Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-05-18, 00:38
  #1573
Medlem
nedboys avatar
Är det någon som vet hur det går med mördaren i fallet? Är han ute nu? Vad han gör, var han bor och sköter han sig? Har han ånger och förstår vad han gjort?
Eller är det som jag tror att han bara är ett kriminellt patrask som belastar samhället negativt?

inlägget ovan säger att han är ute och det är gjort för bra länge sedan. Någon som vet och kan uppdatera lite?
Citera
2013-09-06, 02:03
  #1574
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Är det någon som vet hur det går med mördaren i fallet? Är han ute nu? Vad han gör, var han bor och sköter han sig? Har han ånger och förstår vad han gjort?
Eller är det som jag tror att han bara är ett kriminellt patrask som belastar samhället negativt?

inlägget ovan säger att han är ute och det är gjort för bra länge sedan. Någon som vet och kan uppdatera lite?


han kom ut och drog till italien dte var vad jag hörde att hans syrra bodde där och att han hade ngn släkt där men det är bara vad jag hörde känner inte honom så bra
Citera
2015-04-01, 15:54
  #1575
Medlem
PrinceMaximillians avatar
En persisk slampa är borta och ni sitter här och sörjer The world is a better place utan dem. När horan försvann så brukade killar säga till mig "ja hon var en fin tjej" men tjejer brukade säga att ludret drogs till kriminella pack som typiska iraniebrudar som gillar att fläkta med stjärten, fittan och blotta ut tuttarna Iranska kvinnors IQ är lägre än en papegojas.
Citera
2018-01-24, 09:29
  #1576
Medlem
Troians avatar
Verkar som att GM nu är död.

Citat:
Offret själv vådasköt en kvinna till döds 2009. Utredarna gör dock inga kopplingar mellan händelserna

http://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6tebo...rium-1.5087808
Citera
2023-01-07, 23:32
  #1577
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Verkar som att GM nu är död.



http://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6tebo...rium-1.5087808

Någon som kan bekräfta detta? Artikeln är ju låst numera.
Citera
2023-01-07, 23:39
  #1578
Medlem
Imonlysixteens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Någon som kan bekräfta detta? Artikeln är ju låst numera.

Det stämmer, han dog efter en tid på sjukhus efter att ha blivit dumpad utanför akuten, grovt misshandlad
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback