Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-09-12, 17:44
  #1585
Medlem
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonitmannen
Ja, går du ut på natten så får du skylla dig själv.
Du träffar naturligtvis random folk på uteställen, fester, eller går fram till ett gäng i parken på dagen.
Chansen är liten att dom spöar dig endast för att du frågar om pistol.
Du måste kunna föra dig socialt och verka trovärdig.
Ge dom ett nummer eller mjel dom kakn kontakta på och be do skicka bilder innan eller nåt.
Lite får man tänka sjävl.

Eftersom svenskar inte är normala, så kommer du bara att få kontakt med babbar på det sättet. I länder där folk inte ser staten som Gud så kan man ganska lätt hitta landsmän som säljer olagliga vapen.

Jag orkar inte gå igenom alla mina tidigare inlägg, så jag riskerar att upprepa mig, men jag råkade diskutera detta med en Chtaurbate-modell som bor i ett land i Latinamerika. Vi har "känt" varandra i flera år, och jag har varit hennes moderator länge. Hon klagade över hur fega hennes landsmän var. Då sa jag att de åtminstone inte kan vara så fega som svenskar, för folk bär väl vapen där utan att bry sig om vapenlagen. Då svarade hon "Yes, my uncle has been making illegal pistols for like hundred years. Everyone around here knows it, but no one cares."

Det skulle förstås inte gå i idiot-Sverige, för någon angivare till granne skulle ganska snart anmäla det för grisen, och till skillnad från i Latinamerika så finns det närmast noll chans att grisen ska låta sig mutas att lämna en ifred.

Observera också att i det landet är det närmast en formalitet att skaffa både vapen och licens att bära lagligt, men man anses i princip vara bakom flötet om man skaffar vapen på statens villkor där, eftersom folk där är helt medvetna om att staten bara finns till för att förtrycka vanliga människor, medan idiotsvensken robotaktigt tror eller låtsas tro på alla statens lögner och också lyder som en robot.
Citera
2023-09-28, 13:20
  #1586
Medlem
WaffenJannes avatar
Just det, I Sverige är vapenbyggande "den tysta sporten".
Citera
2023-10-22, 23:29
  #1587
Medlem
Är du fortfarande aktiv på wickr?
Citera
2023-10-23, 20:35
  #1588
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WaffenJanne
Just det, I Sverige är vapenbyggande "den tysta sporten".

Precis! I princip alla jag känner har vapen, en del har licens för dom och en del inte.
Har man vapen man inte har licens för så skyltar man naturligtvis inte med det!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback