Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-04-19, 00:58
  #13
Medlem
lytzen999s avatar
Detta har hänt mig ett fåtal gånger, dock i yngre tonåren. Inte lyckats få återuppleva det i drömvärlden.

Man kanske kan framkalla det på något vis, har ju läst att vissa personer kan framkalla Lucid dreaming eller va det heter.

Kanske något att testa på
Citera
2009-04-21, 17:57
  #14
Avstängd
Truce-s avatar
Ibland så känns det ju så sjuukt äkta, var tvungen att kontrollera så att mina fingrar verkligen inte var våta en gång, det var helt galet.
Citera
2009-04-21, 18:06
  #15
Medlem
jag har faktist fått uppleva dessa drömmar två gånger under mitt liv.. och hur sjukt det än låter har det varit bättre än IRL sex..

jag vet inte riktigt vad som triggade dessa drömmar, men jag har definetivt försökt uppleva det igen

första gången drömde jag om en tjej jag hade en one night stand med för cirka 2 år innan jag fick drömmen, inte var hon specielt snygg på något sätt, men jävlar vilken orgasm jag fick, jag blev rejält chockad då jag enbart bara hört om att man kan få såna drömmar innan, och då vid puberten, jag var 19 år när jag fick drömmen så

andra gången drömde jag om någon helt random, men riktigt rejält sexig tjej, jag kan inte direkt minnas hur hon såg ut, men jag vet att hon var riktigt het, kanske en definetion av mitt undermedvetna drömkvinna, i drömmen så var vi nykära och ute vid någon tropiskt strand, för fan va sjukt det var, jag vaknade upp med en jävligt blött känsla nere i kallingarna och en hög känsla av euforia, denna dröm hände för två månader sen, och jag var ej påverkad av något vida båda tillfällena
Citera
2009-04-23, 17:42
  #16
Medlem
Talltitas avatar
Aah, våta drömmar... kan vara riktigt trevligt, synd att det är så sällan man har dem

För mig brukar det kännas riktigt verkligt, en morgon då jag vaknade upp av mysig sexdröm var jag övertygad om att jag hade haft sex på riktigt.
Dock var det inte möjligt eftersom jag sovit helt ensam... misstänkte nästan att grannen smygit sig in till mig under natten och satt på mig medan jag sov
Citera
2011-08-15, 18:28
  #17
Medlem
enhetshanterarens avatar
Jag har lyckats några gånger med att komma i en dröm, (och jag kom på riktigt märkte jag sen när jag vaknade) man måste nog vara kåt som in i helvete när man går och lägger sig. Och sen när man har lärt sig att fatta i drömmen att man drömmer då kan man göra vad fan somhelst. Flyga,skjuta,hoppa,sex mm.
Citera
2011-08-15, 20:23
  #18
Medlem
BigOrangeBunnys avatar
Jag har haft sexuella fantasier om olika personer, även om det nu var ett tag sen sist. Både att jag har sex med personen i fråga & att jag smygtittar på nån som tex duschar

För det mesta så har det slutat med att jag vaknat upp av att ha fått orgasm (tydligen så brukar jag onanera i sömnen? ) men vid tillfällen har orgasmen uteblivit

När jag försöker dra mig till minnes själva känslan så...ja det kändes "äkta/verkligt" (även om jag nog måste ha haft nån av de här drömmarna innan jag blev av med oskulden )
Citera
2017-11-10, 03:37
  #19
Medlem
ulvvfs avatar
Sex i en kvalitetsdröm kan vara 100 gånger bättre än i verkligheten och då tycker jag ändå att jag har haft hyfsat bra sex i verkligheten, men nej sex i drömmar kan vara på en helt annan nivå då det vill sig. Jag tycker sex i verkligheten är lite smått överskattad, så fruktansvärt skönt känns det inte, så det ska motivera folks desperata behov av det, det ligger ju mest i det mentala att man ska göra det. Men sex i en riktigt bra dröm är det närmaste nirvana man kan komma i detta liv utan att ta droger skulle jag gissa, och droger ska du givetvis inte ta.

Min gissning, du sover dåligt?
Citera
2017-11-14, 19:18
  #20
Medlem
Jag vaknar varenda gång precis innan jag ska föra in min penis i kvinnan. Varenda jävla gång. Blir så jälva förbannad att jag hård runkar så det svider efteråt, sen slår jag den och mig själv i ansiktet samtidigt som jag tänker fuck you din värdelösa jävla fitthjärna. Låt mig kulla i drömmen gör en gångs skull.
Citera
2017-11-14, 20:35
  #21
Medlem
Onan-erarens avatar
Jag har haft sexdrömmar som fått mig att jucka mot madrassen jag har ibland vaknat å fortsatt.
Citera
2017-11-15, 16:40
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonsickness
Jag vaknar varenda gång precis innan jag ska föra in min penis i kvinnan. Varenda jävla gång. Blir så jälva förbannad att jag hård runkar så det svider efteråt, sen slår jag den och mig själv i ansiktet samtidigt som jag tänker fuck you din värdelösa jävla fitthjärna. Låt mig kulla i drömmen gör en gångs skull.

Hahaha! Känner igen mig. Har nog bara lyckats nå orgasm typ två gånger i mitt liv, och då har det inte ens varit knulla jag har gjort. Den enda gången jag kommer ihåg är att jag åkte moped och vibrationerna från motorn fick mig att komma. Till råga på allt så inträffade denna dröm när jag var på semester i Norge med min bror, flickvän och morsan och farsan. Vi for runt i Norge och dag för dag hyrde stugor (billigt på den tiden). Jag minns att jag vaknade när jag kom och tänkte "vad i helvete". En del av satsen landade på golvet nedanför min och min brors våningssäng. Ingen upptäckte det morgonen efter som tur var...

Senast igår hade jag en sexdröm. Jag var i ett trapphus tillsammans med en tjej som jag absolut aldrig har tänkt som attraktiv. Hon är en besserwisser och har en andedräkt som kan sänka en mammut. På något sätt höll jag hennes hand och hon dök på mig och hånglade upp mig (ingen dålig andedräkt) och jag hakade på. På något sätt fick jag av henne byxorna och hon sade att jag måste ta henne nu. Av någon anledning så dög inte platsen vi befann oss på. Vi letade upp en annan plats och jag lyfte upp henne mot en vägg(liten tjej, stor stark kille) och vi började knulla. Allt gick skitbra till dess att jag fick se en tjej komma in genom en entre där vi var fullt synliga. Jag drog mig ur och tjejen drog upp byxorna. Den tjej som kom in genom entren sa "ska jag behöva se detta?". Jag svarade att hon behövde se. Sedan gick jag och tjejen jag höll på och knulla för att leta efter ett annat ställe för att fortsätta. Då vaknade jag och önskade att jag kunde gå tillbaka till drömmen. I helvete....
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback