Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-03-21, 03:01
  #1
Medlem
Flashbackmembers avatar
Har införskaffat mig en Kenwood KDC-W7541UY" som har usb anslutning till alt. lagringsmedia, funderar ifall man ska köpa ett usb minne med minst 16gb kapasitet och behöver lite råd till ett bra usb-minne och vad man bör tänka på då det finns ett hiskeligt antal att välja bland.

men då till en anan fråga, hur blir det när man använder minnet på vintern när det är -grader?

(Kingston DataTraveler G2 16GB, Kingston DataTraveler Mini Slim 16GB, Lexar JumpDrive Firefly 16GB
Detta är ett fåtal jag kikat närmare på så kom med förslag och även tips om vad man ska tänka på osv.)
__________________
Senast redigerad av Flashbackmember 2009-03-21 kl. 03:05.
Citera
2009-03-21, 03:52
  #2
Medlem
KaptenHHs avatar
Jag använde nå billigrappel jag hitta på jula tills min stereo vart stulen av nå ofrälsta jävlar ...hade dock inga problem med kyla eller så och för övrigt så är usb överlägset när du kör snorsänkt!
Citera
2009-03-21, 13:07
  #3
Medlem
hasenfrasens avatar
kjell.com, 16GB för 199 spänn.
Citera
2009-03-21, 15:08
  #4
Medlem
Flashbackmembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenHH
Jag använde nå billigrappel jag hitta på jula tills min stereo vart stulen av nå ofrälsta jävlar ...hade dock inga problem med kyla eller så och för övrigt så är usb överlägset när du kör snorsänkt!

Det va ju otur att dom stal den. (du kanske låser bilen numera? )
Men det var ju bra att dom klarar kylan så man slipper ta bort den på vintern.


Citat:
Ursprungligen postat av hasenfrasen
kjell.com, 16GB för 199 spänn.

Fan va najs! ett bra erbjudande! kanske man ska slå till på den!
funderar då ifall man ska köpa en extra då dom är så billiga

btw, är det nån som har en Kupongkod till kjell.com?
har nog tappat min i containern med all reklam
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback