Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2003-10-09, 12:15
Medlem
Nemesis1s avatar
Posta de dummaste knarkrykterna som ni känner till i denna tråd...

Jag kan börja:
1. Att det finns Heroin/Angeldust i E
Citera
2003-10-09, 13:51
Medlem
Andans avatar
Men kan vi inte försöka hålla en seriös debatt här om droger... detta kan ju bli hur fånigt som helst.

Hur många tror att man blandat grisfötter i E räcker upp en hand???
Citera
2003-10-09, 14:37
Medlem
nxstys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Posta de dummaste knarkrykterna som ni känner till i denna tråd...

Jag kan börja:
1. Att det finns Heroin/Angeldust i E

PCP (angeldust) har förekommit i E även om det inte är så vanligt. Det är vanligare än tex PMA som alla är så rädda för :O

Ett löjligt knarkrykte som alla svenssons tror på är att alkohol skulle vara så mkt mindre farligt/skadligt än alla andra droger.
Citera
2003-10-09, 15:29
Medlem
Andans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nxsty

Ett löjligt knarkrykte som alla svenssons tror på är att alkohol skulle vara så mkt mindre farligt/skadligt än alla andra droger.

Det är mindre farligt(alkohol) än de flesta droger.. därmed inte sagt alla droger
Citera
2003-10-09, 16:34
Medlem
Tja Alkohol är farligare rent fysiskt än tex Opiater.
Citera
2003-10-09, 17:17
Medlem
nxstys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andan
Det är mindre farligt(alkohol) än de flesta droger.. därmed inte sagt alla droger

Öhh.. Jaha? Intressant men i den här tråden är det rykten vi snackar om och inte fakta.
Citera
2003-10-09, 17:49
Medlem
tintin-toes avatar
Citat:

an du inte nämna 5 stycken illegala droger som är farligare än alkohol?
Citera
2003-10-09, 18:04
Medlem
Andans avatar
det spelar ingen roll iofs vad jag skriver.. för ni knarkliberaler kommer ändå såga det... Men xtc, LSD, PCP, Herion är farligare än alkohol..
Citera
2003-10-09, 19:12
Bannlyst
Löjligt rykte, att vissa tripper är "dubbeldoppade"
Citera
2003-10-09, 23:28
Medlem
Quektimas avatar
Man blir inte dum av att knarka...
Citera
2003-10-10, 00:09
Medlem
Escanios avatar
Citat:
det spelar ingen roll iofs vad jag skriver.. för ni knarkliberaler kommer ändå såga det... Men xtc, LSD, PCP, Herion är farligare än alkohol..

Vad menar du... Farligt för att man kan bli nojjig och begå självmord eller för att det är skadligt för kroppen?? LSD är i alla fall inte lika skadligt för kroppen som Alkohol.

Heroin i sig själv är inte heller lika skadligt som Alkohol, utan det är till största del man själv som är orsak till skadorna: http://www2.flashback.info/scandinav...ad.php?t=86832

Ecstasy är skadligare än Alkohol och jag är ganska säker på att PCP också är det!

Någon som vet lite mer om vad för skador PCP ger?? PCP måste vara den mest otäcka drogen man kan vara påverkad av!
Citera
2003-10-10, 09:19
Medlem
Andans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Escanio
Vad menar du... Farligt för att man kan bli nojjig och begå självmord eller för att det är skadligt för kroppen?? LSD är i alla fall inte lika skadligt för kroppen som Alkohol.

Heroin i sig själv är inte heller lika skadligt som Alkohol, utan det är till största del man själv som är orsak till skadorna: http://www2.flashback.info/scandinav...ad.php?t=86832

Ecstasy är skadligare än Alkohol och jag är ganska säker på att PCP också är det!

Någon som vet lite mer om vad för skador PCP ger?? PCP måste vara den mest otäcka drogen man kan vara påverkad av!

Nä du har kanske rätt i att heroin och LSD inte är lika skadligt för kroppen som Alkohol... men XTC o PCP som du själv nämnde oxå är definift skadligare...som jag sa innan så menade jag inte att alla droger va farligare än alkohol. Nu pratar jag rent fysiskt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in