Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-04-12, 14:28
  #1
Medlem
LookAlives avatar
Har haft ett 25mcg/timme plåster på mig i ca 42 timmar, men inte känt av det alls.

Nu har det skett lite tråkigheter mellan mig och min flickvän sen 5 år tillbaka. Så jag undrar:

Eftersom fentanyl har så kort halveringstid (lite mer än en timme), kan jag ta av mig plåstret nu och kunna dricka nån enstaka bärs o grilla med polarna?

Skulle verkligen behöva tänka på annat nu, men plåstret ger mig ju INGET alls. O inte vågar jag väl boosta med benso?

Har gått in mig endel på både tram och subutex innan, så tolerans finns ju.


Vore tacksam för snabbt svar!


Mvh
2009-04-12, 18:44
  #2
Medlem
robin756s avatar
du ska verkligen inte dricka om du tagit fentanyl.
om du ändå vill hänga med i stämmningen så kan du vara så pass modig och köpa alkoholfri öl.

ang effekten så kan du testa klippa plåstret i bitar och snusa/tugga på det.
2009-04-12, 18:46
  #3
Medlem
jerros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robin756
du ska verkligen inte dricka om du tagit fentanyl.
om du ändå vill hänga med i stämmningen så kan du vara så pass modig och köpa alkoholfri öl.

ang effekten så kan du testa klippa plåstret i bitar och snusa/tugga på det.

Brukar du göra det själv? Känner du många som gjort det?
2009-04-12, 18:51
  #4
Medlem
trovallas avatar
Finns personer som doppar plåster i vatten för att sedan injicera eller så smäller de på sig flera plåster.
2009-04-12, 19:24
  #5
Medlem
jerros avatar
Dödsknarket Fentanyl

Passa dig för att stoppa plåstren i munnen! Livsfara!
http://hallandsposten.se/nyheter/halmstad/1.226223

Jasså e det du igen!
__________________
Senast redigerad av jerro 2009-04-12 kl. 19:36.
2009-04-13, 03:04
  #6
Medlem
LookAlives avatar
Nej tar nog aldrig risken o tuggar det. Har det fortfarande på och kvällen var trevlig ändå trots att det inte blev någon bärs!

Imorgonkväll kl 21 har det gått 72 timmar iallafall så då borde ju allt vara uttömt.
2009-04-13, 13:05
  #7
Medlem
robin756s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jerro
Brukar du göra det själv? Känner du många som gjort det?

gjort det själv ja, när det fanns fentanylplåster härikring så var det de vanligaste sättet att få i sig det.
räkna lite i huvudet bara så det blir rätt mängd så du får rätt mängd att tugga på bara.
sen beroende på hur känslig du är så börja med mindre isf tex 1/8del och arbeta dig uppåt efter tolerans men med fentanyl skulle jag aldrig ta över halva. tror jag iaf..

aja du får räkna ut det själv hur mycket du ska ha.
annars lär det väl stå någonstans hur mycket som är vanligt att ta ang tuggadet.
2009-04-13, 14:46
  #8
Medlem
Promo._s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robin756
gjort det själv ja, när det fanns fentanylplåster härikring så var det de vanligaste sättet att få i sig det.
räkna lite i huvudet bara så det blir rätt mängd så du får rätt mängd att tugga på bara.
sen beroende på hur känslig du är så börja med mindre isf tex 1/8del och arbeta dig uppåt efter tolerans men med fentanyl skulle jag aldrig ta över halva. tror jag iaf..
aja du får räkna ut det själv hur mycket du ska ha.
annars lär det väl stå någonstans hur mycket som är vanligt att ta ang tuggadet.

Lite gambling får man ju lov att stå ut med?

Nej, man ska vara förbannat försiktig med att tugga i sig Fent, lätt hänt att det blir för mycket... Många som är skeptiska och underskattar plåstren innan dem provat - de tror inte det är speciellt farligt just pga att det är plåster..

Men skenet bedrar, Fent är fortfarande förbannat potent och ca 100 gånger starkare än rent heroin så.. Bättre att ta små mängder och pröva sig fram..
2009-04-13, 16:41
  #9
Medlem
robin756s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Promo._
Lite gambling får man ju lov att stå ut med?

Nej, man ska vara förbannat försiktig med att tugga i sig Fent, lätt hänt att det blir för mycket... Många som är skeptiska och underskattar plåstren innan dem provat - de tror inte det är speciellt farligt just pga att det är plåster..

Men skenet bedrar, Fent är fortfarande förbannat potent och ca 100 gånger starkare än rent heroin så.. Bättre att ta små mängder och pröva sig fram..

Fan skulle någon börja prata om fentanyl igen, blir ju så sjukt jävla sugen!

vi måste fan styra upp den här dagen nu inom dom närmaste timmarna bubben.
2009-04-13, 16:59
  #10
Medlem
Promo._s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robin756
Fan skulle någon börja prata om fentanyl igen, blir ju så sjukt jävla sugen!

vi måste fan styra upp den här dagen nu inom dom närmaste timmarna bubben.

Jadu, blev fett sugen jag med.. livet är hårt!

Jo, vi löser det. Hör bara av dig sen så...

fuck purity!
2017-01-22, 12:49
  #11
Moderator
Morfar-52s avatar
Tråd låst då den inte platsar i dagens drogakut./låst

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback