Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-03-26, 05:46
  #13
Avstängd
Vilket struntsnack, swedish mach skulle aldrig försöka ta över världen, vad har du fått det ifrån? Här har ni ett äkta troll gått folk. FB, radera tråden.
2009-03-26, 07:12
  #14
Medlem
TEOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pulse82
Mata inte trollet. Det verka vara skeptiker som skapar nya konton, verka vara nån ny trend hos dessa skeptiker...

Vad var det där för påhopp? Jag skulle kunna säga samma saker om foliehattar men vad skulle det tjäna till?

Till TS har du injicerat snus eller vad är det frågan om? Det verkar i varje fall som om du har fått för mycket av något.
2009-03-26, 09:26
  #15
Medlem
Chaplains avatar
Hhahahahah, skönt med nästan samma tråd i konspirationsforumet och i Övriga Droger
2009-03-26, 14:06
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TEO
Vad var det där för påhopp? Jag skulle kunna säga samma saker om foliehattar men vad skulle det tjäna till?

Till TS har du injicerat snus eller vad är det frågan om? Det verkar i varje fall som om du har fått för mycket av något.


Inget påhopp alls faktiskt. Tänkte också på om det var foliehattar som har börjat starta sånna här trådar eller inte, men de slog mig att sånna här trådar bara förstör för foliehattar eller konspirationsteoretiker på FB och då stämde det inte alls.

Så därför måste det vara skeptiker som fått som trend att starta nya konton och komma med skitsnack, om du kollar så ser du alla dessa onödiga trådar skapas av folk med under 50, snarare 10 inlägg, och det lutar mer åt skeptikers nya trend... Jag håller fast vid det, och nej, kommer inte ändra mig.
2009-03-26, 15:22
  #17
Medlem
SLOBs avatar
Tramstråd. Hänglås på.

/mod
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback