• 2
  • 3
2009-04-06, 16:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WalkItOut
NÄRANDE? tradig syn på hur samhället ska fungera..

Men vadå? Har du aldrig läst nationalekonomi?
Citera
2009-04-06, 16:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gammel Man
Ja på så sätt ja, men jag kör ghb ist på alko. Jag är ju ingen 50 kgs knarkare om ni tror de, snarare en 130 kgs som tränar 6 ggr i veckan.

Ja jag kan hålla med om att jag är en blandmissbrukare av både knark och steroider.

mvh

Du kan bruka steroider o.s.v. Du kan också bruka "vad som staten för stunden helt godtyckligt anser vara narkotika". Bruka istället för att missbruka, steroider ska du inte se som missbruk så länge du inte går på dåliga kurer året om - då är du bara dum och vill skada dig själv medvetet.
Citera
2009-04-07, 01:38
Medlem
grissvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Vad jag vet så finns det inte någon forskning på hur substansen påverkar missbrukare av ghb på längre sikt.
GHB används som medicin i stort sätt alla länder(även i Sverige fast det är inte så vanligt) och har använts sedan 60-talet, så det borde ju visa sig om man fick hjärnskador av GHB.
Finns hur mycket forskning som helst på GHB och det finns inget som tyder på att man skulle få hjärnskador av det.

Till Ts: Drick alkohol, det fungerar mycket likt GHB och lär vara ett bra substitut
Senast redigerad av grissvans 2009-04-07 kl. 01:41.
Citera
2009-04-07, 01:51
Medlem
Packie McRearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammel Man
Du jag är ingen knarkare, jag kör bara ghb. och benzo ibland när jag har sjuk ångest osv. Visst kan jag testa allt. Men du vet inte hur jag ser ut i kroppen lilla vän så håll dina jävla kommentarer för dig själv. Ungefär 130 kg är jag uppe i nu därför jag inte dricker alko utan tar ghb ist.

Ut med något coolt kickersgäng i Frölunda ikväll föressten? Jag ska nog dit, fixade nya adidasbrallor i helgen

Glöm inte kamphunden, och ge kärringen en extra omgång innan du drar också.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in