Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-03-25, 09:18
  #1
Medlem
Någon som har skvaller om Thomas Mattsson? Ny chefredaktör på Expressen?

Det enda jag känner till är hans "nazistmarscher" som han fick sin klasskamrater att göra på skolgården på korsängsskolan i Enköping under hans mellanstadietid.
VAr det bara ungdomligt oförstånd elelr har han nazisympatier?
Citera
2009-03-25, 10:01
  #2
Avstängd
nattarbetarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimzet71
Någon som har skvaller om Thomas Mattsson? Ny chefredaktör på Expressen?

Det enda jag känner till är hans "nazistmarscher" som han fick sin klasskamrater att göra på skolgården på korsängsskolan i Enköping under hans mellanstadietid.
VAr det bara ungdomligt oförstånd elelr har han nazisympatier?

källa?
Citera
2009-03-25, 10:14
  #3
Medlem
Gbg.BestCoasts avatar
Det verkar vara en väldigt trevlig och sympatisk kille eftersom han är Liverpool supporter och medlem i den svenska supporterklubben

Källa: http://www.liverpoolfc.nu/news/?13514
Citera
2009-06-21, 11:08
  #4
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av jimzet71
Någon som har skvaller om Thomas Mattsson? Ny chefredaktör på Expressen?

Det enda jag känner till är hans "nazistmarscher" som han fick sin klasskamrater att göra på skolgården på korsängsskolan i Enköping under hans mellanstadietid.
VAr det bara ungdomligt oförstånd elelr har han nazisympatier?

Mellanstadiet?
Han skulle alltså i 10-årsåldern varit fascist?
Citera
2009-06-21, 13:26
  #5
Medlem
Han är från Enköping, är inte det illa nog?
Citera
2009-06-22, 19:12
  #6
Medlem
Adonirams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av systeremma
Mellanstadiet?
Han skulle alltså i 10-årsåldern varit fascist?

Japp, och när han var fyra beundrade han Baader-Meinhof!
Citera
2009-06-22, 22:15
  #7
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Adoniram
Japp, och när han var fyra beundrade han Baader-Meinhof!

Jag hoppas att det framgick att jag reagerade med förvåning på påståendet att han skulle arrangerat nazistmarscher i mellanstadiet.
Det är alltså inte jag som påstår att det är så utan TS.
Citera
2009-06-24, 21:35
  #8
Medlem
Adonirams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av systeremma
Jag hoppas att det framgick att jag reagerade med förvåning på påståendet att han skulle arrangerat nazistmarscher i mellanstadiet.
Det är alltså inte jag som påstår att det är så utan TS.

Beklagar att du hamnade som citerad. My fault.
Citera
2009-06-25, 07:49
  #9
Medlem
Anrell skrev något om att han alltid stod ensam och drack sig lite för full på Café Opera när det begav sig, men Anrell är ju ett skämt så...
Citera
2009-06-25, 09:48
  #10
Avstängd
Slarver som alltid har 1000 järn i elden och som bara slutför max tio av dessa projekt. Har fått en historia berättad för mig när han jobbade på sporten på Expressen och han var utsänd att bevaka en fotbollsmatch på Kristinebergs ip. När han var på matchen ringde en chef upp honom och frågade om han kunde göra en tennisintervju ute i Täby (chefen ovetandes om att Mattsson redan var på jobb). Mattsson ville smöra för chefen och drog iväg och struntade i fotbollen. När sedan tidiningen hade pressläggning och Mattsson blev tillfrågad om fotbollsmatchen, så insåg han ju sitt misstag och försökte ringa runt till folk som var inblanadade i matchen men fick inte tag på någon, så det blev bara ett TT-resultat från fotbollsmatchen. I samma match gick Hammarbys Thomas Lundin sönder och blev borta resten av säsongen. Något som förstås Aftonbladet hade och Expressen hade haft om Mattsson hade sagt att han redan var uppsatt på jobb. Tennisjobbet rann sedan ut i sanden, då han lyckades slarva bort intervjun på något sätt. Men han kan snacka för sig och har lätt att skaffa sympatier och verkar ha koll på det mesta, det är därför han har fått så stort förtroende på tidningen hela tiden.
Citera
2009-06-25, 13:37
  #11
Avstängd
Själsfrändes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bud White
Anrell skrev något om att han alltid stod ensam och drack sig lite för full på Café Opera när det begav sig, men Anrell är ju ett skämt så...
Oj oj stoppa pressarna och avbryt samlagen!
Menar Anrell att Mattsson betedde sig som de flesta småfula singelsvennar i 30-35-årsåldern gör på krogen?
Citera
2011-03-07, 18:39
  #12
Medlem
Jag vet inte om det är sant men jag hört att Thomas Matsson inte har en riktig journalistutbildning i garaget. jag läste hans blogg förut och där hylla han en företagere från Enköping. Det komiska är att företagaren han hyllade inte vill släppa in romer på sitt varuhus.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback