Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2009-03-22, 18:27
  #25
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wooten
jo. ursäkta min tröghet. men ts grafikkort är också integrerat? så det finns bra integrerade kort?
Nej jag vågar säga att TS kort inte är integrerat, det är internt. Hur som haver så är det ett 9600GT, det är bra! Så det spelar ingen roll.

Till TS: Det är en laptop, tror du att du ska kunna köra tex fallout på höga inställningar så har du fel! Laptops duger till spel, de är långt ifrån bra till spel!
Citera
2009-03-22, 18:45
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Till TS: Det är en laptop, tror du att du ska kunna köra tex fallout på höga inställningar så har du fel! Laptops duger till spel, de är långt ifrån bra till spel!

Är inte ute efter att kunna spela på de högsta inställningarna, bara att kunna spela utan att det laggar
Citera
2009-03-22, 18:48
  #27
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jukkapower
Är inte ute efter att kunna spela på de högsta inställningarna, bara att kunna spela utan att det laggar
Ja, då får du dra ned på inställningarna rätt bra
Citera
2009-03-22, 19:39
  #28
Avstängd
Nvidia GeForce 9600M GT är ett bra grafikkort i en bärbar dator, men ganska kasst om man jämför med stationära datorer. Det ett är ett misstag att köpa en bärbar dator för att spela nya spel. Bättre att ha en separat stationär prestandadator och fokusera på saker som lätt vikt för den bärbara istället.

Jag gjorde samma misstag för fem år sedan, dröjde bara ett halvår innan jag gjorde mig av med den bärbara datorn och köpte mig en stationär. Nuförtiden är den enda intressanta bärbara datorerna smidiga, lätta och dåligt presterande.
Citera
2009-03-23, 14:09
  #29
Medlem
Fallout 3 funkade visst utan problem.
Tror ni då att även GTA IV funkar utan problem?
Citera
2009-03-23, 14:12
  #30
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jukkapower
Fallout 3 funkade visst utan problem.
Tror ni då att även GTA IV funkar utan problem?
GTA IV funkar dåligt på de flesta datorerna då det är dåligt gjort för datorer, det äter även processorkraft, men det funkar nog
Citera
2009-03-23, 14:20
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
GTA IV funkar dåligt på de flesta datorerna då det är dåligt gjort för datorer, det äter även processorkraft, men det funkar nog

Tackar, får väl vara nöjd nu lås, eller gör vad ni vill med tråden
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback