• 1
  • 2
2009-04-12, 18:38
Medlem
Herr_Oins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av competitor
Tack för ett vettigt svar!

Jag skrev ju i första inlägget att skon liknar den på bilden men det är inte den. Skon jag har är spetsigare, har platt sula och är helt i skinn. Det är lite mer av en "bratig" överklass sko. Tycker du man kan ha skinnskor på sommaren?
Klart man kan bära skinnskor på sommaren! Det är aldrig fel (förutom på stranden eller dylikt).
Citera
2009-04-12, 18:43
Medlem
HimmelsBlaus avatar
Låga skinnskor är som gjorda för varma sommardagar, gärna i ljusbrunt, mm ruskigt fint.
Citera
2009-04-12, 18:53
Bannlyst
Tack för era svar, jag återkommer om jag har lite funderingar.
Citera
2009-04-12, 19:30
Medlem
Sluskones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av competitor
Tycker du man ska köra uppvikta chinos eller går det lika bra att ha det "utvikt"?
Mörkblå/svarta jeans är inget att föredra eller?
Måste det vara tight?

Sorry för mina uttryck!

Uppvikta tycker jag, Mörkblåa chinos skulle vara snyggt
Citera
2009-04-12, 19:35
Medlem
one_sizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr_Oin
Klart man kan bära skinnskor på sommaren! Det är aldrig fel (förutom på stranden eller dylikt).

Ehum, ett par lite ledigare loafers ungefär som dessa http://media.photobucket.com/image/l...4052008542.jpg borde funka utmärkt på stranden med ett par linnebyxor eller chinos.

Och linnebyxor, andra former av lättare kostym/uddabyxor som inte känns för varma på sommaren eller chinos är precis vad jag rekommenderar. Helst i ljusa färger som beige, olika nyanser av grått eller kanske några lite mera utstickande färger som ljusblått eller rött beroende på hur du känner att du vill se ut. Slim-fit till regular duger gott och väl, pösigare än så vill du inte ha.
Citera
2009-04-12, 19:40
Medlem
pazzions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av one_size
Ehum, ett par lite ledigare loafers ungefär som dessa http://media.photobucket.com/image/l...4052008542.jpg borde funka utmärkt på stranden med ett par linnebyxor eller chinos.

Och linnebyxor, andra former av lättare kostym/uddabyxor som inte känns för varma på sommaren eller chinos är precis vad jag rekommenderar. Helst i ljusa färger som beige, olika nyanser av grått eller kanske några lite mera utstickande färger som ljusblått eller rött beroende på hur du känner att du vill se ut. Slim-fit till regular duger gott och väl, pösigare än så vill du inte ha.

ehum, de där var misstänkt lika min mammas skor, så självklart ett par lediga loafers på sommaren, men då skulle jag ta ngt mer maskulint som inte ser ut som morsans sommarskor
Citera
2009-04-12, 20:02
Medlem
one_sizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pazzion
ehum, de där var misstänkt lika min mammas skor, så självklart ett par lediga loafers på sommaren, men då skulle jag ta ngt mer maskulint som inte ser ut som morsans sommarskor

Får väl ursäkta mig med att jag tog första bilden på en lite ledigare modell som jag hittade på google, ville bara visa på ett ungefär vilka skor jag menade... eller så är det kanske sommarens fluga att bära sin mammas skor
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in