2023-07-10, 10:09
Medlem
MercedesDeAcostas avatar
Den stora skvallertråden om Anna Book

Anna Books nya anonyma liv - inga inbjudningar och inga vill boka henne

https://stoppapressarna.se/svenskt/a...-efter-krisen/
Senast redigerad av MercedesDeAcosta 2023-07-10 kl. 10:11. Anledning: Lagt till en mening
Citera
2023-07-10, 12:21
Citat:
Ursprungligen postat av MercedesDeAcosta

Det där har förvisso inget med professionell journalistik att göra men det är nog en ganska säker gissning att A inte direkt är glad för artikeln.
Citera
2023-07-10, 12:45
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Det där har förvisso inget med professionell journalistik att göra men det är nog en ganska säker gissning att A inte direkt är glad för artikeln.

Även om hon hade peruk och hatt med flor går hon att känna igen på mer än 200 meter. Solglasögon och keps... 🤣

"– Det är som att hon är uppslukad från jordens yta. Det senaste jag hörde om henne var någon som sett henne smyga omkring på Ica i med nerdragen basebollkeps och stora solglasögon, berättar en person som rört sig samma kretsar som sångerskan då hon fortfarande var aktuell."
" Den stora krisen för sångerskan var dock coronapandemin. Anna Book tappade mycket försörjning och efter det var det som att luften gick ur henne."

Andra klarade sig men inte Anna. Hon har ju faktiskt "jobbat" en del även efter pandemin så det är inte den det beror på.
Hennes man (?) har ärvt en massa pengar och jobbar fortfarande (?) så om Anna vill sjunga och uppträda kan hon göra det gratis. Problemet är att hon inte kan sjunga... Inget annat heller. 🤐
Citera
2023-07-10, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL

Även om hon hade peruk och hatt med flor går hon att känna igen på mer än 200 meter. Solglasögon och keps... 🤣

"– Det är som att hon är uppslukad från jordens yta. Det senaste jag hörde om henne var någon som sett henne smyga omkring på Ica i med nerdragen basebollkeps och stora solglasögon, berättar en person som rört sig samma kretsar som sångerskan då hon fortfarande var aktuell."
" Den stora krisen för sångerskan var dock coronapandemin. Anna Book tappade mycket försörjning och efter det var det som att luften gick ur henne."

Andra klarade sig men inte Anna. Hon har ju faktiskt "jobbat" en del även efter pandemin så det är inte den det beror på.
Hennes man (?) har ärvt en massa pengar och jobbar fortfarande (?) så om Anna vill sjunga och uppträda kan hon göra det gratis. Problemet är att hon inte kan sjunga... Inget annat heller. 🤐
Precis, Anna kan inte sjunga, ingen anlitar en person som mimar till ABC och det hörs att det är en tonåring som sjunger. Dessutom har hon varit så otrevlig så ingen vill anlita henne. Hon kunde inte ens behålla sitt jobb som driftkucku på tv 4. Hoppas det någongång läcker ut vad som hände i Frankrike. Det bästa för Anna är att hon lever ett anonymt liv med Retardo. Tack vare hans pengar kan de leva ett bra liv i alla fall , hennes tåg inom artistvärlden gick för länge sedan, hoppas för hennes egen skull att hon fattar det.
Citera
2023-07-10, 14:11
Medlem
Citat:

Oavsett vad man tycker om Anna känns den där artikeln som en sunkig personlig vendetta. Är det Denise Lopez som skrivit?
Citera
2023-07-10, 14:38
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:

Känns som att de inte haft så mycket att skriva om så då tar man Anna för då är det säkert med en reaktion. Morgonsoffa kommer i TV och gråta ut över mobbning. Med viss rätt.
Citera
2023-07-10, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purpleisafruit
Oavsett vad man tycker om Anna känns den där artikeln som en sunkig personlig vendetta. Är det Denise Lopez som skrivit?
Det är stoppa pressarna som skrivit , de skriver aldrig snälla saker om någon. Gunilla Persson har stämt dem och skrivit att det blir rättegång 14 februari 2024.
Citera
2023-07-10, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purpleisafruit

En sunkig vendetta? Nä det här är ju sanningen som Aftonbladet inte vågar trycka. Förstår inte varför så många tidningar strukit Anna medhårs i alla dessa år.
Anna har som taktik att försvinna från IG tills aktuella klavertramp har glömts bort. Fast nu när poddavsnittet om alla lögner kommit så fattar alla hur sjuk den här människan faktiskt är.
Att hon är en sjuk mytoman som alla tvingas bryta med förr eller senare.
Hennes offerkofta hjälper inte längre, det finns ingen som köper att hennes tårar nånsin är äkta utan ser att det är ren och skär manipulation från hennes sida.
Det ÄR ingen som bjuder in henne på premiärmingel längre, det är ingen som klarar av att jobba med henne, det finns ingen som orkar vara vän med henne.
Karma is a bitch ain't it Anna?
Citera
2023-07-10, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Precis, Anna kan inte sjunga, ingen anlitar en person som mimar till ABC och det hörs att det är en tonåring som sjunger. Dessutom har hon varit så otrevlig så ingen vill anlita henne. Hon kunde inte ens behålla sitt jobb som driftkucku på tv 4. Hoppas det någongång läcker ut vad som hände i Frankrike. Det bästa för Anna är att hon lever ett anonymt liv med Retardo. Tack vare hans pengar kan de leva ett bra liv i alla fall , hennes tåg inom artistvärlden gick för länge sedan, hoppas för hennes egen skull att hon fattar det.

Bra sammanfattning Tooket har ALDRIG kunnat sjunga. Det var mamma Marita och systrarna som backade upp henne. Får man som barn höra att man är duktig att sjunga tillräckligt många gånger Ja då kan det sluta som för AnnaTook!! En övertro att man är bäst i allt! Bäst i allt Bäst i allt Kräks på denna vidriga Mamacita som sjunger såååååå falskt att hon inte hör det själv! Ja visst ja! Hon har ju ingen musikalisk ådra
Citera
2023-07-10, 20:23
Medlem
cheringens avatar
Usch jag ser framför mig en fet variant av Michael Jackson med hatt, stora solbrillor som smyger omkring och tror sig vara icke igenkänd.

Jag har inte skrivit mycket i tråden, men läst varenda inlägg genom åren. Flashbacks absolut roligaste tråd, tack alla för goa skratt
Citera
2023-07-10, 20:51
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Bra sammanfattning Tooket har ALDRIG kunnat sjunga. Det var mamma Marita och systrarna som backade upp henne. Får man som barn höra att man är duktig att sjunga tillräckligt många gånger Ja då kan det sluta som för AnnaTook!! En övertro att man är bäst i allt! Bäst i allt Bäst i allt Kräks på denna vidriga Mamacita som sjunger såååååå falskt att hon inte hör det själv! Ja visst ja! Hon har ju ingen musikalisk ådra

Problemet är också att hon är alldeles för lat för att orka öva att sjunga utan istället bara förlitar sig på en gammal bandspelare från Anno Dazumal. Ska man kunna uppträda som sångerska måste man ju jobba hårt med rösten varje dag med sång och andningsövningar mm, annars blir det ju bara kråk-krax av alltihopa.
Jag hörde en intervju med hennes "kollega" Carola och hon sa att hon övar rösten på olika sätt flera timmar varje dag för att inte sångrösten ska "rosta ihop".

Jag har en bekant som ville prova på livet som sångartist men denne gav upp pga att det är ett liv som är mycket mer krävande än det ser ut.
-"Det krävs alldeles för mycket sångövningar och inlärning av låtar mm under dagarna för att jag själv ska orka med det men har full beundran för alla artister som orkar med ett sådant liv" sa denne och det tror jag de flesta av oss håller med om.
Hade Anna haft någon självinsikt hade hon också hållit med om detta och låtit sångkarriären vara för sin egen del och glatts med de som orkar lägga ner flera timmars övning varje dag på sin sång och musikkarriär.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2023-07-10 kl. 20:56.
Citera
2023-07-10, 22:06
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Problemet är också att hon är alldeles för lat för att orka öva att sjunga utan istället bara förlitar sig på en gammal bandspelare från Anno Dazumal. Ska man kunna uppträda som sångerska måste man ju jobba hårt med rösten varje dag med sång och andningsövningar mm, annars blir det ju bara kråk-krax av alltihopa.
Jag hörde en intervju med hennes "kollega" Carola och hon sa att hon övar rösten på olika sätt flera timmar varje dag för att inte sångrösten ska "rosta ihop".

Jag har en bekant som ville prova på livet som sångartist men denne gav upp pga att det är ett liv som är mycket mer krävande än det ser ut.
-"Det krävs alldeles för mycket sångövningar och inlärning av låtar mm under dagarna för att jag själv ska orka med det men har full beundran för alla artister som orkar med ett sådant liv" sa denne och det tror jag de flesta av oss håller med om.
Hade Anna haft någon självinsikt hade hon också hållit med om detta och låtit sångkarriären vara för sin egen del och glatts med de som orkar lägga ner flera timmars övning varje dag på sin sång och musikkarriär.

Jag har varit på väg in i branschen och startade ungefär samtidigt som Anna. Nådde uppenbarligen ingen framgång men lärde mig två saker. ÖDMJUKHET är oerhört viktigt, det innebär inte att man inte ska vara stolt över att man är bra och våga stå för det. Men det finns alltid de som är bättre, snyggare, mer populära (oavsett sångförmåga) och man måste vara oerhört socialt kompetent och kunna ta både beröm och skit med ett leende.
Den andra saken är att folk skiter fullständigt i vem du är och dina känslor. Det är en blodsugarbrasch och alla letar ständigt fel, bemöt dem med ett leende och stå för dina misstag, gå inte till attack och måste du göra det ändå- gör det genomtänkt och efter stöd av manager och medicoach
Fast då gäller det ju att man HAR såna...och där kommer väl en lärdom till (nr tre av två då)...Bit inte den hand som föder dig, bryt inte avtal och blås ingen på pengar....

Lätt att se vilka Kardinalfel som Book begått. Sen har vi ju offerkoftan, gråterskqn och bitchen som ingen vill jobba med, vare sig de är artister, lärare eller butiksbiträde
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in