Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-04-08, 17:43
  #1
Medlem
Köpte precis ett paket erbjudande från Komplett, där ingick APLUS Case Seenium, ATX, Black. Nu är det så att jag hittar inte skruvarna till moderkortet, lite efterblivet att skicka iväg en dator utan skruvar till moderkortet. Någon som kan veta var skruvarna ligger? Har letat igenom varenda liten millimeter.
Citera
2009-04-08, 17:59
  #2
Medlem
duuckens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheeba
Köpte precis ett paket erbjudande från Komplett, där ingick APLUS Case Seenium, ATX, Black. Nu är det så att jag hittar inte skruvarna till moderkortet, lite efterblivet att skicka iväg en dator utan skruvar till moderkortet. Någon som kan veta var skruvarna ligger? Har letat igenom varenda liten millimeter.

Haha!? fan de lät konstigt! klart det ska medfölja skruv till moderkortet! inte möjligt att det är fasttejpat på kartongen eller så då.. stor miss enligt mig.
Citera
2009-04-08, 18:08
  #3
Medlem
apintofstellas avatar
Om du inte hittar dem i kartongen sa sla en signal till komplett och sag at dem att skicka ett pack med skruvar. Det lar inte vara nagra problem for dem att skicka.

Jag brukar sjalv aldrig skicka med skruvar och sant ifall jag lamnar tillbaka en produkt som ar felaktig. Men man far alltid nya med den nya varan
Citera
2009-04-08, 18:22
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apintofstella
Om du inte hittar dem i kartongen sa sla en signal till komplett och sag at dem att skicka ett pack med skruvar. Det lar inte vara nagra problem for dem att skicka.

Jag brukar sjalv aldrig skicka med skruvar och sant ifall jag lamnar tillbaka en produkt som ar felaktig. Men man far alltid nya med den nya varan

Ah bull, lovar att här inte är en enda skruv till hela datorn. Jaja får ringa imorrn
Citera
2009-04-08, 18:57
  #5
Medlem
Antar du fick ett begagnat moderkort.
Citera
2009-04-08, 22:27
  #6
Medlem
kolla chassit, coolermaster till exempel brukar ha en massa moderkortsskruvar fastskruvade i själva chassit...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback