Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2009-04-14, 04:57
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ........
Du har väl kryssat bort "starta om automatiskt"? Då borde du få en blå skärm, skriv vad som står på den.
hänger inte med vad du menar, vart / vilken "starta om automatiskt" menar du ? om jag klickar bort den skall jag få bluescrn då ?
Citera
2009-04-14, 05:00
  #26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av anderzzon_n
hänger inte med vad du menar, vart / vilken "starta om automatiskt" menar du ? om jag klickar bort den skall jag få bluescrn då ?

Nu kör jag inte windows xp och det var längesen. Men in på kontrollpanelen - system och klicka på någon flik som har en undermapp som heter "system och återställning" eller liknande. Där ska det finnas en sak du kan bocka ur "starta om automatiskt"
Citera
2009-04-14, 05:02
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ........
Nu kör jag inte windows xp och det var längesen. Men in på kontrollpanelen - system och klicka på någon flik som har en undermapp som heter "system och återställning" eller liknande. Där ska det finnas en sak du kan bocka ur "starta om automatiskt"

all "automatiskt uppdatering" är urbockad.
blir till att formatera idag, orkar verkligen inte med det här och någon lösning verkar man inte komma fram till..................
Citera
2009-04-14, 05:04
  #28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av anderzzon_n
all "automatiskt uppdatering" är urbockad.
blir till att formatera idag, orkar verkligen inte med det här och någon lösning verkar man inte komma fram till..................

Nej det är inte automatisk uppdatering.. "Starta om automatiskt" heter saken du ska bocka ur.
Citera
2009-04-14, 05:15
  #29
Medlem
Nemesis(SM)s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anderzzon_n
Text
Om det r bara media player som krånglar o då menar jag bara media player. Ta bort/avinstaller skiten. Finns många bra alt. media player. Googla me "alternative media player" så för du många träffar. Här r ett http://www.free-codecs.com/download/...lternative.htm

Här r en till link me mkt bra material :http://www.msboycott.com/thealt/alts/mediaplayer.shtml
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback