Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-04-04, 12:10
  #1
Medlem
snuffomans avatar
Min flickvän är lite porrfilmsskadad på gott och ont och har nyligen börjat uttrycka ett intresse för att ha en trekant. Jag vet inte riktigt om jag är helt bekväm med att ha sex med flera personer samtidigt och vet inte riktigt vad jag ska göra...

Det är väl främst den trevliga versionen av trekant som varit på tal, hon säger att hon skulle gå igång på att se mig knulla någon annan, men om det inte finns tjejer tillgängliga så hade hon velat ha en kille som kan titta på. Jag kan väl inte säga att jag är helt emot idén men det skulle kännas väldigt udda att ha sex med en annan tjej, och ännu mer udda att se sin flickvän runka av en annan kille (hon vill inte de facto ha sex med någon annan kille utan vill helst bara ha någon som tittar på, men en avrunkning av denne är väl mer eller mindre ett måste ifall någon ska gå med på att delta).

Är det någon här som har erfarenheter av trekanter där någon de haft ett förhållande med har varit involverad? Hur funkade det? Många tycker säkert att jag har ett guldläge men av någon anledning så våndas jag en del över detta.

(visste inte om detta hör hemma här eller i erotik och sexualitet... Om jag hamnat fel så ber jag vänligen en moderator att flytta till rätt delforum)
Citera
2009-04-04, 12:18
  #2
Medlem
Hur länge har ni varit tillsammans? Jag hade trekant med min förra pojkvän och en av hans polare. Det idiotiska/jobbiga var att detta inträffade långt innan vi blev ett par. Tycker personligen att det förstörde det fina och romantiska i förhållandet. Det blev så snaskigt så fort man tänkte på vad man gjort. Du verkar tveksam och då är det nog bäst att låta bli. Kanske någon här inne som har mer erfarenhet av att regelbundet ha trekanter med sin partner.
Hur gammal är du ung.? Känns som att detta är något som lite äldre (> 35 år) håller på med. Då kanske man har kommit över en viss spärr och klarar av psykiskt att ha sex med andra utanför förhållandet. Jag har aldrig klarat av det och undviker det därför, även om det ibland kan verka frestande när man fantiserar
Citera
2009-04-04, 12:31
  #3
Medlem
snuffomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hisinge_girl
Hur länge har ni varit tillsammans? Jag hade trekant med min förra pojkvän och en av hans polare. Det idiotiska/jobbiga var att detta inträffade långt innan vi blev ett par. Tycker personligen att det förstörde det fina och romantiska i förhållandet. Det blev så snaskigt så fort man tänkte på vad man gjort. Du verkar tveksam och då är det nog bäst att låta bli. Kanske någon här inne som har mer erfarenhet av att regelbundet ha trekanter med sin partner.
Hur gammal är du ung.? Känns som att detta är något som lite äldre (> 35 år) håller på med. Då kanske man har kommit över en viss spärr och klarar av psykiskt att ha sex med andra utanför förhållandet. Jag har aldrig klarat av det och undviker det därför, även om det ibland kan verka frestande när man fantiserar
Vi har bara varit tillsammans i drygt två månader, men har haft sex regelbundet en längre tid dock. Jag är ung, långt under 35 iaf. Det är hur det kommer att kännas efteråt som jag oroar mig en del för, jag tror inte hon heller har tänkt igenom det särskilt långt utan att det mer handlar om något hon fantiserat om en längre tid men aldrig har haft möjlighet att testa (hon säger sig känna sig säker och trivas med mig, varför hon också känner att hon vill testa att ha en trekant nu då hon helt enkelt inte känt tillräckligt med tillit osv. i tidigare förhållanden). Jag kan inte säga att jag är helt emot att testa heller, men vad jag oroar mig för är hur det kommer kännas efteråt eller ifall hon/vi får smak för det och att det vanliga sexet helt plötsligt inte kommer kännas lite spännande längre.
Citera
2009-04-04, 12:49
  #4
Medlem
Fargoths avatar
Äh, go for it. Man lever bara en gång.
Citera
2009-04-04, 13:15
  #5
Medlem
Bruc3s avatar
Jag förstår TS problem. Personligen skulle jag avstå om jag kände så, det blir en gigantisk mindfuck som kommer sitta i länge, om du nu VERKLIGEN älskar henne.

Vissa går igång på det, andra inte. Fråga dig själv vad du går igång på?

Jag menar, själv skulle jag aldrig vilja se min tjej..få kuk av någon annan..I min värld blir det bara fel, iaf i en relation. ONS skulle det säkert funka, men inte med någon man älskar.

Upp till dig!

Lycka till annars, med vad du än väljer.

/ Bruc3
Citera
2009-04-04, 13:18
  #6
Avstängd
Tremendences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fargoth
Äh, go for it. Man lever bara en gång.

Plus ett.
Du kommer inte ens tycka att det är roligt, få det överstökat.
Citera
2009-04-04, 17:57
  #7
Medlem
Späks avatar
Så länge det är tal om den bra sortens trekant så kör för helvete!

Du har hittat en guldgruva (såvida du inte blir henne 34 trekantsoffer eller totalbryter ihop efter akten är fullbordad).
Citera
2009-04-04, 18:00
  #8
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Se då till att en av hennes snygga väninnor är med på trekanten.
Knulla väninnan analt och be din flickvän suga av kuken sen så blir det hela extra dirty, uteslut allt som har med andra män att göra.
Citera
2009-04-04, 18:12
  #9
Medlem
snuffomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aoblab
Är hon snygg?
Lova höra av dig om du ångrar dig!

edit: förresten, tar hon den i tvåan??
Hon är mycket grann, vilket är en av anledningarna till att jag inte riktigt är sugen på att "dela med mig" (om än bara med en annan tjej)...

Citat:
Ursprungligen postat av Tremendence
Plus ett.
Du kommer inte ens tycka att det är roligt, få det överstökat.
Jo, det är väl kanske något man ska ha gjort i livet, men jag vet inte riktigt om jag vill göra det med en flickvän då det kan påverka relationen och lite allt möjligt. En sak om det är ett ONS eller någon man inte har några känslor för...
Citera
2009-04-04, 18:18
  #10
Medlem
Katarsiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snuffoman


Jo, det är väl kanske något man ska ha gjort i livet, men jag vet inte riktigt om jag vill göra det med en flickvän då det kan påverka relationen och lite allt möjligt. En sak om det är ett ONS eller någon man inte har några känslor för...

Det kan absolut påverka relationen och svaret är enkelt. Om du inte vill så låter du bli.
Det kan räcka med så lite för att det ska bli helt fel.

Sen kan jag förstå att det känns svårt som kille att säga nej. "Alla" killar vill ju ha trekant och det gälller att leva upp till normen.
Men glöm det.
Är du rädd om tjejen och förhållandet så är du en djävligt bra kille och kan vara stolt över att säga nej.

Om ni båda verkligen ville och hade varit tillsammans längre tid, så hade jag inte sagt något annat än "kör på", men inte nu.
Du är tveksam. Det är mer än nog för att avråda.
Citera
2009-04-05, 01:25
  #11
Medlem
rebbans avatar
Personligen skulle jag mer än gärna ha en trekant men aldrig med en flickvän..
Det kommer bara skapa bekymmer på det ena eller andra sättet..

Ska man ha trekant så ska man va singel det är nog det bästa..
Citera
2009-04-05, 02:03
  #12
Medlem
beqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snuffoman

Är det någon här som har erfarenheter av trekanter där någon de haft ett förhållande med har varit involverad? Hur funkade det? Många tycker säkert att jag har ett guldläge men av någon anledning så våndas jag en del över detta.

(visste inte om detta hör hemma här eller i erotik och sexualitet... Om jag hamnat fel så ber jag vänligen en moderator att flytta till rätt delforum)

Jag tycker inte att ni bör ha trekant än, av den enkla anledningen att du känner dig tveksam till det. Jag och min pojkvän hade varit tillsammans lite mer än två år innan vi prövade på trekant... ni har hängt ihop som par i två månader, det är stor skillnad.
Första gången funkade inte så bra för oss, det blev ett smärre missförstånd. Men det är inget jag grämer mig över, då vi båda hade sagt okej till det innan. Och det är vad du måste vara: okej med det.
Sen kan ni testa, och då kanske du upptäcker att "nej, det här var inget för mig, det känns inte bra". Jaha, då har ni inte trekant mer, inte innan tanken känns bra för dig.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback