Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-03-22, 19:41
  #1
Medlem
4l13ns avatar
Vad är det mest sjukaste du någonsin har hittat när du var ute och traskade i skogen? Bomber? Diamanter? Svartskallar?

Själv så hittade jag en sopsäck som innehöll massa sprutor och skit. Bland annat någonting som såg ut som ett dussin uppdragningskanyler som var väl använda med tanke på deras skick. Jag hittade brev till någon bög i skärgården, och då menar jag en bög! En sådan bög som skriver "Jonas Jonas jag vill ha din håriga balle i mitt anal igen *rysning*, och en påse med vitt pulver men det såg ut som mjöl. (Fattar inte varför någon skulle kasta iväg en påse med mjöl tillsammans med en massa uppdragningskanyler)
2009-03-22, 19:45
  #2
Medlem
Eobolas avatar
Rolig tråd, tror dessvärre inte så många har hittat något intressant i skogen. :/
Har en kompis som hittade massa vapen å skit däremot, mer vet jag inte.
2009-03-22, 19:45
  #3
Medlem
teknosolvs avatar
Har hittat ett pack med ammunition

Men känns inte som om det här hör till ue? eller har jag fel
2009-03-22, 19:47
  #4
Medlem
En spis/ugn med ett 20 pack tigersmällare. Detta var ett par år efter de förbjöds.
2009-03-22, 19:48
  #5
Medlem
När jag gick i sexan så följde jag och mina vänner en bäck då vi till slut kom till ett lodis-läger. Kändes väldigt medeltids inspirerat med tält längs med bäck :P

Vi började undersöka, och som tur var var lägret tomt vid tillfället, så vi undersökte. Självklart följde vi regeln att endast undersöka, inte stjäla.

Tror i alla fall att det slutade med att vi hittade en kniv med intorkat blod(?) på och lite sprutor samt kläder.
2009-03-22, 19:52
  #6
Medlem
surfacings avatar
Porrtidningar, bilvrak/skrot/skräp, kojor, en skjuten katt, en yxa, övergivna "hus" och en å annan polack .

Kommer inte på mer kul för tillfället.
2009-03-22, 19:52
  #7
Medlem
supermassives avatar
När jag gick på lågstadiet hittade jag en kniv, ögonskugga, öppnade och oöppnad kondomer och en liten väska. Och detta var i skogen bredvid skolan jag gick på. Då blev jag jätterädd och sprang och hämtade en lärare som fick ta hand om kniven. Men det är nog det enda jag har hittat.

Sen har man väl sett en och en annan porritidning i skogen. Varför de ligger i skogen har jag däremot ingen aning om.
2009-03-22, 19:55
  #8
Medlem
Necrobutchers avatar
Har nog inte hittat speciellt mycket kul i skogen, bortsett från ätlig svamp och porrtidningar.
2009-03-22, 19:58
  #9
Medlem
Vuxenkos avatar
Porrtidningar och knivar är väl mina höjdare
2009-03-22, 19:59
  #10
Medlem
surfacings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermassive
Sen har man väl sett en och en annan porritidning i skogen. Varför de ligger i skogen har jag däremot ingen aning om.
https://www.flashback.org/showthread.php?t=285588

Sjukt mysterium . Du har förmodligen redan koll på den där tråden hehe, men jag tänkte den kanske är relevant får någon annan.
__________________
Senast redigerad av surfacing 2009-03-22 kl. 20:02.
2009-03-22, 20:04
  #11
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av surfacing
https://www.flashback.org/showthread.php?t=285588

Sjukt mysterium . Du har förmodligen redan koll på den där tråden hehe, men jag tänkte den kanske är relevant får någon annan.
Hehe, nej den har jag faktiskt inte sett. Iofs har jag väl inte sökt heller, så. Men jag tror nog att det handlar om smygrunkare, såna som inte vågar ha porrtidningarna liggandes hemma ifall att någon besökare skulle se dom. Eller så kanske de tar sig en runk när de ska hälsa på någon kamrat som bor på andra sidan skogen.
2009-03-22, 20:18
  #12
Medlem
Quantilhos avatar
Tråden passar nog bättre i Övrigt än i UE

/Mod
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback