Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-31, 03:30
  #349
Medlem
Jag som kille älskar att slicka fitta iallafall, det är fan det bästa med sex, jag ger hellre än får!

Men det beror också på.. vissa brudar är inte fräscha där nere, och det luktar då blir man lite illamående och har inte så stor lust att gå ner.. annars så..

Sen konsten att slicka fitta för att få en tjej att få orgasm är ju att använda både tunga och fingrar, iallafall vad jag gör..

Senaste jag var med kom 5 ggr på loppet utav 1 timme, och 4 utav dem var med min tunga/fingrar.

iallafall, det bästa som finns med slickande är ju ifall hon njuter utav det och jag känner att hon gör det på riktigt. en brud som fejkar en orgasm märker man ju ganska lätt, jag känner ju ifall bruden kommer på riktigt, iallafall dem få jag varit med. tjejen kan ju också styra själv genom att jucka sig själv mot min tunga..

tack för mig!
Citera
2017-05-31, 11:57
  #350
Medlem
Mr.Nedomkulls avatar
Enligt min erfarenhet ska fitta och röv slickas i ett paket för optimal njutning. Men det ska fan vara nytvagat.
Citera
2017-05-31, 18:18
  #351
Medlem
Det värsta är killar som bara använder tungspetsen och bara slickar på klitoris. Och ändå gör de flesta så...
Citera
2017-07-21, 23:46
  #352
Medlem
Bodickers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellen_K
Tja, det klassiska felen är att folk gärna beter sig som om det vore någon jävla porrfilm. Som en förbaskad elvisip går de på klitoris, hårt om monotomt. Visst, de första sekunderna är det skönt, men sen blir det tråkigt och man vill bara titta på en film i stället.

Det bästa tipset är det gamla, hederliga alfabetet, rita bokstäverna med tungan. Delvis så ger det variation för den du slickar, och delvis så hjälper det dig att hålla dig sysselsatt, vaken och alert på eventuella reaktioner från din partner. Det värsta som finns är någon som själv är helt uppe i det blå i sina egna porrfantasier och noll närvaro.

Och glöm inte att en fitta är så mycket mer än den lilla biten av klitoris som syns. Gå på upptäcktsfärd mellan klitoris och hallongrottan, försumma inte området mellan (men pilla inte för mycket i urinröret, det är ofta mest lite obehagligt och kissnödighetsframkallande), och se om du hittar något område som verkar ge extra resultat och fokusera lite på det en stund.

Sen har de flesta en "sweet spot" som man kan ligga kvar på ett tag fram till orgasmen, där det bara är att köra på. Alfabetet som sagt.

stora eller små bokstäver?
Citera
2017-07-21, 23:54
  #353
Medlem
Det verkar med andra ord väldigt individuellt. Det bästa är väl att ni tjejer berättar hur ni vill ha det? En del vill ha det löst, andra hårt, vissa mycket saliv, andra lite.

Min tjej (fru imorgon) vill ha det löst från början och successivt hårdare. Hon kan bli ganska öm om man håller på för länge eller bara kör med fingrarna så tungan är ett bra hjälpmedel då ifall hon inte är 100% uppladdad för sex för att ändå få henne att komma.
Citera
2017-07-23, 11:48
  #354
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bodicker
stora eller små bokstäver?


Självklart gemener i skrivstil, men stor teckenstorlek.

För ungdomar bör man kanske förklara att skrivstilen skiljer sig från textning och tryckt skrift genom att bokstäverna i varje ord är sammanbundna med hjälplinjer..
Citera
2018-03-23, 18:57
  #355
Medlem
Bästa tips på slicka fitta?

Efter att ha varit fast i ett förhållande i 20 år så är det nu slut och man är fri!
Så till saken, alla fittor är väl olika så bästa fittslickar tipsen?
Citera
2018-06-04, 06:43
  #356
Medlem
snusaren92s avatar
Shit de är bland det bästa slicka klitan ordentligt.
Sen liksom suga på den sen ner i det är bra Nice ligga där och polera 20 min sen spotta sen glider den in.
😊
Citera
2018-06-04, 11:32
  #357
Medlem
foxtrouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snusaren92
Shit de är bland det bästa slicka klitan ordentligt.
Sen liksom suga på den sen ner i det är bra Nice ligga där och polera 20 min sen spotta sen glider den in.
😊
Klittan och Ollon är väl typ samma bara olika namn o storlek på kvinna/man. Så när du ligger o lapar klitta är det detsamma som att du suger på ollon. Bläh.
Citera
2018-06-04, 12:59
  #358
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxtrout
Klittan och Ollon är väl typ samma bara olika namn o storlek på kvinna/man. Så när du ligger o lapar klitta är det detsamma som att du suger på ollon. Bläh.

slicka insidan på slidöppningen gillas..
Citera
2018-06-12, 17:25
  #359
Medlem
foxtrouts avatar
Många här inne på FB gillar även att slicka fisring. Varför äta skit när du inte behöver?
Citera
2018-10-27, 04:14
  #360
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gula-Gardiner
Det värsta är killar som bara använder tungspetsen och bara slickar på klitoris. Och ändå gör de flesta så...

Detta.

Många killar vet tyvärr inte hur dom ska slicka fitta.
Dom tror att ett lätt slickande med tungspetsen är skönt. Suck.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback