Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-08-21, 15:54
  #121
Medlem
sthlmges avatar
!

Citat:
Ursprungligen postat av Namelocked
Hittade en som påstår sig att vara med bland Gärningmännen, är alla "Yngre Grabbar" såhär patetiska som han är?

http://callehh.bilddagboken.se/

Hade han varit en av yngre så hade han inte påstått sig vara en gärningsman sen är det kanske inte fullt så klokt att lägga upp bilder på sig själv då .. från gnagets yngre kommer dock inte ifrån, där kastar man inte upp bilder på sig själv och säger att man är ligist ! .. vissa vill vara va dom egentligen inte är.
Citera
2007-08-21, 16:00
  #122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sthlmge
ska påpeka för dom som tror att firman boys inte finns längre, FB finns fortfarande och är sveriges ledande ligist firma, dock inte lika aktiva idag som för ett par år sen, alla tror att dom vet så mycket om verksamheten men igentligen vet dom ingenting!

Du har faktiskt rätt på ett sätt, nuförtiden har dom ju faktiskt tagit över Alternativscenen med tunga skalper mot Nkpg och Örebro i bältet, så där är dom ju faktiskt ledande

Bofors nästa?
Citera
2007-08-21, 16:42
  #123
Medlem
Erzengels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sthlmge
ska påpeka för dom som tror att firman boys inte finns längre, FB finns fortfarande och är sveriges ledande ligist firma, dock inte lika aktiva idag som för ett par år sen, alla tror att dom vet så mycket om verksamheten men igentligen vet dom ingenting!

Du motsäger ju dig själv ganska hårt.

Hur kan man anse sig vara ledande när man inte är direkt aktiv och inte vart det på ett par år?
Citera
2007-08-21, 17:03
  #124
Medlem
Nu förtiden är det väl till största del Young Boys-grabbar som representerar Firman ute på gatan. Kanske har fel, men de gamla FB-rävarna har väl svårt att motivera sig så länge det inte är djurgårn och DFG som står för motståndet. Då är det mastodontsamlingar minsann.
Citera
2007-08-21, 20:49
  #125
Medlem
Erzengel.

Ledande är man om man inte åker var och varannan gång som ditt eget skitgäng. Då spelar det ingen roll hur jävla aktiv man anser sig vara. Något NI bör sluta göra anspråk på... Ni kliver ju aldrig numera.

FB är ledande. Så är också DFG och WM. Ni är en fluga.
Citera
2007-08-21, 21:34
  #126
Medlem
Erzengels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brick top
Erzengel.

Ledande är man om man inte åker var och varannan gång som ditt eget skitgäng. Då spelar det ingen roll hur jävla aktiv man anser sig vara. Något NI bör sluta göra anspråk på... Ni kliver ju aldrig numera.

FB är ledande. Så är också DFG och WM. Ni är en fluga.

En fluga som spöat skiten ur er, apor och sillstrypare ett antal ggr. Dessutom åkt i backen av desamma oxå.

Nackdelen med er och apor är att ni tror ni är oövervinnliga och aldrig förlorat, vi däremot kan erkänna ett nederlag.

Sen har jag inte påpekat att Bajen/KGB skulle vara ledande, utan svara bara på det orimliga din kollega skrev.


Får se den 3/9
Citera
2007-08-21, 23:41
  #127
Medlem
Bakkelits avatar
Fan jag måste fixa en tråd om "fotbolls firmor" i "humor" (om den nu finns kvar)
Citera
2007-08-22, 00:11
  #128
Medlem
Erzengels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakkelit
Fan jag måste fixa en tråd om "fotbolls firmor" i "humor" (om den nu finns kvar)

Förstår dig verkligen. För det går aldrig hålla en sån här tråd utan att folk ska säga den e bättre än den å den och vi har gjort så och så osv.

Påstår inte jag e bättre själv, blir ju per automatik man svarar liksom, men förstår din synpunkt.
Citera
2007-08-22, 07:14
  #129
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bajenvrak
En dag för många år sen när firman precis hade börjat ta form skulle vi spela gnaget på råsunda. Jag o vän kliver av tåget i solna med varsin halsduk. Firman står där, vi får frågan om vi är bajare, man fattade vart det skulle sluta, vi sa ja o fick varsin smäll o en spark där bak, hade vi sagt nej hade de pissat på oss.

Citat:
Ursprungligen postat av bajenvrak
jag är inte 22, faktiskt 23

Då kan du inte varit speciellt gammal.. 8-9?
Citera
2007-08-22, 11:19
  #130
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erzengel
En fluga som spöat skiten ur er, apor och sillstrypare ett antal ggr. Dessutom åkt i backen av desamma oxå.
När spöa ni sillstrypare????

Citat:
Ursprungligen postat av Erzengel
Nackdelen med er och apor är att ni tror ni är oövervinnliga och aldrig förlorat, vi däremot kan erkänna ett nederlag.

Vad skrev DFG efter Vårby Gård???
Citera
2007-08-22, 11:29
  #131
Medlem
Erzengels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jd08
När spöa ni sillstrypare????



Vad skrev DFG efter Vårby Gård???

Med tanke på att jag motkommentera fluga och då skrev vi spöat sillstrypare innebär det ju inte att det skett under den tiden du möjligtvis varit aktuell.

Ingen aning vad DFG skrivit, men tillhör inte vanligheten man erkänner nederlag, men saker är till för att ändras.

Dock vet jag att vissa försökt sprida ett rykte att DFG va 170 man i götet häromveckan och spöa skiten ur WM. Hur går det ihop?
Citera
2007-08-22, 18:48
  #132
Medlem
Ni har väl inte glömt bort ultrasnord? var väl norrköping polisen som hade trott dom var en firma?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback