2009-03-27, 19:55
Medlem
Hej alla FB:are !
Jag undrar vilka program ni använder för att t.ex konvertera en avi film med undertext till en dvd och sedan bränna på en DVD+R skiva utan problem. Själv använder jag WinAvi som fungerar utmärkt, men att ha flera progra, är ingen dum idé
Citera
2009-03-28, 16:37
Medlem
Tjatters avatar
Kanske bara jag, men det känns ganska så onödigt att konvertera en avi fill till dvd då kvaliteten inte blir högre på bilden? Är det inte lättare att bara ladda ner en DVDr på en gång (för jag antar att det är nedladdade filmer du ska bränna) så får du bättre kvalitet på bilden och oftast en .img fil som du kan bränna direkt med imgburn.
Citera
2009-03-28, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjatter
Kanske bara jag, men det känns ganska så onödigt att konvertera en avi fill till dvd då kvaliteten inte blir högre på bilden? Är det inte lättare att bara ladda ner en DVDr på en gång (för jag antar att det är nedladdade filmer du ska bränna) så får du bättre kvalitet på bilden och oftast en .img fil som du kan bränna direkt med imgburn.
ja men vissa nya filmer finns inte som iso elelr img-fil, det tar ett tag innan den realesen släpps.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in