Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-28, 04:13
  #373
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Om hon hon aldrig har testat så vet inte hon inte heller!

Sant, sant.

Ibland är det själva tanken på det som inte faller en i smaken, dock. Vilket jag ju kan förstå.
Citera
2018-10-28, 07:35
  #374
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Vad är det som är så härligt med att få Fittan slickad???
Jag har aldrig gjort det på min flickvän och hon gillar det inte.
Så alla åsikter räknas i denna fråga

Citat:
Ursprungligen postat av Cherrybeat
Hmm, hur ska jag säga det....
Det är nära. Det är personligt.

Men du har ju så rätt i det, många tjejer gillar inte att få oralt. Det är så olika.

Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Om hon hon aldrig har testat så vet inte hon inte heller!

Men det står att Rebali aldrig slickat sin flickvän.
Det står inte att flickvännen aldrig blivit slickad.
Citera
2018-10-28, 07:40
  #375
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrybeat
Som någon redan skrev i tråden så är klittan kvinnans ollon, och jag tvivlar på att män kan nå orgasm endast om ollonet stimuleras. Man tar ju både skaftet, ballarna och ollonet. Killar måste verkligen lära sig hur det funkar.

Mvh.

Citat:
Ursprungligen postat av Cherrybeat
Lugn nu.

Istället för att hetsa, upplys.

Ifall du är kille, dvs.

Om fröken Cherrybeat provar att topprida (så att bara ollonet kommer in i dig) nästa villige karl du fäller, så kommer du relativt snabbt "fyllas" av ny kunskap... Enjoy!
Citera
2018-10-28, 07:41
  #376
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EU-migranten
Om fröken Cherrybeat provar att topprida (så att bara ollonet kommer in i dig) nästa villige karl du fäller, så kommer du relativt snabbt "fyllas" av ny kunskap... Enjoy!

Tack för tipset
Citera
2018-11-07, 17:18
  #377
Avstängd
viktigt att inte slicka på samma ställe hela tiden.. samt använd gärna fingrar också
Citera
2018-11-09, 01:00
  #378
Medlem
ForumApaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benimjo89
viktigt att inte slicka på samma ställe hela tiden.. samt använd gärna fingrar också

Knytnäve är ett rejält alternativ.
Citera
2018-11-10, 01:31
  #379
Medlem
Jag kan bara komma genom att bli slickad eller smekt. Har aldrig kommit av penetrering, vare sig vaginalt eller analt. Det största felet som görs är att vara alldeles för "hårdhänta" vid skälva slickandet för det är ju slicka och inte sopa klittan som ska göras...Avslutningsvis kommer jag (och många andra av att bli pullade samtidigt när det närmar sig slutet. Ett finger i analen kan också göra underverk. Så bästa tips, ta det jävligt lugnt i början, arbeta upp tempot och fingra i slutet. Amen.
Citera
2018-12-01, 09:17
  #380
Medlem
Med tanke på hur många tjejer som aldrig kommit via oralsex, och hur många män som påstår att de får sin kvinna att komma. Att de är gudar i sängen osv.
Så är det nog ett stort mörkertal på hur många tjejer som fejkar, fejkar för att de inte vill göra sin man besviken.

Tyvärr tror många män att de ska frälsa sin kvinna, med det bästa sexet någonsin. Men de misslyckas, fast de vet de inte om, för en kvinna vill sällan såra en mans stolthet.

När jag hör män skryta om sina fantastiska fittslickar kunskaper, vet jag att dessa är troligen otroligt kassa egentligen.
Den erfarenheten har jag från att ha legat med sådana.
Bara sådana som erkänner att de inte är kungar, har verkligen varit de. För de har förstått att alla kvinnor är olika och försöker hitta det som passar just den de har framför sig. Istället för att köra på en teknik de "vet" är bra.


Herregud när jag låg med en man jag bad sluta slicka, han försökte övertala mig om att jag minsann tyckte att det var skönt.
Citera
2019-06-29, 07:57
  #381
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuppis
när jag låg med en man jag bad sluta slicka, han försökte övertala mig om att jag minsann tyckte att det var skönt.
Haha bad du honom att sluta? 😂 Då kan han inte varit så vass på att slicka fitta Hahaha 😂✌️
Skön snubbe som sen försöker övertala dig att det var skönt Hahahah 😛😝😜

Jag är ingen sexgud direkt men nästan alla tjejer jag har varit med har blivit tillfredsställda 😏.. (Tror jag 😕 Hahaha)..

I min unga ålder hatade jag att slicka fitta (ingen aning om varför) och nu på äldre dagar så är det fortfarande ingen höjdare men jag gör det ändå och jag gör det bra trots allt (Tror jag &#128064
Mvh IND👁 Aka PUZZYMAGNET 👅
__________________
Senast redigerad av Indo 2019-06-29 kl. 08:02.
Citera
2019-10-07, 17:06
  #382
Medlem
dodgenommeditations avatar
Vad är det bästa sättet att slicka en fitta?

Hur kan jag ge min partner det bästa nöjet med oralsex? jag har aldrig gjort det rätt, det finns en handledning eller tips som någon kan ge mig? Jag behöver det ikväll.
Citera
2019-10-07, 17:13
  #383
Medlem
Krocketklubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dodgenommeditation
Hur kan jag ge min partner det bästa nöjet med oralsex? jag har aldrig gjort det rätt, det finns en handledning eller tips som någon kan ge mig? Jag behöver det ikväll.

Använd tungan som en piska, snärta diagonalt (45 grader) och variera hastigheten. Din flickvän kommer avguda dig
Citera
2019-10-07, 17:41
  #384
Moderator
Morfar-52s avatar
Tråden "Vad är det bästa sättet att slicka en fitta?" infogad./mod
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback