2012-08-11, 08:07
Medlem
goonerrobbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brunnsang
Tror nog det är farligare att åka till Belgrad, dessutom längre bort.
Men det hindrade inte över tusen Hammarbyare för ett par år sedan.

Bild på bajens bortafölje:
http://www.ultraboys.se/bilder/int/20022003/partizanb/partizan1.jpg

Inte första gången aik åker med dåligt bortafölje

Bild på Aiks bortafölje förra året mot Levski Sofia hahha...
http://1.bp.blogspot.com/_S_CRiHCXHS8/THfM79S7XFI/AAAAAAAADTE/hVb403YBq0E/s1600/855173_DSC00323.jpg

I ett champions leauge kval
nej inte ett champions league kval, det var europa league och det hade kommit fler gnagare om det inte vore för hotet från levski supportrarna efter bussincidenten.

och hur gick det för er bajare nere i Belgrad? massor av er skulle tydligen ha blivit rånade och ner slagna
Citera
2012-08-11, 08:16
Medlem
goonerrobbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Glöm inte att enligt Aik huliganerna hade Poznan europas värsta-galnaste-alla väger 100kilo-och dom är proffs som till vardags slåss för pengar firma. Så det var kanske inte så konstigt
tror inte många firmor från sverige hade varit super sugna att slåss mot poznans firma, dock så försökte firman boys med några ultras komma åt poznan i sverige, sluta dock i att man gav sig på snuten och en soptunna....

och poznan har många stora grabbar
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSfdG_pWYbEqnNtfksIXjX0fne6AdEuf i0oMGXsOmGQFe_WtLfEUtuZx0-T6Q
http://i44.servimg.com/u/f44/16/54/26/88/lechte10.jpg
Senast redigerad av goonerrobban 2012-08-11 kl. 08:32.
Citera
2012-08-11, 10:13
Medlem
ErikJonasLJs avatar
Jag får intrycket att CSKA kat.c inte har något emot att resa i alla fall. Beror väl på hur de ser på vad matchen mot AIK gäller. Vilken omgång i kuppen är det? Stockholmsklubbarna och deras firmor kan få besök av en hel del "hools". De verkar också gilla rånarluvor.
Kommer Hammarby och Djurgår´ns firmor att hålla sig undan eller kommer de konfrontera?
Senast redigerad av ErikJonasLJ 2012-08-11 kl. 10:16.
Citera
2012-08-11, 14:15
Medlem
BaraBiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikJonasLJ
Jag får intrycket att CSKA kat.c inte har något emot att resa i alla fall. Beror väl på hur de ser på vad matchen mot AIK gäller. Vilken omgång i kuppen är det? Stockholmsklubbarna och deras firmor kan få besök av en hel del "hools". De verkar också gilla rånarluvor.
Kommer Hammarby och Djurgår´ns firmor att hålla sig undan eller kommer de konfrontera?

Har hört att både DFG och bajens yngre firmor kommer hjälpa Aik mot Moskva.
Citera
2012-08-11, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goonerrobban
tror inte många firmor från sverige hade varit super sugna att slåss mot poznans firma, dock så försökte firman boys med några ultras komma åt poznan i sverige, sluta dock i att man gav sig på snuten och en soptunna....

och poznan har många stora grabbar
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSfdG_pWYbEqnNtfksIXjX0fne6AdEuf i0oMGXsOmGQFe_WtLfEUtuZx0-T6Q
http://i44.servimg.com/u/f44/16/54/26/88/lechte10.jpg

Vad har storleken för betydelse i detta sammanhanget? Ingenting.
Citera
2012-08-11, 15:14
Medlem
MacsterMacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pEddobear
Vad har storleken för betydelse i detta sammanhanget? Ingenting.

Det ger ett psykologiskt övertag.
Citera
2012-08-11, 15:51
Medlem
thefisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
Har hört att både DFG och bajens yngre firmor kommer hjälpa Aik mot Moskva.

Isåfall kan man lika gärna lägga ner firmorna ifråga, enligt mig. Tvivlar dock på att det där stämmer/kommer hända.
Citera
2012-08-11, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thefisk
Isåfall kan man lika gärna lägga ner firmorna ifråga, enligt mig. Tvivlar dock på att det där stämmer/kommer hända.

Är du seriöst dum i huvudet, eller fattar du inte att han trollar? Bajen och difs yngre hjälpa AIK? Herregud.

I övrigt var Polen kul, Ryssland kan bli ännu roligare.
Citera
2012-08-11, 17:20
Medlem
Tandkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kartan
I övrigt var Polen kul, Ryssland kan bli ännu roligare.

Polen har jag varit i flera gånger och kollat fotboll men aldrig i Ryssland. Jag är väldigt avundsjuk på denna resa, jag gratulerar er till Moskva, hur det än går (jag hoppas ni torskar) så kommer det här vara eran bästa bortamatch på bra många år.
Citera
2012-08-11, 18:46
Medlem
Slumlords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tandkoll
Polen har jag varit i flera gånger och kollat fotboll men aldrig i Ryssland. Jag är väldigt avundsjuk på denna resa, jag gratulerar er till Moskva, hur det än går (jag hoppas ni torskar) så kommer det här vara eran bästa bortamatch på bra många år.

Frågan är hur många AIK:are som kommer att resa dit? Ryssland kräver visum och det är ett jävla schabbel att hålla på med, det vet alla som besökt ryska ambassaden i Stockholm. Det är blanketter och intyg och fan vet allt man ska lämna in. Sedan hittar de ändå något fel så man måste komplettera.

Jag vet dock att det vid vissa stormatcher, som Champions league-finalen för ett antal år sedan, har varit visumfritt om man har matchbiljett (och åker med organiserad supporterresa?), men jag vet inte riktigt hur det har tillämpats i praktiken.
Citera
2012-08-11, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goonerrobban
nej inte ett champions league kval, det var europa league och det hade kommit fler gnagare om det inte vore för hotet från levski supportrarna efter bussincidenten.

och hur gick det för er bajare nere i Belgrad? massor av er skulle tydligen ha blivit rånade och ner slagna

Haha, vad jiddrar du om? En blev misshandlad efter att två personer försökt råna honom.
Citera
2012-08-11, 20:46
Medlem
pederastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MacsterMac
Det ger ett psykologiskt övertag.

det är därför jag är så psykologiskt rädd för dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in