2009-04-06, 01:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
http://en.wikipedia.org/wiki/Bentazepam

Inte konstigt det inte gick att träna alls: "skeletal muscle relaxant"

Men jag läste om xanor nu så de borde gå. Men fan om de är en scammer sida
Citera
2009-04-06, 04:19
Medlem
BenAsslicks avatar
våga vara nykter, jävla fegis.
I-landsproblem så det skriker om det...
Citera
2009-04-06, 05:23
Medlem
Pinkskins avatar
Jaha ja. Här skrev jag visst något olämpligt, för inlägget mitt försvann i vart fall! Men fortsätt gobba, för all del, bli bara inte förvånad om du diagnoseras med alzheimers eller någon annan psykisk obalans redan vid 40-50. Vad jag vet så finns det inte någon forskning på hur substansen påverkar missbrukare av ghb på längre sikt. En del varnar för cancerogena ämnen i Spice, m fl, men jag tar cancer vilken dag som helst före senildemens. Det sista går ju faktiskt att sakta ner väldigit mycket med den senaste generationens läkemedel, alzheimers och andra hjärnskador är dock mycket, mycket svårare att lindra/bota.

Men tolka inte det jag skriver på fel sätt: Du är givetvis fri att gobba på bäst du vill, personligen kommer jag inte röra eländet för resten av mitt liv. 1. Smakar HELVETE, 2. Lite för mycket och du hamnar i komaliknande sömn, kräks och kan mycket väl kvävas av dina egna spyor.

N u ska bror duktig gå och sussa....
Citera
2009-04-06, 10:29
Medlem
Klngs avatar
Nu skulle jag inte backa på en kork själv, men herrejävlar vad bra o rörande denna dokumentären var: http://svtplay.se/t/103478/dokumentar

Tror inte riktigt på pinkskins teorier men psykos är däremot ett faktum att kork ökar risken ordentligt för.
Citera
2009-04-06, 10:48
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammel Man
Hallå min kran strular, jag klarar inte av 5 dagar i rad utan ghb Har ni några andra tips på hur man ska göra? Pallar inte längre. Fundera på att beställa hem Xanor men då kmr de inte förns på onsdag och de är ju 50/50 på att han är grön eller inte och valium kan jag inte ta heller kan, kan jag väl men inte för tillfället.

Så har ni några tips på andra preparat eller dylikt?

Mvh

Träningen eller må bra vad är viktigast? Jag skulle ta valium istället och någon bira, ta det lungt i några dagar så kan du nojja lite mindre över gobben.
Citera
2009-04-06, 10:56
Bannlyst
JAg fick gobben idag men jag ska bort klockan 3 i 4 dagar! Och de står på lappen att man tidigast ska hämta de klockan 3 men då ska ju jag vara på tåget. Så jag ska gå dit snart och säga att de här är jävligt viktigt å att jag måste ha det här paketet annars får ni skicka de direkt dit jag ska eller så drar jag dit vid 2.
Citera
2009-04-06, 11:03
Medlem
Phibers avatar
Citat:
JAg fick gobben idag men jag ska bort klockan 3 i 4 dagar! Och de står på lappen att man tidigast ska hämta de klockan 3 men då ska ju jag vara på tåget. Så jag ska gå dit snart och säga att de här är jävligt viktigt å att jag måste ha det här paketet annars får ni skicka de direkt dit jag ska eller så drar jag dit vid 2.

Snackar vi posten så brukar de bara skriva tidigast 3 för att de ska hinna med att registrera all inkommande post och massa så allt är klart när kunden kommer. Borde inte vara något problem att hämta det runt 2. Lycka till!
Citera
2009-04-06, 11:06
Medlem
Brookuss avatar
Rolig tråd. En junkie som är väldigt mån om sin.. ttaaattaaa.. TRÄNING!
Citera
2009-04-06, 11:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Brookus
Rolig tråd. En junkie som är väldigt mån om sin.. ttaaattaaa.. TRÄNING!

Du jag är ingen knarkare, jag kör bara ghb. och benzo ibland när jag har sjuk ångest osv. Visst kan jag testa allt. Men du vet inte hur jag ser ut i kroppen lilla vän så håll dina jävla kommentarer för dig själv. Ungefär 130 kg är jag uppe i nu därför jag inte dricker alko utan tar ghb ist.
Senast redigerad av Gammel Man 2009-04-06 kl. 11:19.
Citera
2009-04-06, 12:00
Medlem
Citat:
Du jag är ingen knarkare, jag kör bara ghb. och benzo ibland när jag har sjuk ångest osv. Visst kan jag testa allt. Men du vet inte hur jag ser ut i kroppen lilla vän så håll dina jävla kommentarer för dig själv. Ungefär 130 kg är jag uppe i nu därför jag inte dricker alko utan tar ghb ist.

Definiera knarkare.

Då GHB är narkotikaklassat borde en individ som brukar det vara en knarkare eller?
Citera
2009-04-06, 12:04
Medlem
WalkItOuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attackliberal
Du vill inte, men på grund av dålig framförhållning måste du nu sluta då din "stash" tagit slut, eller hur?

Ta dig till vårdcentralen imorgon och förklara akutläget, de skickar dig därifrån till psyket vilket kommer att lägga in dig för avgiftning. Gobbe är ganska kort för att avgifta, vilket innebär att 1 vecka tas i anspråk. De kommer ge dig kramplösande och något ångestdämpande. Valproainsyra samt Xanor/Valium. Detta trappas sakta ner. Sedan skickar dom dig till en öppenvårdskontakt (om du vill) där du kan fortsätta bevisa för dig själv att du är ren och en fungerande NÄRANDE samhällsmedborgare.

NÄRANDE? tradig syn på hur samhället ska fungera..
Citera
2009-04-06, 12:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Q_q
Definiera knarkare.

Då GHB är narkotikaklassat borde en individ som brukar det vara en knarkare eller?

Ja på så sätt ja, men jag kör ghb ist på alko. Jag är ju ingen 50 kgs knarkare om ni tror de, snarare en 130 kgs som tränar 6 ggr i veckan.

Ja jag kan hålla med om att jag är en blandmissbrukare av både knark och steroider.

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in