2012-08-10, 12:34
Medlem
Tandkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123kgb
Får jag fråga vilket lag du hejar på? Hur mycket flera ni skulle komma med
Jag håller på DIF och då fattar du själv att jag är van med större bortaföljen. Jag har hört av folk på plats att de var 300 på plats, det tycker jag är dåligt. Hade du dom Bajare varit nöjd med den siffran om ni hade haft den matchen? Ingen skugga ska falla på de som var på plats, men de som stannar hemma kan ju skämmas. Hur ofta tror ni Gnaget kommet spela ute i Europa? Att resa till Polen är billigt och enkelt, det finns ingen ursäkt att inte åka, som det kanske fanns när man hade match på Island.
Citera
2012-08-10, 13:18
Medlem
Dr.Katis avatar
Vi har ett 10-tal AIK:are som sitter. Ca 4000 SEK per skalle i böter. Verkar som att ingen får lämna landet innan bötern är degad. Insamling sker på Ultras Nord plusgiro XXXXXXX

Lite tuffare i Polen tydligen...
Citera
2012-08-10, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tandkoll
Jag håller på DIF och då fattar du själv att jag är van med större bortaföljen. Jag har hört av folk på plats att de var 300 på plats, det tycker jag är dåligt. Hade du dom Bajare varit nöjd med den siffran om ni hade haft den matchen? Ingen skugga ska falla på de som var på plats, men de som stannar hemma kan ju skämmas. Hur ofta tror ni Gnaget kommet spela ute i Europa? Att resa till Polen är billigt och enkelt, det finns ingen ursäkt att inte åka, som det kanske fanns när man hade match på Island.

Humor, hur många var ni mot partizan borta som dessutom var cl kval?
Citera
2012-08-10, 13:44
Medlem
fraktionskanehbgs avatar
Haha nu fick aijk ännu en "bråkig" match framför sig, Cska Moskva, är dem inte värre än Lech poznan?
Citera
2012-08-10, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fraktionskanehbg
Haha nu fick aijk ännu en "bråkig" match framför sig, Cska Moskva, är dem inte värre än Lech poznan?

Stockholmspolisen gråter!! Fan vilken skön lottning för ajk! Detta blir ett europaäventyr de sent kommer att glömma! Måste medge att jag är grymt avundsjuk! Dessutom en vettig chans att faktiskt kunna ta sig vidare rent sportsligt!
Citera
2012-08-10, 13:56
Medlem
TrhYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherbert
Här snackar vi bortafölje...

http://jarnkaminerna.se/bilder/media/64a6da23053bedecad148c669d5eed41.jpg
Hahahahahahaha!
Citera
2012-08-10, 14:14
Avslutad
Citat:
De är värre + att CSKA Moskva är ett riktigt bra och påkostat lag. Blir svårt detta.
Citera
2012-08-10, 14:31
Medlem
thefisks avatar
Citat:

Skön lottning!

Sen förstår jag inte all smutskastning gentemot gnagets bortafölje till den här matchen. Visst kunde dom ha varit några till på läktaren, men som någon annan var inne på, så kan nog en del "vanliga" supportrar blivit avskräckta av allt som skrivits och sagts om bortamatchen. Jag tycker inte dom har något att skämmas för gällande den här bortamatchen. Då ska jag ändå tillägga att jag inte är direkt förtjust i gnaget.
Citera
2012-08-10, 15:22
Medlem
Citat:

Det var ju kaos och kravaller utanför Råsunda när de mötte AIK och därför valde många att avboka sin biljett till Polen.
Citera
2012-08-10, 15:25
Bannlyst
Citat:

Massivt bortafölje a'la dif lions

http://jarnkaminerna.se/bilder/media/64a6da23053bedecad148c669d5eed41.jpg
Citera
2012-08-10, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bojke
Det var ju kaos och kravaller utanför Råsunda när de mötte AIK och därför valde många att avboka sin biljett till Polen.

for inte alla firma killar heller? det hade välk varit perfekt för dom veva mot polackerna ?
Citera
2012-08-10, 15:31
Medlem
BaraBiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borglig
De är värre + att CSKA Moskva är ett riktigt bra och påkostat lag. Blir svårt detta.

Spelar inte Wernbloom där?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in