• 1
  • 2
2009-04-01, 12:56
Medlem
sg att dom snacka om det hr p ett annat forum.
r igentligen ett prepparat fr verviktiga som inte pallar ndra sin kost...men dom hr tabletterna kan tydligen fixa det nd.

har inga planer p att anvnda det fr det syftet dr, men har hrt att det r ett stt att kunna komma undan med 1-2 cheatmeals.

man kan tydligen ta en tablett...ta vadsomhelst...och sen s skiter man ut kalorierna.

okej, lite ckligt men jag har alltid drmt om hur mycket macdonalds och chips jag skulle ta om jag fick ta vadsomhelst under en dag utan att g upp i vikt.

nn som testat eller vet vad jag snackar om?
Citera
2009-04-01, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marcu_s
sg att dom snacka om det hr p ett annat forum.
r igentligen ett prepparat fr verviktiga som inte pallar ndra sin kost...men dom hr tabletterna kan tydligen fixa det nd.

har inga planer p att anvnda det fr det syftet dr, men har hrt att det r ett stt att kunna komma undan med 1-2 cheatmeals.

man kan tydligen ta en tablett...ta vadsomhelst...och sen s skiter man ut kalorierna.

okej, lite ckligt men jag har alltid drmt om hur mycket macdonalds och chips jag skulle ta om jag fick ta vadsomhelst under en dag utan att g upp i vikt.

nn som testat eller vet vad jag snackar om?

riktigt s e d inte.. 30-40% av fettet frn maten du stoppar i dig kommer du direkt att skita ut p xenical, under frutsttning att du hinner ta dig till muggen efter din Mcdonka mltid.

ska man vara p xenical ska man hlla en fettsnlkost.. o som svar p din frga.. NEj du kan inte ta en tabbe o sen kka vad som helst, dem som fr xenical utskrivna av lkare har/brukar f tid hos en dietist samtidgt som lgger upp en bra kost t dem.
o du kommer att spruta ner toan om du kkar fet mat p xenical
Mvh// SB
Citera
2009-04-01, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superbiffen
riktigt s e d inte.. 30-40% av fettet frn maten du stoppar i dig kommer du direkt att skita ut p xenical, under frutsttning att du hinner ta dig till muggen efter din Mcdonka mltid.

ska man vara p xenical ska man hlla en fettsnlkost.. o som svar p din frga.. NEj du kan inte ta en tabbe o sen kka vad som helst, dem som fr xenical utskrivna av lkare har/brukar f tid hos en dietist samtidgt som lgger upp en bra kost t dem.
o du kommer att spruta ner toan om du kkar fet mat p xenical
Mvh// SB

fan jag som trodde att jag hittat vrsta preppet nu ju!

jaja....fuck it.
Citera
2009-04-01, 14:54
Medlem
Trknicks avatar
Jag kkade morsans Xenical en vecka. Verkade vara effektiva. Men effektiviteten r att de egentligen mest funkar som antabus fr fet mat.

Kkar du fett kk (exv McD) s kommer du vara tvungen att g p toaletten mnga gnger samt att det efter ett tag r rejlt svrt att bli ren i rven fr du skiter ut s mycket olja att det knns som om du aldrig r ren. Rtt hemskt faktiskt, men visst det funkar ju. Men frgan r om man riktigt kan njuta av grismaten nr man vet att den kommer ut p samma stt.
Citera
2009-04-01, 17:34
Medlem
berJrgens avatar
Tycker nstan det lter effektivare att krnga i sig massa skit sedan ett finger i halsen ala bulimi. D kan man ta allt det goda utan ngra konsekvenser!
Citera
2009-04-01, 18:11
Medlem
Qidushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÜberJürgen
Tycker nstan det lter effektivare att krnga i sig massa skit sedan ett finger i halsen ala bulimi. D kan man ta allt det goda utan ngra konsekvenser!

Frutom frtskador p tnderna och i svalget, d.
Citera
2009-04-01, 19:08
Medlem
Fattar sjlv inte varfr piller forskare behagat att kncka nten Xenical, m hnda att mnga av vrldens feta mnniskor sker den enkla vgen ut dr man inte mste ndra ntt,eller frska hrt fr att g ned i vikt.

Men just xenical r ju bara s vidrig.
r inte kolhydrater/knck eller s man skiter ut, utan som SB skrev.FETTET.
Tnk er att ni tar en tub med smrfett, ndra frgen p innehllet: TRYCK TILL.
Urk, dr har ni vad xenical ger

Syrran r ver fet och fick detta av en lkare,hahahaha..Mums sger jag bara efter vad hon berttade.
Moment smrjfett tub upp arbetad i rven,spnn sen arslet s knner du hur geggan "glider ut"
Citera
2022-09-15, 21:25
Medlem
Tar upp en dd trd. Allts jag gick ner frn 150 till 110 med lchf men sen stod det still. I ver 6 mnader. Gjorde fan allt. Tog orlistat och kom ner till 90 p 12 veckor. Men ta lchf r ett krav
Citera
2022-11-17, 07:56
Medlem
Jag ter ocks Orlistat och tycker det r fantastiskt! Jag har inte gtt ner i vikt men jag har absolut inte tit mindre. Men vill jag ltta ngra kilo s ska brja tnka p vad jag stoppar i mig!
Citera
2024-07-12, 14:27
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokelexus
Jag ter ocks Orlistat och tycker det r fantastiskt! Jag har inte gtt ner i vikt men jag har absolut inte tit mindre. Men vill jag ltta ngra kilo s ska brja tnka p vad jag stoppar i mig!

Funkade de?
Citera
2024-07-12, 15:26
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Funkade de?
Personen skrev att man fr tnka p vad man stoppar i sig om man vill g ned i vikt och du frgar om det funkade?

Citera
2024-07-12, 23:00
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Personen skrev att man fr tnka p vad man stoppar i sig om man vill g ned i vikt och du frgar om det funkade?

Funkade inte fr mig frsta gngen direkt. Och han hade ju inte heller gtt ner. Ls om och gr rtt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in