2020-10-05, 16:35
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Håller med! Gillade både feven och Melinda vrede.

Här är hennes relationsteorin:

https://m.youtube.com/watch?v=8W18e-pWajA

Den skön på det sätt att det är dåligt/obegåvat på ett plan, men samtidigt som det är hög närvaro och grym transparens. Allt tillsammans blir det rätt skönt att lyssna på. Melindas anspråk att vara cool gör inte det hela sämre.

Jag gillar't! Ungefär samma sak med feven.
Citera
2020-10-05, 16:39
Medlem
BucNasty-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrMuffins
Lite bra hiphop ifrån tidigt 2000-tal, vad hände? Det är ju trots allt riktigt bra musik faktiskt. Nu handlar bara hiphop om kriminallitet , droger och skjutvapen. La hon ner? Tycker hennes låtar var bra.

Så jävla bra va hon inte, men bättre än dagens jävla ortenrap.
Citera
2020-10-05, 16:47
Medlem
AA_Swedens avatar
Akta er för Greenhouz FX, lätt som en plätt, vi lämnar er knäckt och spräckt
Citera
2020-10-05, 17:15
Medlem
Adonis.s avatar
Feven bor i Johanneshov. Arbetar som uska inom vården. No cash for the princess anymore. Fortfarande snygg & talangfull men knappast någon kändis längre. Hon lever vardagsliv, liksom. Med tanke på saker som hänt, mycket tryggare. Hennes morsa bor i Akalla, där kan hon synas ibland. Hon är sällan ute & festar. Vi hängde ihop runt 2005 men efter avslutat projekt med min polare Petter & min homeboy RZA så har det varit tyst. Hände något där men vad vet jag inte, inget att snacka om.
Citera
2020-10-05, 21:03
Medlem
fittas avatar
Feven är utan tvekan en av Sveriges bästa rappare genom tiderna!
Citera
2020-10-05, 21:08
Medlem
fittas avatar
Fattar inte hur ni inte kan tycka att hon är bra?

Vad jämför ni med?

Nej, hon är kanske inte världens bästa rappare men om vi jämför med övriga rapartister i norden så är hon utan tvekan i toppen! Vilken svensk kvinnlig rappare skulle ni påstå är bättre?

Om man inte tycker om rap kan jag förstå att man hatar, men det går inte att neka till att hon är grym på sin grej!
Citera
2020-10-05, 21:55
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andrimner
Rapmusik är och kommer alltid vara hjärndöd musik för folk med lågt IQ. Finns inte och kommer aldrig finnas talang inom rapmusik. Jag vill inte ens kalla det musik. Att stå och prata till en monoton rytm är inte musik.

Ojoj - du vet verkligen inte alls vad du pratar om..
Citera
2020-10-05, 22:46
Medlem
Hon gjorde ett inhopp på en låt med Petter 2018 iaf.

https://www.youtube.com/watch?v=XKEZop0dTT4
Citera
2020-10-06, 00:08
Jag tar tillbaka att hon var ful som stryk. Såg ett gammalt klipp med henne och hon var väldigt söt.
Citera
2020-10-06, 05:44
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZoooomAliEr
Jag tar tillbaka att hon var ful som stryk. Såg ett gammalt klipp med henne och hon var väldigt söt.

Hon är mer än söt. Hon har sexappeal. 💗

Dessutom jävligt talangfull, mannen. Hon behöver någon som mig. Hon har haft det lite tufft. Hoppas på comeback.

Edit: kanske lite stor näsa men annars en söt & musikalisk liten läckerbit. Hon gymmade dessutom tidigare. Bra tjej. Schysst brud. Love will do no harm, liksom.
Senast redigerad av Adonis. 2020-10-06 kl. 05:49.
Citera
2020-10-06, 08:46
Medlem
George Wittigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fitta
Feven är utan tvekan en av Sveriges bästa rappare genom tiderna!

Säger ju egentligen inte så mycket. Ungefär som att säga "Alhambra är Saudiarabiens genom tiderna bäste hockeypelare".
Citera
2020-10-06, 08:50
Medlem
Carl Serungs avatar
Fevens tacktal är något som aldrig får glömmas bort:

https://www.youtube.com/watch?v=QZjsN8va7bI

- Shiiiit! Tack så mycket, man! Where my peoples at, yo!? GFX, man. Var är ni nånstans, yo? Aight, ja jag vill tacka en massa människor så att jag glömmer, kommer glömma nån. Vi börjar med Petter, Pee-Wee, man, Bananrepubliken, of course, yo! BMG. Ey, min mamma, min mamma först och främst, aight? Gud, allt, mina peoples, GFX, yo! Min familj, min ah, alla mina vänner, man! Tack så mycket. GFX yo!

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in