Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-03-21, 02:04
  #13
Avstängd
Enigmiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kimmelimm
Koppla in i datorn, micken sitter inte fast i hörlurs förlängaren eller vad man kallar det

Vad snackar du om?
Då blir det ju såhär:
http://www.afehrm.se/uploader/files/o0p1q0.PNG
Citera
2009-03-21, 02:18
  #14
Medlem
kimmelimms avatar
den fattade jag inget av , men micken är för sig och paden är för sig till headsetet. Så det blir som förlängningssladd bara , så man lätt kan byta
Citera
2009-03-21, 03:46
  #15
Avstängd
Enigmiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kimmelimm
den fattade jag inget av , men micken är för sig och paden är för sig till headsetet. Så det blir som förlängningssladd bara , så man lätt kan byta

Micen är för sig och paden är för sig?

1. Vad fan är en "pad"?
2. Vad menar du med att mikrofonen är för sig?

På bilden:
Till höger en dator, i den sitter en förlängningssladd. I mitten av bilden ett headset med både rosa kabel, mikrofon, och grön kabel, ljudutgång.
Citera
2009-03-23, 20:25
  #16
Medlem
smidigt som stryk hade varit headset med inbyggt ljudkort som man kopplar i usben typ DSP eller nått annars kan du skaffa ett billigt ljudkort o trycka i pci porten om du inte vill styra med sladdar hit o dit... eller köpa 2 förlägningssladdar o sånna där gren uttag.. o koppla hej vilt
Citera
2009-03-23, 21:17
  #17
Medlem
Pol-Arns avatar
köp en sån här finns på clas ohlson för typ 30 kr har en liknande själv så att jag har ljud i högtalarna och headsetet
Citera
2009-03-23, 21:58
  #18
Medlem
Funkes avatar
Denna eller denna eller denna?

Måste dock varna att med mitt USB-ljudkort så blev det lite missljud men det berodde nog på att ljudkortet var för klent eller nåt. Jag tror inte heller du måste beställa från internet utan dessa brukar finnas i de flesta elektronikaffärer.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback