Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-03-25, 08:13
  #1
Avstängd
youdontknowmes avatar
Har tyvärr fått lite strul med min externa. Det började med att min laptop, även provat i andras, inte verkar känna av den. När den äntligen lyckades känna av den kom det bara upp ett meddelande att den måste formateras.

Går det på nåt sätt att rädda den music jag har sparat där eller är den förlorad. Drygt 40 gb elektronisk musik som tatt mååånnngga timmar att erhålla.

Kan lämna mer detaljer om det behövs. Tack på förhand......
Citera
2009-03-25, 08:39
  #2
Medlem
surfacings avatar
Det här grubblade jag också på imorse. Just in case, ya know. Tråkigt om allt är åt helvete

*Bevakas*
Citera
2009-03-25, 09:16
  #3
Medlem
chutles avatar
Läste igen och såg att den hade hittats sen. Då fungerar ju hårddisken, bara att ringa support.

Troligtvis är det glapp/skador i kretskortet och därför bara att plocka ut hårddisken och koppla in den i datorn. Om du har garanti kvar skickar du in den och låter företaget som gjort hårddisken att fixa det åt dig, du får säga till att du ska ha allt som ligger på hårddisken. Detta kan dock ta lite tid om du inte gör det själv, men bättre att företaget gör det om du har garanti kvar.
__________________
Senast redigerad av chutle 2009-03-25 kl. 09:18.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback