Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-08-25, 18:30
  #217
Medlem
redbullzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menare
Känner igen mig det där med din tjej. Hahaha. Som att läsa om sig själv.

Jag tror inte en E och kola leder till en orgasm vid oralsex direkt.. snarare tvärtom. Varför inte ta ett glas vin t.e.x.? Så att hon slappnar av lite mer. Så småningom kommer hon ge ifrån sig ett skrik när du ligger där och jobbar med tungan så mycket du kan. Hur länge har ni varit tillsammans? Hade hon fått orgasm vid oralsex innan?
haha nej tror inte helr det kmr leda till orgasm vid oral, bara mer spännande
ah, jag får hålla tummarna för det, vi är inte ens officiellt ett par ännu så
Citera
2011-08-25, 23:45
  #218
Medlem
Taalmannens avatar
Här slickas sällan fitta! Äh, är man bra med fingrarna reser sig damerna snabbt i brygga (inom fem minuter).

Skulle aldrig hålla på mer än fem minuter. Byt fruntimmer om det är ett problem efter tio gånger!
Citera
2011-08-26, 10:23
  #219
Medlem
supergurus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jandi
dom flesta jag har varit med om har gjort det sjukt opassionerat och bara gått ner och slickat runt lite och fortsatt knulla, då kan dom ju lika gärna låta bli.
men dom som verkligen slickat mig har gjort det riktigt bra.


Bra poäng man måste gilla fittan och vara kär i henne för då vill man vara där länge och kyssa,smeka sniffa och blötta den och torka med tunga och blötta det igen m.m. Jag hör många killar som inte gillar slicka och det kan jag iINTE förstå.




slicka fittan tills man dör =)
Citera
2011-08-29, 09:25
  #220
Medlem
ballings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av balling
Kommer definitivt testas! Återkommer om ett par dagar med vad det blev för respons...
Haha ja jag kan ju bara säga att tjejen blev väldigt nöjd! Skavsår båda två!
Citera
2011-08-29, 23:04
  #221
Medlem
RedSands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talltopp
Älskar att slicka fitta.

Vid ett tillfälle så hade jag ett ONS med en synnerligen attraktiv tjej.
Tänkte att "den här bruden träffar jag nog aldrig mer" så jag bestämde mig för att skita i prestige och inte försöka vara någon slags mästare.

Sa till henne "instruera mig, säg precis vad jag ska göra för att göra det bäst för dig" och startade min favoritsyssla.

Några instuktioner jag fick just under slickningen:
-Inte så löst
-Mer på klittan
-Just där
-Använd ett finger
-Längre ut med fingret
-Hårdare

Gick skitbra. Hon hade (vad hon sa) aldrig fått orgasm så intensivt och så många gånger med någon annan.
Det blev inte bara ett ONS utan en riktig skön kk-relation efter det.
Jag var på jobb i den staden och hon var lärarinna i mellanstadiet. Knullade hela nätterna och var på jobbet på dagarna.

Kommunikation är nog lösenordet. För det verkar vara lite olika från gång till gång.

+1. Tror inte det finns någon mirakelmetod som får en till attt bli muffdiver no.1. Kommunikation är A&O.

Kommer inte ihåg varifrån jag fått det ifrån men jag fick höra att man kan öva på din tungfärdighet genom att slicka sig själv i gommen. Kittas det så är man på rätt spår.
Citera
2011-08-30, 17:27
  #222
Medlem
Herr.Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antara
Jag kan hamna i det stadiet att det är FÖR skönt. Det är just för skönt, jag vill bara dra mig undan och landa lite. Sen kan vi köra vidare.

Du ska inte testa att fortsätta någon gång, trots att du inte vill, du kanske får nån jäkla hyperorgasm
Citera
2011-08-30, 17:49
  #223
Medlem
det är lite samma sak när det gäller tjejer om jag ska vara ärlig, ger gärna beröm, men sällan någon ger mig någon som helst aha-upplevelse och har aldrig fått orgasm av oralsex heller

och fick även höra att jag slickade lite försiktigt tydligen
Citera
2011-09-01, 10:04
  #224
Medlem
Killar är helt totalt värdelösa på att slicka (enligt mina erfarenheter)!

För hårt tryck, för mycket på toppen av klitoris, för spänd tunga, för mycket vevande, vissa suger tag i klitoris och gör det då självklart för hårt. Sen finns det dom pajasarna som gör på tok för löst också..

Spelar ingen roll att man hjälper dem och beskriver hur man vill ha det, dom bara återgår till sitt enorma failande.

Ni tjejer som faktiskt har hittat en riktig karl som kan slicka fitta kan ju skratta er lyckliga i evighet, för dom växer då fanimej inte på träd!

(Ja jag är bitter... vill också ha en)

Och ja, tjejer failar såklart på kuksugning också ibland men väldigt väldigt väldigt mer ovanligt. Man kan få en kille att komma på 2 minuter varje gång om man vill som tjej, men jag har då aldrig någonsin varit med om att en kille lyckats få en tjej att komma från oralsex på 2 minuter!

(Jodå det är mycket möjligt grabbar, så känn er dåliga)
__________________
Senast redigerad av Yiaz 2011-09-01 kl. 10:08.
Citera
2011-09-01, 23:51
  #225
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yiaz
Killar är helt totalt värdelösa på att slicka (enligt mina erfarenheter)!

För hårt tryck, för mycket på toppen av klitoris, för spänd tunga, för mycket vevande, vissa suger tag i klitoris och gör det då självklart för hårt. Sen finns det dom pajasarna som gör på tok för löst också..

Spelar ingen roll att man hjälper dem och beskriver hur man vill ha det, dom bara återgår till sitt enorma failande.

Ni tjejer som faktiskt har hittat en riktig karl som kan slicka fitta kan ju skratta er lyckliga i evighet, för dom växer då fanimej inte på träd!

(Ja jag är bitter... vill också ha en)

Och ja, tjejer failar såklart på kuksugning också ibland men väldigt väldigt väldigt mer ovanligt. Man kan få en kille att komma på 2 minuter varje gång om man vill som tjej, men jag har då aldrig någonsin varit med om att en kille lyckats få en tjej att komma från oralsex på 2 minuter!

(Jodå det är mycket möjligt grabbar, så känn er dåliga)

Jag skulle vilja påstå att det är ganska vanligt att tjejer inte kan suga kuk, men du har antagligen ändå rätt i att det vanligare att killar är värdelösa fittslickare. Jag har en gång lyckats få en tjej att komma på två minuter, men det tror jag var ett specialfall; själv har jag dock aldrig kommit snabbare än 5 minuter vid avsugning. Det vanliga är att avsugningen lika gärna kunde hoppats över, eftersom den är så menlös/oskön, men det beror nog på att gnistan då saknas, lika mycket som avsaknad av teknik.
Citera
2011-09-05, 22:20
  #226
Medlem
marchinons avatar
Det finns ingen helsäker "guide" som säger att gör du såhär så är det bombsäkert att tjejen får orgasm. Alla är olika, alla gillar olika tekniker. Det är bara att prova sig fram.

Killar har en tendens att antingen spänna tungan för hårt eller för löst.

Ett tips: håll upp din handflata framför dig. Dra tungan helt vanligt över den, känns lite som en kotunga och inte alls särskilt skönt, eller hur? Prova igen med helspänd tunga, inte heller så skönt va? Prova dig fram tills du känner att du hittat rätt "spändhet" och tryck osv. Bara med detta så har du kommit en bra bit på vägen att lyckas med att ge tjejen en orgasm
Citera
2011-09-19, 19:27
  #227
Medlem
Jag tycker om sug på klitoris,ganska hårda drag med tungan över klitoris,ett finger analen ett i fittan.nafsande i yttre blygdläpparna.
Citera
2011-10-28, 22:39
  #228
Medlem
Så, mina tips från bloggen... Känns som många killar lär behöva dom.

Steg 1.

Vi tjejer gillar förväntan. Kyss henne överallt, nacken, låren, fötterna, ansiktet, brösten. Nafa och sug på brsötvårterna. Ta god tid på dig, hon ska bli otålig och riktigt riktigt kåt...
Massera hennes bröst, rumpa, kropp med händerna samtidigt som du kysser och hånglar med hela hennes kropp.

Steg 2.

Leta upp klitoris, den lilla kulan i överkanten av fittan, med en liten hudflik över sig.
Det är den som ska smekas, lekas med och sugas på...
Använd tungan, med mycket saliv, Använd hela tungan, inte bara tungspetsen. Smek med hela tungan över klitoris och slicka mjukt.
Märker du att klitoris "försvinner in" , blir mindre, så är du för hårdtungad. Slappna av mer då och slicka som på en mjukglass.
Smek med tungan runt om klitoris, och på klitoris. Variera dig. Gör du på samma ställe för länge är det inte skönt.


Steg 3.

Kontraster är viktigt, hårt mot mjukt. Tryck in ett eller tå fingrar i henne, medans du slickar henne upp och ner, åt sidorna och i cirkelrörelser.
Slicka i alfabetet funkar också ifall du inte vet hur du ska göra, dock är det inte lika upphetsande ifall vi vet att du tänker "A, B, C, oj vad kom sen, juste, D, osv." Så det bästa är om du själv blir upphetsad a att de henne upphetsad och att du kanske skriver snuskiga ord med tungan istället för alfabetet.
Slicka



Steg 4.

Ta tag, ta hård tag runt henne rumpa, nära anus, Visa att hon är din och att det är hon som ska få multiorgasm.
Vill du, vill hon, så kan du alltid stimulera hennes anal, runt anusringen. Det är skönt, och hon kommer få en djupare orgasm.
Låt tungen fladra som en fjäril över klitoris, snabbt. Varva med olika tekniker och tung rörelser.
Slicka hårdare och snabbare , drar hon sig undan lite är det för hård. Var uppmärksam!
När hon kommer, så sluta inte, för då är orgasmen ...förstörd... fortsätt, men varva ner tempot lite, slicka med hela tungan och ansiktet tills hon puttar bort dig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback