Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-04-03, 16:13
  #1
Medlem
Lasermannen2009s avatar
Har tillgång till 10mg. depottabletter. Vad är en bra nybörjardos? Tuggade precis i mig 10 mg.
2009-04-03, 16:16
  #2
Medlem
skjuta 4 10mg fast inte dep
2009-04-03, 16:19
  #3
Medlem
Lasermannen2009s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babyborn
skjuta 4 10mg fast inte dep

Vad menar du med skjuta?
2009-04-03, 16:20
  #4
Medlem
rektalt i spruta
2009-04-03, 20:06
  #5
Medlem
Ozneks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasermannen2009
Har tillgång till 10mg. depottabletter. Vad är en bra nybörjardos? Tuggade precis i mig 10 mg.

Snorta i dig 20mg och sen 20 till nån halvtimme senare om det behövs, onödigt att ta alldeles för mycket första gången.
2009-04-04, 02:08
  #6
Medlem
Jaaaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babyborn
skjuta 4 10mg fast inte dep

men nu är det dep dit jävla äckliga pulverl s' smlsm öls msöldm ösldmcösldmcöslcmwösmsldmclösdmcölmälms lömädcöslamcöslacm säalm äamcäsalmcölacmäaöcmaäcömämsaäöcmsäcmsäma
2009-04-04, 02:13
  #7
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaaaa
men nu är det dep dit jävla äckliga pulverl s' smlsm öls msöldm ösldmcösldmcöslcmwösmsldmclösdmcölmälms lömädcöslamcöslacm säalm äamcäsalmcölacmäaöcmaäcömämsaäöcmsäcmsäma

2009-04-04, 02:33
  #8
Medlem
onoxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babyborn
rektalt i spruta
För mig är att skjuta = sticka med nål och pump på valfritt ställe på kroppen?
Dvs IV/IM injektion och inte rektal administrering.

Citat:
Ursprungligen postat av Jaaaa


men nu är det dep dit jävla äckliga pulverl s' smlsm öls msöldm ösldmcösldmcöslcmwösmsldmclösdmcölmälms lömädcöslamcöslacm säalm äamcäsalmcölacmäaöcmaäcömämsaäöcmsäcmsäma

Oxy Dep(Oxycontin finns kanske fler namn...) är betydligt lättare att krossa och lösa, än att försöka lösa pulvret direkt från kapslarna(Oxynorm). Men detta vet du redan säkert!
Inte alltid så lätt när man taggat på lite.

Står dock inte allt detta i F.A.Q eller dylik tråd?

Ha det bäst alles
2009-04-04, 20:48
  #9
Medlem
10mgs avatar
Tugga i dig 15-20mg om du inte har tolerans. Varför jag råder dig att inte ta mer är för att jag själv mått jävligt dåligt av bara 20mg utan tolerans på tom mage. Yrsel, illamående och hjärtklappning.

Så om du vill knarka med sunt förnuft så är det ett tips
2009-04-04, 21:17
  #10
Medlem
Qidushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onoxy
För mig är att skjuta = sticka med nål och pump på valfritt ställe på kroppen?
Dvs IV/IM injektion och inte rektal administrering.

Att sticka in en spruta utan kanyl i analen, genom ändtarmsöppningen naturligtvis, och sedan skjuta in kolven, innebär så klart också ett knarkskott liksom insöndrande av droglösning i venöst blod gör det. Om än inte lika slående som intravenös administration, så handlar det ändå om en injektion med verktyg.

Edit: Pillade lite med texten. Den såg ful ut tidigare.
__________________
Senast redigerad av Qidush 2009-04-04 kl. 21:23.
2009-04-06, 14:45
  #11
Medlem
Tjena Flashbackare! Har kommit över några 40mg:s och undrar vad som kan vara en bra dos för en buprenorphineberoende, ligger på 6-7 mg buprenorphine dagligen men tänker självklart gå ner till 4mg dagen innan debuten på Oxycontin.
Tänkte börja med en 40, helst IV men kanske IM om det första inte skulle gå för sig.. Har ni som tar mkt Oxy fått mer illamåendekänsla på Oxy än på Morfin?

Är en brevid här som har lite känsligare mage än dom flesta. Fridens
2009-04-06, 18:46
  #12
Medlem
Influmsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grand Fractale
Tjena Flashbackare! Har kommit över några 40mg:s och undrar vad som kan vara en bra dos för en buprenorphineberoende, ligger på 6-7 mg buprenorphine dagligen men tänker självklart gå ner till 4mg dagen innan debuten på Oxycontin.
Tänkte börja med en 40, helst IV men kanske IM om det första inte skulle gå för sig.. Har ni som tar mkt Oxy fått mer illamåendekänsla på Oxy än på Morfin?

Är en brevid här som har lite känsligare mage än dom flesta. Fridens

Tjena!

Tråkigt att säga det men... du får nog dra ner på suben mer än du planerat du bör vara utan sub helt ett tag för att du ska få ut nåt av oxyn.

Min läkare har skrivt ut både oxy och temgesic och han sade iaf att man INTE ska ta temgesic och oxy samtidigt, de funkar visst på samma receptorer.

Mvh
Influmsan
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback