Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-09-02, 12:28
  #1201
Medlem
M.Porters avatar
Har kört med PRQ i ett par månader nu och det fungerat väldigt bra, får utlovad hastighet och har aldrig blivigt nerkopplad. Håller dock med om att det är dyrt.
Citera
2009-09-02, 15:52
  #1202
Medlem
plumba69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jojoshomojo
Jodå. Mullvad är bra. De har sina servrar i Holland så din IP adress syns som en holländsk ip adress. Mycket bra. Ivacy är också mycket bra. Fast kostar 10euro(typ 110kr) per månad. Anonine är också bra men den har sina servrar i sverige. Inga av de sparar loggar. Det är säkert mycket bra men dock är det lite säkrare med utlänsk VPN. Så Ivacy eller Mullvad är det nog som är ruskigt bra. Har själv provat Ivacy. Bra hastighet, Säkert, support som svarar. Mullvad har jag inte provat endast läst lite om. Silverfrost här på tråden har testat Mullvad och han rekomenderar den.

Så helt klart är mitt svar: Mullvad och Ivacy.

Good luck med nedladdningen m8!

Kan verkligen rekomendera Mullvad. Jag har kört det länge. Har haft lite email kontakt med killlen som har Mullvad och han har svarat klockrent på alla mina frågor om hur Mullvad fungerar. Jag är allt annat än IT-nörd men han har tagit sig tid med mig
Citera
2009-09-02, 20:18
  #1203
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plumba69
Kan verkligen rekomendera Mullvad. Jag har kört det länge. Har haft lite email kontakt med killlen som har Mullvad och han har svarat klockrent på alla mina frågor om hur Mullvad fungerar. Jag är allt annat än IT-nörd men han har tagit sig tid med mig

Helt rätt.
Mullvad är fantastiskt bra, ja jag gillade den
Bra support har de ochså som du säger, de har svarat på alla mina mejl mä.
Citera
2009-09-03, 13:26
  #1204
Medlem
Chilliemanns avatar
Hemskt så lång tråden har blivit...

Tänkte bara fråga om det fortfarande inte finns någon VPN med rimliga priser som kan leverera c:a 60 mb/s?

Kram
Citera
2009-09-04, 01:53
  #1205
Avstängd
Pippi Långstrmps avatar
Relakks har blivit allt segare för varje dag som går.


Relakks har blivit så inihelvete seg att jag knappt kan använda den längre.

Det var bra förr, nu är den bara seg och jobbig.. Går knappt att surfa när man är ansluten via relakks, händer fan inte ett skit på flera minuter ibland.

Verkar inte klara så många anslutningar.
Citera
2009-09-04, 07:09
  #1206
Medlem
Passar bara på och lägga en följdfråga till tidigare inlägg. Mullvad har alltså sina servrar i Holland, stämmer detta till 100 %? Sen om man använder VPN, är man verkligen helt säker på att inte åka fast?

Ber om ursäkt ifall detta har besvarats tidigare.
Citera
2009-09-04, 19:15
  #1207
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damthatdjmademy
Passar bara på och lägga en följdfråga till tidigare inlägg. Mullvad har alltså sina servrar i Holland, stämmer detta till 100 %? Sen om man använder VPN, är man verkligen helt säker på att inte åka fast?

Ber om ursäkt ifall detta har besvarats tidigare.

Ivacy är ruskigt bra också. Anonine är också bra. Inga sparar loggar så det är inga problem. Mullvad är också som vi sa tidigare bra.

Det är klart det är inte 100% säkert att du inte blir fast men typ 97% , det finns chans i allting! Men oroa dig inte. Typ ett fåtal personer har blivit tagna då de inte har VPN! Och tankat jävligt mycket oftast. Men använd VPN så ere chill mannen!
Citera
2009-09-05, 00:42
  #1208
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jojoshomojo
Ivacy är ruskigt bra också. Anonine är också bra. Inga sparar loggar så det är inga problem. Mullvad är också som vi sa tidigare bra.

Det är klart det är inte 100% säkert att du inte blir fast men typ 97% , det finns chans i allting! Men oroa dig inte. Typ ett fåtal personer har blivit tagna då de inte har VPN! Och tankat jävligt mycket oftast. Men använd VPN så ere chill mannen!

Ok tackar för svar!
Citera
2009-09-05, 15:25
  #1209
Medlem
dirsps avatar
bara jag som inte lyckas ansluta till mullvad? får felmedelande hela tiden om att anslutningen misslyckas
Citera
2009-09-05, 21:12
  #1210
Medlem
Läste nyss på Mullvads hemsida att man endast får ladda ned 50 gig i månaden, inte för att jag tror att jag kmr ladda ner så mycket men hur är exempelvis Ivacy? Någon gräns där?
Citera
2009-09-05, 21:44
  #1211
Medlem
fluras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damthatdjmademy
Läste nyss på Mullvads hemsida att man endast får ladda ned 50 gig i månaden, inte för att jag tror att jag kmr ladda ner så mycket men hur är exempelvis Ivacy? Någon gräns där?

Ivacy har ingen gräns om du väljer obegränsat när du betalar
Citera
2009-09-05, 21:46
  #1212
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damthatdjmademy
Läste nyss på Mullvads hemsida att man endast får ladda ned 50 gig i månaden, inte för att jag tror att jag kmr ladda ner så mycket men hur är exempelvis Ivacy? Någon gräns där?

jojoshomojo har mer kåll på Ivacy.

Det är det som är nackdelen med Mullvad, deras gig-spärr på 50 GB
__________________
Senast redigerad av SilverFrost 2009-09-05 kl. 22:06.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback