Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-05-10, 19:37
  #2149
Medlem
Ok.

Till Nätverkskortet:
http://www.jetway.org.uk/downloads/driver/rtllan.zip

Alla nedladdningsbara saker till moderkortet:
http://www.jetway.com.tw/jw/motherbo...ame=M26GT3-SVP
Citera
2011-05-10, 22:09
  #2150
Medlem
muskelns avatar
Man tackar och bockar.
Citera
2011-05-11, 17:56
  #2151
Medlem
Hej alla!

Jag är urusel på drivrutiner och nu när mina grafikkortsdrivrutiner spökar så behöver jag Er hjälp med att hitta vilken jag ska ha.

Mitt grafikkort är ATI Mobility Radeon 3470 och sitter i min 17" laptop.

Hoppas någon vänlig själ kan sortera fram den rätta!
Citera
2011-05-11, 18:40
  #2152
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ghoularn
Hej alla!

Jag är urusel på drivrutiner och nu när mina grafikkortsdrivrutiner spökar så behöver jag Er hjälp med att hitta vilken jag ska ha.

Mitt grafikkort är ATI Mobility Radeon 3470 och sitter i min 17" laptop.

Hoppas någon vänlig själ kan sortera fram den rätta!

http://support.amd.com/us/psearch/Pa...ords=&items=20

du får välja vilket operativsystem du har

annars kolla på datortillverkarens sidor där finns säkert drivrutiner till din dator

mvh
t
Citera
2011-05-12, 08:58
  #2153
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tergo
http://support.amd.com/us/psearch/Pa...ords=&items=20

du får välja vilket operativsystem du har

annars kolla på datortillverkarens sidor där finns säkert drivrutiner till din dator

mvh
t

Tackar! Detta hjälpte
Citera
2011-05-16, 10:08
  #2154
Medlem
Hej.

Jag har reinstallerat windovs vista.
Nu fungerar det inte att connecta till mitt trådløsa nætværk.
Har installerat drivrutinerna och datorn finner också mitt nætverk, men jag skriver in koden till mitt nætverk, så sæger den att det inte ær rætt kod.
Men jag ær sæker på att det ær rætt kod har också prøvat att logga in på nætverket med en annan dator... Vad har jag msisat kan det vara ett drivrutinsproblem eller? ær det før att jag har glømt någon drivrutin? På deras hemsida ær det 7 olika drivrutiner under "fliken" har installerat allihopa.
jag har en compaq presiario CQ61 250SO.

tack på førhand.
Citera
2011-05-17, 16:16
  #2155
Medlem
Har för mig att det skall finnas program som scannar av burken och ser vilka drivrutiner man saknar eller behöver uppdatera.
Jag har sökt här på forumet samt googlat men inte lyckats hitta något som är dagsfärskt.

Är det någon som vet vilket som är det bästa som finns idag?

Skall använda det till min stationära som jag just installerar om win 7 home premium på, har inga installationsdiskar och jag ska sälja den så jag har ingen lust att sitta och leta drivisar manuellt på varenda komponenttillverkares hemsida.

Pöss!
Citera
2011-05-26, 12:57
  #2156
Medlem
CzeLiouss avatar
Drivrutiner?

Tjenna, jag undrar om det finns nått program man kan ladda hem som kan scanna datorn och se vad man har och vilka drivrutiner man behöver.

Har hittat ett men det kostade pengar.

Såhär ligger det till; En polare skulle installera Linux på min skol laptop och det blev så dåligt att han råkade ta bort mina partitioner men har installerat windows 7 o lite skit, men behöver nu drivrutiner till min HP 6530b om någon vet nått annat sätt än det jag fråga efter kan ni gärna skriva det med.

Tack på förhand
Citera
2011-05-26, 13:06
  #2157
Medlem
julllleees avatar
http://thepiratebay.org/torrent/5784...Incl.Serial__C
Citera
2011-05-26, 20:54
  #2158
Medlem
Hejsan, jag köpte mig en mus ifrån biltema. Finns inget namn på musen ingen tillverkare alltså.

Problemet är att jag satte i den i usbn, väntade kom upp att en ny programvara hittas men den kunde inte installera då "drivrutin" saknades. Trälat med att ta bort gamla drivrutiner osv bytt usb portar.
Satte i den i brorsans dator en gammal compaq är där funkade fan skapet direkt?!.. Jag har en dell med XP. han har också xp på sin compaq.

Någon som har nån ide vad felet kan va?! Mvh
Citera
2011-05-30, 20:26
  #2159
Medlem
HeroHashNicks avatar
IBM Thinkpad Drivrutiner PROBLEM!

Tjena

Jag har precis formaterat min IBM dator och nu vill jag installera drivrutiner!
Bus enkelt! Enda tills datorn inte kan installera själv internet eller något.
Så jag tar min andra dator och går in på IBM's hemsida och kollar efter support och tankar hem drivrutinerna till min dator som det står att jag ska ha.

När jag testar att installera dessa sakerna händer det inte ett piss på datorn och inne på "Mina enheter" så står det en massa "Andra enheter" som jag inte har en aning om hur jag ska fixa!

Vad jag tror så om jag löser internet/Wireless problemet så skulle detta gå fin fint!

Någon som kan hjälpa?

P.s
Jag har kollat runt på internet och forum om detta och hittar inte något alls så lås inte eller säg att jag ska titta någonstans, jag har gjort det!

Peace
Citera
2011-06-03, 23:14
  #2160
Avstängd
Halv-cool-killes avatar
Camen har slutat fungera. Står "Ingen videoenhet kunde hittas. Var vänlig anslut en videoenhet till din dator." Sitter på en bärbar Compaq, Someone? Tack
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback