Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-03-23, 18:40
  #1
Medlem
Norlins avatar
Har en Microsoft lifecam VX3000 som inte vill fungera sen jag installerade vista.
Har rätt drivers till 64 bit versionen. Den funkar att ta kort, spela in och kolla på sig själv i men inte i msn. När jag trycker på den via kameraknappen i msnfönstret så kommer det upp ett meddelande "Windows live messenger has stopped working" också de två valen 'close program' och 'serch on the web for a resolution'.
Har nerdegraderat msn till 8.0 istället för 9.0 utan resultat.

Förstår inte vad i hela friden vad problemet kan vara.
Citera
2009-03-23, 19:10
  #2
Medlem
killenmedfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norlin
Har en Microsoft lifecam VX3000 som inte vill fungera sen jag installerade vista.
Har rätt drivers till 64 bit versionen. Den funkar att ta kort, spela in och kolla på sig själv i men inte i msn. När jag trycker på den via kameraknappen i msnfönstret så kommer det upp ett meddelande "Windows live messenger has stopped working" också de två valen 'close program' och 'serch on the web for a resolution'.
Har nerdegraderat msn till 8.0 istället för 9.0 utan resultat.

Förstår inte vad i hela friden vad problemet kan vara.

Låter som något underbart som bara kan hända i windows. troligen någonting som ska ändras som inte har någon betydelse egentligen. har varit med om liknande saker så många gånger. Windows gillar att ge sina användare små tankenötter
Citera
2009-03-23, 19:14
  #3
Medlem
Norlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killenmedfisk
Låter som något underbart som bara kan hända i windows. troligen någonting som ska ändras som inte har någon betydelse egentligen. har varit med om liknande saker så många gånger. Windows gillar att ge sina användare små tankenötter

Jo precis men jag fattar inte vad. Har googlat runt utan större lycka. får väl maila microsoft som antagligen kommer svara med att deras mjukvara är det minsann inget fel på.
Någon som har vart med om något liknande eller har något tips?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback