Citat:
Ursprungligen postat av felia
Man mste minst vara djupt troende fr att hitta ngot som helst bevis eller ens ett uns av indicier till att dessa bilder skulle visa att Amon Gth har skjutit p lgret frn sin balkong. Bilderna ger inget som helst perspektiv ver lgret frn balkongen, vare sig frn markniv eller ens en trappa upp. Flygfotot frn Maj 1944 visar att huset r inbddat i skog men Amon satt vl och skt ballistiska Walt Disney kulor i blindo, nr han var full och kt, i hopp om att trffa ngon jude. Tycker du ska ta med dig din tyska kamratfrening och ka p picknick till Amons kk och dricka lite glgg bland alla tomhylsorna i grset nedanfr balkongen.
Det hr r din gngse metodik, prngla ut lngskta och rent fantastiska bortfrklaringar fr att frvanska verkligheten med en dryg och sjlvgod ton, Perverst.
Du tramsar bara som vanligt.
P flera av de bilder jag lnkat till i mitt lnga inlgg s kan man tydligt se i stort sett hela Gths villa frn lgret. Detta visar att det vid tiden fr hndelserna inte var omjligt att kunna skjuta med gevr p fngar i lgret.
Det finns ven flera bilder dr man tydligt kan se att det var vldigt kalt runt sjlva huset, nstan inga trd eller buskar t lgersidan till, vid tiden fr hndelserna. Jmfr man det med moderna bilder p huset och den sidan s har det ju p 60 r vxt upp rena djungeln. Men tycker du att det r dagens bilder av huset och balkongen/terassen med djungel runt omkring som ska st som referens om det var mjligt att se in i lgret och skjuta in i lgret 1940-1945, eller ska vi g p bilder frn 1940-1945....?
Det sgs allts av flera vittnen att han ska ha skjutit folk frn sin balkong. Om det r alldeles sant eller inte vet jag inte, men d Gth bevisligen var en redig svinpls p mnga stt s tror jag det r fullt mjligt att det ven kan vara sant att han skjutit fngar frn sin balkong s som det vittnas om.
Men det som jag har visat med all tydlighet, r att det fr det frsta r samma hus i bilderna, allts de dr Gth str och hller bssan, och de moderna bilderna p huset. Samt att det likas var fullt mjligt att frn husets terass eller balkong skjuta ner i lgret p fngar om man s behagade. Det br nu vara helt solklart och odiskutabelt fr alla som inte r helt frlorade i maniskt och fanatiskt frsvarnade och versltande av nazzesvinens grymheter under kriget.
Dr Tinnitus