Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-16, 09:55
  #157
Medlem
cerns avatar
Han fick nyss kicken av Aftonbladet som krönikör.. Hur kan det komma sig må tro?
Citera
2024-03-16, 11:02
  #158
Medlem
finkelvoltens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Han fick nyss kicken av Aftonbladet som krönikör.. Hur kan det komma sig må tro?

Personligen förstår jag mig inte på svenska "komiker". Var ngt maraton med RAW för ett antal år sedan där hela "eliten" körde non stop på en scen i typ 6 timmar. Det näst intill obefintliga hopp jag hade kvar om svensk stand up dog den dagen. Men detta tycker jag faktiskt är riktigt trist. Gillar att läsa hans filterlösa betraktelser.
Citera
2024-03-16, 12:54
  #159
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Han fick nyss kicken av Aftonbladet som krönikör.. Hur kan det komma sig må tro?



För dålig helt enkelt. För egotrippat. Hans kändiskåta mamms krönikor i Expressen är dock ännu värre,
Citera
2024-03-16, 13:25
  #160
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Han fick nyss kicken av Aftonbladet som krönikör.. Hur kan det komma sig må tro?

Vad synd! Lite ojämn kvalité, men oftast väldigt roliga och träffsäkra krönikor.
Citera
2024-03-16, 13:28
  #161
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Han är väl tjackis?
Citera
2024-03-16, 13:50
  #162
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoicblend
Vad synd! Lite ojämn kvalité, men oftast väldigt roliga och träffsäkra krönikor.

Den 110nde och sista var riktigt bra
Citera
2024-03-16, 13:53
  #163
Medlem
Niederhoggs avatar
Håller tummarna för att han dyker upp i malliga DN då. Inte alltid bra, men när det är bra är det mer givande än de flesta tråkmånsarna på tidningarna.
Citera
2024-03-16, 14:08
  #164
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niederhogg
Håller tummarna för att han dyker upp i malliga DN då. Inte alltid bra, men när det är bra är det mer givande än de flesta tråkmånsarna på tidningarna.
Instämmer. DN är på goda grunder malligt. Unge får väl ge ett löfte om att skriva jämnare….
Citera
2024-03-16, 15:05
  #165
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Instämmer. DN är på goda grunder malligt. Unge får väl ge ett löfte om att skriva jämnare….

Jag håller också tummarna. DN skulle behöva lite vassare kåsörer. Dom hade ju lysande namn en gång i tiden. Pappa Ingemar Unge skrev ju också där.
Avskedskrönikan var riktigt skön!
Citera
2024-03-16, 15:16
  #166
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Stoicblend
Vad synd! Lite ojämn kvalité, men oftast väldigt roliga och träffsäkra krönikor.

Håller med. Tyckte de stundtals var roliga
Citera
2024-03-16, 17:46
  #167
Medlem
Han fick ut 2 miljoner i lön så det går ingen nöd på honom.

Kanske ska anlita honom som pinsamhetskonsult, fast det känns gjort.
Citera
2024-03-17, 14:05
  #168
Medlem
SoberZealots avatar
Citat:
Han passar samtidigt på att tacka Aftonbladet för att han fått skriva där samtidigt som han upplyser tidningen om att "ingen som sparkat mig någonsin har ångrat sig".

Jonatan Unge turnerar just nu med soloföreställningen "En alldeles egen standupturné".

Haha, skön attityd ändå.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback