2024-11-25, 23:02
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
AB är en 54-årig rultig hemmafru från Märsta, som i forntiden hade en mindre framgång med en käck melodi, därefter inget minnesvärt avseende musik/ artisteri.
Sen dess har hon desperat klamrat sig fast vid denna käcka melodi, men är numer känd som #1 Driftkucku här på FB, snart har hennes tråd 31 miljoner visningar!!
Att hon ständigt är i konfrontation med sin omgivning, via okvädna visor på svenska och bristfällig engelska, visar att hon mentalt är en omogen Fjåårtis.
I forntiden... en mindre framgång

...snart har hennes tråd 31 miljoner visningar!!
Äntligen världsberömd!

Det där med vänner. Anna tycker att Oprah säger det bäst:
https://stories-cdn.fun/aHR0cHM6Ly9z...lkPWQ4ZDAyYg==
Senast redigerad av osnuten 2024-11-25 kl. 23:36.
Citera
2024-11-26, 12:09
Medlem
TPLs avatar
"24 November 2024 15:22:36

😁🥰🔥❤️🙏🏼 Lätt att prata. Annat är det att GÖRA & GENOMLIDA 😉 #görmer #snackamindre
"

Anna pratar med Anna om Anna.
Citera
2024-11-26, 17:51
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"Ibland måste man skratta åt småsintheten vissa sysslar med. Människor som leker smartare än dem är, är på riktigt tröttsamma! Sanningen kommer alltid fram, jag välkomnar den 🤗🤗🤗 Säg ditt TILL MIG istället...nä just det...DET VÅGAR du inte 👋👋👋 Vi ses igen, eller kanske inte?!? Får se om du kryper djupare in under stenen nu 🤭 "
#dem
Anna är så mycket smartare än vi andra.
Jag hänger inte med
Hon använder instagram som andra använder SMS. Är det för att hålla alla "vännerna" i schack? Då vet ingen vem det är hon varnar?

Säg ditt TILL MIG istället...nä just det...DET VÅGAR du inte

Det är väl precis det hon själv inte heller vågar? Hon talar till oss alla, istället för direkt till den som förorättat henne. Ingen vet vem hon pratar hon med, men hon låter tuff!
Senast redigerad av osnuten 2024-11-26 kl. 18:42.
Citera
2024-11-26, 19:49
Medlem
Magictrixs avatar
Egentligen är det konstigt att Anna får ligga kvar under rubriken "kändis". Hon borde ligga under rubriken "Vart tog de vägen?". Man är ju aldrig större än sin senaste singel som någon sa...

Den här kvinnan(?) som inte törs prata med Anna, kan det vara den här white trashbruden som har barn med Jockiboys brorsa? Hon verkar ju ha ett gäng diagnoser. En av de friskare av dem verkar vara att hon inte pallar att svara varje gång Anna ringer och terrorserar henne, med all sin Empa... Hon pallar inte med familjen Took helt enkelt och vill vara ifred. Anna kräver ursäkter och offentlig stegling. Så jag tänkte det är hon som inte vågar "say it to my face". Som alla andra fjortisdebatter så är det Anna som hört av någon som hört av någon att någon sagt något och då fan tar man ingen skit. Tycker mest synd om hennes barn. Håll barn långt borta från famljen Took.
Citera
2024-11-27, 10:17
Medlem
TPLs avatar
"Att kämpa... det är livet."

Stackars Anna
Citera
2024-11-28, 07:45
Medlem
Citat:
"Ibland måste man skratta åt småsintheten vissa sysslar med. Människor som leker smartare än dem är, är på riktigt tröttsamma! Sanningen kommer alltid fram, jag välkomnar den 🤗🤗🤗 Säg ditt TILL MIG istället...nä just det...DET VÅGAR du inte 👋👋👋 Vi ses igen, eller kanske inte?!? Får se om du kryper djupare in under stenen nu 🤭 "

Anna har varit på Cicciotto och ätit tårta. Mågen fyller år. Anna kanske tänkte på gallan och avstod tårta?

#dem

Mycket olyckligt när man skriver: "Människor som leker smartare än DEM är".
Då avslöjar man att man inte är speciellt smart själv, och dessutom inte kan svensk grammatik. "Smartare än DE är, är korrekt svenska.
Citera
2024-11-28, 10:38
Medlem
TPLs avatar
"@pontusbjorlund Så jäkla rätt att du står upp för dig själv 👏👏👏 För vad det än må vara värt, jag stöttar dig❤️ Du är alltid ärlig & rak, sådant borde premieras mer överlag. Så jävla trött på mobbing & falskspel! Ny video på Anjos youtube nu!"

Jaså, Anna tycker att ärlighet ska premieras nu. Den var ny.
Citera
2024-11-28, 15:03
Citat:
"@pontusbjorlund Så jäkla rätt att du står upp för dig själv 👏👏👏 För vad det än må vara värt, jag stöttar dig❤️ Du är alltid ärlig & rak, sådant borde premieras mer överlag. Så jävla trött på mobbing & falskspel! Ny video på Anjos youtube nu!"

Jaså, Anna tycker att ärlighet ska premieras nu. Den var ny.
Han hade visst fått nån kommentar om sin storlek och Biggest Loser (var ju med där för en del år sedan) så genom det är väl han och Anna nära vänner och kollegor så hon träffades extra av det.
Citera
2024-11-28, 19:54
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Mycket olyckligt när man skriver: "Människor som leker smartare än DEM är".
Då avslöjar man att man inte är speciellt smart själv, och dessutom inte kan svensk grammatik. "Smartare än DE är, är korrekt svenska.
Helt riktigt. Det är märkligt att Anna ALLTID lyckas göra fel med de/dem, trots att det borde vara 50% chans att det blir rätt. Tror aldrig jag sett henne få till det korrekt.
Citera
2024-11-28, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Helt riktigt. Det är märkligt att Anna ALLTID lyckas göra fel med de/dem, trots att det borde vara 50% chans att det blir rätt. Tror aldrig jag sett henne få till det korrekt.
Haha, det borde nästan vara omöjligt

Och som vanligt vägrar hon använda "dom" ist. Hon tycker väl att det ser obildat ut, men faktum är att det ser mycket värre ut att använda "de/dem" felaktigt än att använda "dom" konsekvent.

Men, det är ju den Anna vi vill ha ändå
Citera
2024-11-28, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Anna är så mycket smartare än vi andra.
Jag hänger inte med
Hon använder instagram som andra använder SMS. Är det för att hålla alla "vännerna" i schack? Då vet ingen vem det är hon varnar?

Säg ditt TILL MIG istället...nä just det...DET VÅGAR du inte

Det är väl precis det hon själv inte heller vågar? Hon talar till oss alla, istället för direkt till den som förorättat henne. Ingen vet vem hon pratar hon med, men hon låter tuff!
Detta!
Hon använder instagram som andra använder sms och vågar dessutom inte säga det hon vill säga till den aktuella personen!

Snyggt skrivet, exakt så är det.
Citera
2024-11-28, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Haha, det borde nästan vara omöjligt

Och som vanligt vägrar hon använda "dom" ist. Hon tycker väl att det ser obildat ut, men faktum är att det ser mycket värre ut att använda "de/dem" felaktigt än att använda "dom" konsekvent.

Men, det är ju den Anna vi vill ha ändå
Ja det är den Anna vi vill ha, om hon inte hade så många brister skulle den här tråden dött för längesen 👌
Det hade varit jättetråkigt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in