Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-03-26, 21:20
  #1
Medlem
plicken117s avatar
släpptes idag ser det ut som, någon som har testat detta och kan ge någon kommentar?
är nyfiken men vågar inte riktigt slå till.
Citera
2009-03-26, 21:34
  #2
Medlem
Lars Vinterdäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plicken117
släpptes idag ser det ut som, någon som har testat detta och kan ge någon kommentar?
är nyfiken men vågar inte riktigt slå till.

Fan va mysigt det såg ut. Endast till PSN?
Citera
2009-03-26, 21:49
  #3
Medlem
Artexs avatar
Huvudkaraktären heter Bruce och har Hawaii skjorta. Kan det vara så att han ska likna Bruce Campbell?
Citera
2009-03-26, 21:51
  #4
Medlem
NicJays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars Vinterdäck
Fan va mysigt det såg ut. Endast till PSN?

japp bara för ps3
tror det också bara finns för nedladdning ( än så länge)
Citera
2009-03-27, 06:49
  #5
Medlem
plicken117s avatar
tog hem såhär på morgonkvisten, var rätt så underhållande.
Citera
2009-03-29, 18:24
  #6
Medlem
Megalomanias avatar
Nån som lyckats få några guldmedaljer än? Tog just mitt första silver och det tog fan evigheter att få ihop tillräckligt med poäng. Kramp i tummen har jag också eftersom det sluta spawna uzis och när det kommer giftiga zombies är motorsågen och gräsklipparen helt värdelösa.

Jag fattar inte varför de ens har med shotgun och slagträn då dessa vapen är oanvändbara. Braingun fattar jag inte hur man använder heller. Den verkar bara fungera ibland.
Citera
2009-03-29, 19:53
  #7
Medlem
Såg ganska B ut i mina ögon. Är det bara jag, eller har det dragit fram en zombie-våg sedan Left 4 Dead? Såg en video på hemsidan om de olika zombietyperna, var ju mer humoristiskt än L4D med ballerinazombies, men den sista, superzombien påminnde starkt om tank i L4D, och när den sedan dunkade den händerna i marken väntade jag bara på att den skulle ta upp ett stenblock och kasta iväg.
Citera
2009-03-29, 19:55
  #8
Medlem
Postboxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kringla
Såg ganska B ut i mina ögon. Är det bara jag, eller har det dragit fram en zombie-våg sedan Left 4 Dead? Såg en video på hemsidan om de olika zombietyperna, var ju mer humoristiskt än L4D med ballerinazombies, men den sista, superzombien påminnde starkt om tank i L4D, och när den sedan dunkade den händerna i marken väntade jag bara på att den skulle ta upp ett stenblock och kasta iväg.

Det är väl inget dåligt? Huruvida det är så eller inte vet jag inte..

Är detta spel värt 70 spänn?
Citera
2009-03-29, 21:05
  #9
Medlem
Megalomanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kringla
Är det bara jag, eller har det dragit fram en zombie-våg sedan Left 4 Dead?
Det är bara du. Left 4 Dead är en del av samma zombievåg som pågått sedan Resident Evil kom ut.

Citat:
Ursprungligen postat av Postboxen
Är detta spel värt 70 spänn?
Abolut. Det är knappast originellt men det är kul. Gillar du spel i stil med Robotron och Smash T.V. så köp, annars låt bli.
Citera
2011-05-21, 23:20
  #10
Medlem
Herrtrosas avatar
Sparkar igång den här tråden igen med en liten fråga...

Jag har laddat ner spelet till datorn och har oerhörda problem med att spara spelet. Allt jag gjort försvinner när jag avslutar. Jag har även försökt att ominstallera men problemet kvarstår. Någon idé om vad felet kan vara?

Har även sökt runt och det verkar finnas fler som har precis samma problem, men inga lösningar har jag läst om än så länge. Vansinnigt kul och hjärndött spel i övrigt, men det är inte så roligt att börja om hela tiden.
__________________
Senast redigerad av Herrtrosa 2011-05-21 kl. 23:26.
Citera
2012-11-13, 20:44
  #11
Avstängd
Spelet var skit, inte värt min tid.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback