2009-04-10, 16:35
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Titta med fördel i fröken Antonias inläggshistorik (såna fultrick får flashbackarna alltid utföra när dom är förbenade på någon ) så får du svaret på frågan samt en stunds gratisunderhållning såhär i påskmyset

programet funkar som underhållning till viss del, det är alltid kul att sitta & följa dom två resterande medlemmarna i tantfrisyrklubben (exluderat Tomas Bodströms bokomslag) Johannes & Klasse,
motsvarande erbjuder Reginas & Picassos bakdelar i kroppstrumpa tid för forskning & eftertanke
det var en något pinsam/obehaglig upplevelse när våra nationalskalder raddades upp i början av programet inför publiken och skulle visa varför vi svenskar lär gilla dom som kändisar så mycket,

noterade att dom gick förbi Tores uppträdande helt där, vilket kändes fel helt ärligt, då han ju ändock kan mer än vissa andra (1 annan) som Mr Mitsuhirato borde satt på ignore istället
Senast redigerad av Herr Bökberg 2009-04-10 kl. 16:53.
Citera
2009-04-10, 17:13
Medlem
Scandaliciouss avatar
Tänk vad bra TV det skulle bli om Carolina Gynning läste upp den ökända sexnovellen "Den perfekta våldtäkten av Anna Book" i direktsändning, bara sådär, samtidigt som kameran hela tiden zoomar in Anna när hon står och hör på, helt svettig efter en omgång med Johannes B.

Det skulle vara oväntat.
Citera
2009-04-10, 18:08
Medlem
nncs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solstickeflicka
Tore har väl asperger? Tycker att han är riktigt cool och modig med tanke på det. jag gillar töntar. <3
Ja har för mig att det är asperger, vill minnas det nämndes i samband med att FC Z visades.
Citera
2009-04-10, 18:21
Medlem
programmet var kul, men det var inte pga av kändisarna, de var skittråkiga, dogge var den enda som var ok. De skulle ha tagit slumpmässigt folk från sverige med lite energi och karisma. De japanska programledarna var för jävla balla

gött att tore åkte ut, nördar ska dö, att umgås med en sån som han i mer än 2 minuter gör att man antingen vill ta hans liv eller springa för sitt liv
Citera
2009-04-10, 21:00
Medlem
Stuntman Bobs avatar
Sitter och tittar just nu på skiten och jag gillar det inte. Den amerikanska versionen var mycket bättre med helt okända personer och såklart nyhetens behag. De svenska kändisarna är ju bara sämt och jag tror inte ens hälften av de känns igen av gemene man idag. Carolina Gynning sänkte programmet totalt också.
Sen är hela programmet lite dumt. Den där showen finns inte på riktigt och massor är fake.
Citera
2009-04-10, 21:12
Medlem
Lantbruks avatar
Detta kommer helt klart bli intressantare än den amerikanska varianten.

Mvh
Citera
2009-04-10, 22:24
Medlem
ninjabävers avatar
Tore rädd för sitt eget blod och Gynnings ankägg var roligt. Resen var skräp.
Citera
2009-04-11, 00:19
Medlem
Ramaskriets avatar
Höjdpunkten från förre programmet var givetvis Tores mycket präktiga faceplant och Anna Books tårar efteråt. Samt domarens lugna och sansade uppträdande var bra.
Citera
2009-04-11, 00:23
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ramaskriet
Höjdpunkten från förre programmet var givetvis Tores mycket präktiga faceplant och Anna Books tårar efteråt. Samt domarens lugna och sansade uppträdande var bra.
Haha, ja just ja. Grät hon endast för att Tore slog i hakan?
Citera
2009-04-11, 00:33
Medlem
Laeskeblasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stuntman Bob
Sitter och tittar just nu på skiten och jag gillar det inte. Den amerikanska versionen var mycket bättre med helt okända personer och såklart nyhetens behag. De svenska kändisarna är ju bara sämt och jag tror inte ens hälften av de känns igen av gemene man idag. Carolina Gynning sänkte programmet totalt också.
Sen är hela programmet lite dumt. Den där showen finns inte på riktigt och massor är fake.

Vad spelar det för roll om showen inte finns på riktigt? Det är ju exakt så där det går till i japanska lekprogram.

Jag roas iaf enormt av att se dessa tragiska, sorgliga c-kändisars försök att till varje pris hålla sig kvar i rampljuset. Nu får de känna sig som stjärnor några veckor till.

Anna Books ego verkar om möjligt vara större än hennes kroppshydda, Johannes min när hon gav bort sin jävla sambaskiva var underbar.
Citera
2009-04-11, 00:59
Medlem
Stuntman Bobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laeskeblask
Vad spelar det för roll om showen inte finns på riktigt? Det är ju exakt så där det går till i japanska lekprogram.
Egentligen inte så mycket men jag såg några kommentarer i tråden som verkade visa att folk trodde showen var på riktigt. Det jag menar med fake är ju att japanerna i showen är överdrivna och att publiken ganska säkert är betald för att vara där.
Citat:
Ursprungligen postat av Laeskeblask
Jag roas iaf enormt av att se dessa tragiska, sorgliga c-kändisars försök att till varje pris hålla sig kvar i rampljuset. Nu får de känna sig som stjärnor några veckor till.

Anna Books ego verkar om möjligt vara större än hennes kroppshydda, Johannes min när hon gav bort sin jävla sambaskiva var underbar.
Ja alla har vi olika smak. Jag tycker inte det är särskilt kul.
Citera
2009-04-11, 01:26
Medlem
manskrafts avatar
den där hesa japanen - visst var han med i amerikanska versionen också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in