vårens nya grej. Fast de som han länkade till var lite väl kanske...
Citera
2009-04-15, 09:58
Medlem
Lupeis avatar
Citat:
Jag tycker inte du ska köpa dem, slitna jeans har inte varit modernt på två år.

Kan man låta töntigare än när man pratar om vad som är modernt eller inte/inne eller ute och lägger någon slags vikt vid det?

Tycker om dom förövrigt.
Citera
2009-04-15, 11:13
Medlem
Herr_Oins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krusher
Slitna jeans är ju det som är modernt just nu
Ja, men inte fabriksslitet. Egenslitet och second-hand skall det vara.

Ytterligare en trend som förkastas från mitt håll.
Citera
2009-04-15, 14:49
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asteriks
Mja, det var mest färgen jag tänkte på egentligen. Det ser ju inte riktigt ut som vanliga ljusa jeans brukar se, antar att färgen är typ "ljust stentvättad". Fast jag har inte hittat några som ser ut så när jag tittat i affärer eller i internetbutiker
Jag tycker det ser ut som vanliga väldigt väldigt ljusa denim som har blivit "smutstvättade". De ska föreställa som lite skitiga med det där beiga. Om du förstår vad jag menar? Nu är jag ju som sagt inte 100% säker på att det är så, men har sett såna jeans för ett bra tag sedan.

Nu gillar inte jag så ljusa jeans värst mycket. Men de är snygga till rätt person. Det är inte alla som kan bära upp det där paret och få det att se snyggt ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in