Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-04-08, 01:13
  #1
Medlem
MaymuneNs avatar
Hej!
Det är såhär att jag behöver råd angående hur jag kan få till det med denna hära tjejen!
Det är såhär att jag dejtar en tjej från min skola (gymnasium). För några dagar sedan var vår första dejt då hon var hemma hos mig och då myste vi och kollade på film. Vi kysstes efter filmen inget mer. Sedan började vi snacka mer på msn osv efter denna dejten. Jag bjöd henne på bio idag då det är var vår andra dejt. Fick bara en kyss efter filmen . Nu har hon slutat att smsa . Vissa säger att jag skall vara på en person jag vill skapa en relation med och vissa säger att jag ska ignorera henne några dagar. Hur tycker ni jag skall göra? Tips och råd?
Citera
2009-04-08, 01:17
  #2
Medlem
rillebancks avatar
neej, inte bio så tidigt om ni inte har planerat något efteråt.
Bara ringa o snacka med henne och föreslå något roligare som betyder mer kontakt. Ring istället för sms!
Citera
2009-04-08, 01:21
  #3
Medlem
MaymuneNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rillebanck
neej, inte bio så tidigt om ni inte har planerat något efteråt.
Bara ringa o snacka med henne och föreslå något roligare som betyder mer kontakt. Ring istället för sms!
Ah okej Får ringa henne nästa gång vi skall snacka. Men borde inte jag ignorera henne lite eller göra henne svartsjuk?
Citera
2009-04-08, 01:28
  #4
Medlem
ari4presidents avatar
Sätt en kula i huvudet och avsluta det hela
Citera
2009-04-08, 01:41
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ari4president
Sätt en kula i huvudet och avsluta det hela


mmm, du har haft ditt roliga, nu går det bara utför tyvärr .= / , men jag hoppas det inte gör det för dig! lycka till ,
Citera
2009-04-08, 02:19
  #6
Medlem
Ignorera henne ska du väll inte göra. Men du skall inte heller ligga på henne som en jävla igel, och starta trådar på FB för att hon inte skickat kvälls smset till dig.
Hur ska du klara en relation när du nojjar över att du "bara fick en puss"?

Om du fortsätter såhär kommer vi få läsa din tråd om en månad när du sitter med ditt hjärta krossat!
Citera
2009-04-08, 02:56
  #7
Medlem
Harikiriis avatar
Hör inte av dig alldeles för mycket bara. Även fast det kan vara lite svårt ibland.
Citera
2009-04-10, 01:49
  #8
Medlem
Tycker att du ska slå henne i magen allt du kan sen kittla henne.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback