Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-03-26, 22:40
  #1
Medlem
Smashiesmashs avatar
Ja jävlar, där ser man va? Jag som hela tiden tänkt på jorden som ett system, där allting hänger ihop och kan förutses med logiskt tänkande, så dyker något sånt här upp.

http://www.cuttingedge.org/NEWS/n1695.cfm

Eller, dyker upp är väll inte det ord som passar bäst, med tanke på åldern av artikeln. Vill bara dela mitt illamående och absolut avsky mot sidor som denna med er på flashback som inte stött på den tidigare.

JAG MENAR VA FAN, "7. Outer Space can even be damaged, injured, or destroyed by these weapons."
HUR TÄNKER MAN DÅ?

If anyone needs me i'll be in my angry dome.
Citera
2009-03-27, 02:18
  #2
Medlem
mega_techs avatar
Nu har jag inte läst det. Men du får tänka på källkritik. Såna här sidor är oftast fullt med konspirationer ju. Så det bästa hade varit om man hade hittat något liknande på en iaf något sån där objektiv sida.
För många dra i med allt dom kan om sådant här. Sen vet jag inte om dom hade lyckats kunna döja något liknande. För vi lär i skolan hur vädret funkar, och ser hur svårt det är att styra något sådant.
Citera
2009-03-27, 08:27
  #3
Medlem
SLOBs avatar
Om du inte vill se din tråd låst som en otillåten länkpost, beskriv vad exakt från länken det är du vill diskutera.

/S
mod
Citera
2009-03-27, 13:25
  #4
Medlem
Men spelar det nån roll egentligen NÄR det tar slut, nu eller i framtiden? Så här ser den icke-konspiratioriska framtiden ut:
http://koti.welho.com/jwestman/astro/framtid.html
Citera
2009-03-27, 16:24
  #5
Medlem
Smashiesmashs avatar
Ser nu att det kanske behövs en diskussions grund för tråden.

Så jag frågar er som betraktar er själva som 'legitima' konspirations killar, hur ställer ni er till de här sidorna? Ställer ni er bakom dem eller betraktar ni dem som vilken scam sida som helst?
Citera
2009-03-27, 19:43
  #6
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smashiesmash
Ser nu att det kanske behövs en diskussions grund för tråden.

Så jag frågar er som betraktar er själva som 'legitima' konspirations killar, hur ställer ni er till de här sidorna? Ställer ni er bakom dem eller betraktar ni dem som vilken scam sida som helst?

Frågan är ju hur någon orkar läsa igenom så mycket text, hade man kunnat krydda de med lite mer bilder så hade nog fler kunnat fastna för det.
Men jag betraktar den som vilken scam sida som helst faktiskt.
Citera
2009-03-27, 22:04
  #7
Medlem
Leif Ds avatar
I så fall vill jag ha ett mycket ingående och djupt samtal med dom som styr vädret. Jag har en mycket lång lista med klagomål som jag, för deras egen skull, hoppas dom har en mycket bra förklaring till. Senast idag: Varför i h-e blåser det så mycket i Voss nu, när jag är här? Det blåser nästan aldrig här annars. Och varför ska det komma 3 dm nysnö dagarna efter att jag måste resa hem? Det skulle jag bra gärna vilja veta av dom ansvariga. Driver dom med mig, eller vad fan håller dom på med? Va?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback