Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-04-12, 21:45
  #13
Medlem
Det är inte helt omöjligt, fick bland annat en satbox uppbränd när jag dragit ur kontakterna. Blixten slog ner, och kontakterna låg kanske 5 cm från väggen.

Så helt omöjligt är det inte.

Eller uppbränd, det gick en säkring i den, och jag bytte den själv
Citera
2009-04-12, 21:46
  #14
Medlem
Dreass avatar
Hade killen nätverkskabeln i så kan det ha varit så, ifall inte en enda kabel satt i datorn så finns det inte en chans.
Citera
2009-04-12, 21:46
  #15
Medlem
wootens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZyberZone
Det är inte helt omöjligt, fick bland annat en satbox uppbränd när jag dragit ur kontakterna. Blixten slog ner, och kontakterna låg kanske 5 cm från väggen.

Så helt omöjligt är det inte.
Nu ljug du
Citera
2009-04-12, 21:48
  #16
Medlem
Inte alls. Men det var pga blixten slog ner, bor ute på landet. Eller bodde.
Citera
2009-04-12, 22:20
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrovBenstomme
nja mytomaner hittar ofta på roliga lögner, denna var ju bara tråkig

Haha ja de undrar jag också, så fruktansvärt tråkig och onödig lögn liksom. Fast han är väl inte känd för att vara någon roligare person heller.
Citera
2009-04-12, 22:26
  #18
Medlem
Hahaha sämsta storyn jag hört. Bara en ruskigt dåligt "cover up" historia till han säkert tappade den i golvet
Citera
2009-04-12, 22:50
  #19
Avstängd
Infaust90s avatar
Mytomaner är undermänniskor och skall utrotas - en efter en.
Citera
2009-04-13, 13:13
  #20
Medlem
omgsaigons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infaust90
Mytomaner är undermänniskor och skall utrotas - en efter en.

Nazisten har talat, igen
Citera
2009-04-13, 13:26
  #21
Medlem
Kanske är så att grejerna pajat just när han slog av datorn sista gången eller när han försökte slå på den efter semestern?

Vet att ett minne till min dator var totalkvaddat efter att jag kom hem från en semester...
Citera
2009-04-13, 17:35
  #22
Medlem
sprututs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jefvul
Kanske är så att grejerna pajat just när han slog av datorn sista gången eller när han försökte slå på den efter semestern?

Vet att ett minne till min dator var totalkvaddat efter att jag kom hem från en semester...

Ja fast nu var det ju så att det började brinna också.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback